Mijn middelbare school had 400 leerlingen toen.quote:
Yepquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan droeg je hem megalaag, zodat dat ding op je kont stuiterde als je liep.
Absoluut!quote:
Ik had een klasgenoot met een Kiplingtas die dat ding ongeveer in zijn nek droeg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de jongens vonden het in het eerste jaar stoer om je tas zo laag mogelijk op de rug te dragen en in het 2de jaar werd dat juist zo hoog mogelijk op je rug. Beide was geen gezicht.
Dat. En als je examens had dat je je boeken op school had laten liggen. Helemaal in de stress schieten als je net voordat je wil gaan slapen toch maar even wil leren en erachter komt dat je geen boeken hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef smilez het volgende:
en dan als "smoes" gebruiken dat je je boeken niet mee naar huis had genomen voor het opgegeven huiswerk.. alleen bij mij was het waar en altijd hetzelfde liedje hahaha
Die bovenste zijn het tofst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik had in Parijs hele mooie gezien... vond ik.... maar.... het waren dames allstarsen dus niet in mijn maar. Ze leken op Edard Scissorhands!
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
zo'n grote zware tas in je nek is toch geen gezicht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de jongens vonden het in het eerste jaar stoer om je tas zo laag mogelijk op de rug te dragen en in het 2de jaar werd dat juist zo hoog mogelijk op je rug. Beide was geen gezicht.
Die trends zijn echt landelijk hequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan droeg je hem megalaag, zodat dat ding op je kont stuiterde als je liep.
Je deed het wel, maar je vond het wel irritant?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die trends zijn echt landelijk heDat had ik ook. Wat was dat irritant.
leren? hmm misschien had ik daar toch wat meer aan moeten denken voordat ik de examens hadquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En als je examens had dat je je boeken op school had laten liggen. Helemaal in de stress schieten als je net voordat je wil gaan slapen toch maar even wil leren en erachter komt dat je geen boeken hebt.
Ja, idioot eigenlijk. Terwijl je op dat moment juist denkt dat je overal lekker tegenaan trapt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn we ook achterlijke beesten he? De positie van de rugtas op je rug heeft een betekenis.
Ja, want iedereen deed het, duhquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je deed het wel, maar je vond het wel irritant?
Maar goed, ik hoorde vroeger bij de alto's, dus wij deden alles anders natuurlijk.
Terwijl je gewoon tot de kudde schapen behoort...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, idioot eigenlijk. Terwijl je op dat moment juist denkt dat je overal lekker tegenaan trapt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Wat zijn we ook achterlijke beesten he? De positie van de rugtas op je rug heeft een betekenis.
.
Oeh, over één schouder. We have a winner! Zeker als je ook die tas overal heen smeet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef rival het volgende:
ik hing hem maar aan 1 hendel, en idd zo laag mogelijk
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef smilez het volgende:
[..]
zo'n grote zware tas in je nek is toch geen gezicht?![]()
Maar ze zijn voor meisjesquote:
Dat laatste sowieso!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oeh, over één schouder. We have a winner! Zeker als je ook die tas overal heen smeet.
Tja wat wil je met die jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it. Kan jou dat rotten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |