Ik had er hasjpak van gemaaktquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan maakte je van die E een L, zodat er Lastpak stond.
ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee
Maar 'men' deed dat wel inderdaad.
Freddyquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mietige vrienden die bang zijn voor griezelfilms
Ik ben een keer in m'n upsie naar Nightmare on Elmstreet gemoeten
Fossiel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
Eastpak? In mijn tijd hadden ze deze pokkedingen.
[ afbeelding ]
Bestaan daar kleurenfoto's van!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
En dan niet aan het handvat dragen want dat was niet stoer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
daarmee liepen de nerdjes van de school rond bij onsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons liepen er ook veel met Kiplingquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef smilez het volgende:
[..]
daarmee liepen de nerdjes van de school rond bij ons
iedereen wist dat het Eastpak was of Converse
De nerds die bij ons rondliepen met die dingen werden echt enorm gepest. Ik vond dat stom, ze hadden watquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet het belangrijkste :quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik, nah, dat zal wel niks wezen, deel 3 was ook een draak van een film weet ik nog.
Maar:
-Wes Craven
-Goeie recensies
-Zin om naar een leuke film te gaan
Ik ben benieuwd.
Wij hadden geen kluisjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Myraela het volgende:
Bij ons waren het kleine handtasjes op school en je boeken in je kluisje laten liggen en per les meenemen.
En als je dat wist, zette je t raam open en legde je iets glads op de tafelquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
En als je echt stoer was met je Lastpakdan wierp je hem vanaf je schouder van een meter of twee afstand alvast op je tafeltje als je de klas in kwam.
En dan droeg je hem megalaag, zodat dat ding op je kont stuiterde als je liep.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
En als je echt stoer was met je Lastpakdan wierp je hem vanaf je schouder van een meter of twee afstand alvast op je tafeltje als je de klas in kwam.
Oja, ook nog!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste :
gratis
Bij ons liepen er echt nog super veel gewoon met zo'n boekentas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De nerds die bij ons rondliepen met die dingen werden echt enorm gepest. Ik vond dat stom, ze hadden wat
hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
en dan als "smoes" gebruiken dat je je boeken niet mee naar huis had genomen voor het opgegeven huiswerk.. alleen bij mij was het waar en altijd hetzelfde liedje hahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Myraela het volgende:
Bij ons waren het kleine handtasjes op school en je boeken in je kluisje laten liggen en per les meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |