quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Van dat soort tasjes dus.![]()
Converse is gewoon.
Ik ga die blondieallstars volgende maand kopen heb ik besloten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Converse
Ik spaar allstars. Zo kennen ze me hier ook
Kheb rode, witte, groene, gele, paarse, zwarte century punk en zwarte skulls
Die krijgt echt goede recensies!quote:
Gaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgt echt goede recensies!
Ik wil oooooooooooooooooook
Blondie allstars?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga die blondieallstars volgende maand kopen heb ik besloten.
In eerste instantie dacht ik, nah, dat zal wel niks wezen, deel 3 was ook een draak van een film weet ik nog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgt echt goede recensies!
Ik wil oooooooooooooooooook
Ik heb een Eastpak, gebruik die alleen voor mijn werk. Viel in prijs nog wel mee, 70 euro.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
Ik moet binnenkort eens kijken voor een goeie laptoprugtas.
Maar die vind ik eigenlijk best wel prijzig.
Blondie heeft toen een model ontworpen, heb ze hier al tig keer gepost. In utrecht is een schoenenwinkel die ze nog heeft, ik loop er altijd langs en dan zie ik ze vanaf de straat al en hoor ik ze mijn naam roepen. Ik ga ze volgende maand gewoon kopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blondie allstars?
Zijn dat van die limited edition dingen?
Op Lowlands heb je altijd de Converse Compund en daar kun je ze laten pimpen en staan ook vaak van die Limited editions tentoongesteld
converse casual black (gewoon tijdloos!!), grijs/groen/geeligquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga die blondieallstars volgende maand kopen heb ik besloten.
Die zijn echt gaaf jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blondie heeft toen een model ontworpen, heb ze hier al tig keer gepost. In utrecht is een schoenenwinkel die ze nog heeft, ik loop er altijd langs en dan zie ik ze vanaf de straat al en hoor ik ze mijn naam roepen. Ik ga ze volgende maand gewoon kopen.
Ik heb vroeger een eastpak gehad op de middelbare school.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een Eastpak, gebruik die alleen voor mijn werk. Viel in prijs nog wel mee, 70 euro.
Zelf doe ik niets met tassen. Heb nog een gewone Eastpak voor als ik op de fiets boodschappen doe, maar dat is het dan ook wel. Vind vrouwen met zo'n gigantische hutkoffer vol met spullen ook altijd een beetje vreemd. Wat neem je in godsnaam allemaal mee!?
Ik heb mietige vrienden die bang zijn voor griezelfilmsquote:
Ik heb nu wel een zwarte. Ben 25, dus ik wil echt niet met een knalgroene over straat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een eastpak gehad op de middelbare school.
Toen nog 30 gulden korting gehad omdat ik met mijn krantenwijkgeld aankwam in die winkel en hij het model wat ik wilde niet meer in de kleur had die ik wilde. Wel eentje van 90 gulden in die kleur, maar dat kon ik niet betalen. Ik heb er vast heel sneu uitgezien toen dat hij me die korting gaf.
Leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb een date voor vrijdagavond
(volgende week)
Romantisch naar de Bios
Ik heb ze iedere keer gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blondie heeft toen een model ontworpen, heb ze hier al tig keer gepost. In utrecht is een schoenenwinkel die ze nog heeft, ik loop er altijd langs en dan zie ik ze vanaf de straat al en hoor ik ze mijn naam roepen. Ik ga ze volgende maand gewoon kopen.
En dan maakte je van die E een L, zodat er Lastpak stond.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een zwarte. Ben 25, dus ik wil echt niet met een knalgroene over straat.
Maar vroeger móest je eigenlijk gewoon een Eastpak hebben, in elk geval bij mij op school.
ik heb er 1tje die op een gegeven moment vol tegen mij aan kwam hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mietige vrienden die bang zijn voor griezelfilms
Ik ben een keer in m'n upsie naar Nightmare on Elmstreet gemoeten
Ja, tof zijn ze he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze iedere keer gemist blijkbaarMaar ik google wel ff, ben benieuwd.
Pw! Die zijn vet ja, met dat roze erbij
Met mijhij!quote:
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan maakte je van die E een L, zodat er Lastpak stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |