na mijn eerste feestje kwam mijn pappa ons ophalen.... zitten we in de auto.. hebben we het over dat het wel gaaf was dat er hardcore op de radio was.....quote:
Ik mocht roken van mijn ouders, want die deden het zelf ook. Ik zat gewoon op een onnodig strenge school wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boefje!
Bij ons mocht er wel gerookt worden op het schoolplein, maar zolang je nog niet 16 was, zouden ze wel je ouders bellen.
De leerlingen volgde je voorbeeld toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens ook nog een keer bij een rector geroepen omdat ik de oudste van de klas was en volgens hem dus een voorbeeld voor de rest, of ik misschien iets minder vaak naar de coffeeshop wilde gaan tijdens les-uren.
Ik had een Entourage op die school.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De leerlingen volgde je voorbeeld toch?
Held!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens ook nog een keer bij een rector geroepen omdat ik de oudste van de klas was en volgens hem dus een voorbeeld voor de rest, of ik misschien iets minder vaak naar de coffeeshop wilde gaan tijdens les-uren.
ik zie er te jong uit, ik moest laten halen.... en degen die het voor iedereen moest halen jatte natuurlijk uit de zakjes en rookte gratisquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Toen ik mijn ouders had verteld dat ik rookte kreeg ik een maand later toen ik jarig was een slof sigaretten cadeauquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mocht roken van mijn ouders, want die deden het zelf ook. Ik zat gewoon op een onnodig strenge school wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn pa een keer toen ik totaal lam op de bank lag na een feestje:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
na mijn eerste feestje kwam mijn pappa ons ophalen.... zitten we in de auto.. hebben we het over dat het wel gaaf was dat er hardcore op de radio was.....
de radio stond niet aan
gelukkig heb ik een hele toffe pa
In Apeldoorn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Held!
Ik blowde zelf niet maar zag er wel ouder uit, dus ik ging steeds kopen voor de rest van de klas. Was een mooie bijverdienste want ik deed dat natuurlijk niet voor niks.
Coffeeshop De Palm...Wat een foute tent.
En ben je er slechter van geworden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb zelfs weleens XTC op school genomen, en speed tijdens gym, coke voor een tentamen.
Ja ik was goed bezig...
Frans? ben jij dit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb zelfs weleens XTC op school genomen, en speed tijdens gym, coke voor een tentamen.
Ja ik was goed bezig...
Goede tijden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja ik was goed bezig...
Welke school heb je op gezeten dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja die ja. Was het dichtst bij school, konden we net halen tussen de lessen door
Neuh, deed het omdat ik de opleiding die ik toen volgde toch al zat was (en ik na het schooljaar ergens anders heen ging), en ik zat toen midden in mijn experimenteer-fase.quote:
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef StraalZeik het volgende:
haha ja XTC op school
"Wat heb je grote pupillen!" "Hhnngggg ehhmmmmmwahhhhh oehhh donkerrrhnngggg aahh"
Met hun plakletters 'De Waterpyp'quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke school heb je op gezeten dan?
De Palm is wel zo'n tuigshop op zich, maar ik ging altijd naar de Waterpijp vroeger, niet veel beter.
Haha, ik op VC Mheenpark. Daar VWO gedaan eerst, dus ik zou ook naar Walterbosch gaan eigenlijk, dus ik heb wel een hoop exklasgenoten gehad daar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met hun plakletters 'De Waterpyp'
Ik zat op VC Walterbosch.
herkenbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.
Leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, ik op VC Mheenpark. Daar VWO gedaan eerst, dus ik zou ook naar Walterbosch gaan eigenlijk, dus ik heb wel een hoop exklasgenoten gehad daar.
True.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk
Walterbosch was een mooie tijd, veel plezier gehad. Maar goed, ik laat het topic niet verder ontsporen met Apeldoornroddels, want die gesprekken hebben we wel vaker gehad.
Laten we het weer hebben over hoe geweldig Utrecht is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk
Walterbosch was een mooie tijd, veel plezier gehad. Maar goed, ik laat het topic niet verder ontsporen met Apeldoornroddels, want die gesprekken hebben we wel vaker gehad.
ik zat in een les waar de leraar op het bord schreef. hij vroeg mij later een vraag, maar ik kon niks lezen wat er stond, al die letters gingen heen en weer.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat in een les waar de leraar op het bord schreef. hij vroeg mij later een vraag, maar ik kon niks lezen wat er stond, al die letters gingen heen en weer.....
maar omdat ik altijd al een bijdehandje was geloofde hij mij niet dat ik het niet kon lezen, ik moest de klas uit
Ja bah, zo ondeugdelijkquote:
Precies!quote:
Ik ben er morgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het weer hebben over hoe geweldig Utrecht is.
HeatWave komt naar je toe deze zomer!quote:
Eerder de nuclaire meltdownquote:
We zijn reddeloos verloren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou Q, begin maar met het evacuatieplan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |