Jawel, dat was een marketingtruc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zó stom dat de naam Negerzoen niet meer bestaat
Over elitair gesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik uberhaupt iets trakteer... wilde eigenlijk alleen een email uitsturen..
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werktquote:
Als hij het zelf ook mooi vind dan is het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rio vindt alles mooiHij krijgt er een nog mooier koppie van.
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!quote:
4 woorden: browser die HTML5 ondersteundquote:
Idd, alsof je door een ander besturingssysteem plots de gave om van eten=> poep te maken verliest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werkt
Anders komt de PvdD wel in actie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als hij het zelf ook mooi vind dan is het goed.
In het geval van Linux 99% van de tijd gewoon correct hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die het besturingssysteem de schuld geven als iets niet werkt
Geheel terecht!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!
Niet fokken met mijn Jodenkoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
Anders was ik gaan protesteren over blanke vla!
Vergast familie en bezoek, op de jodenkoekquote:
Het meest hilarische toen in die negerzoendiscussie, was dat het genootschap voor surinamers in NL (ongeveer) een vrouw naar voren hadden geschoven om daar iets over te zeggen.quote:
Misschien is dat t em juistquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat een hoofdpijn... En nee, ik heb niet eens gedronken
Dan gaat hij bontkraagjes beschermen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Geert zou leider moeten worden van de PvdD, dat zou pas humor zijn.
Dat is kut he, als je gedronken hebt weet je tenminste waar het van komt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat een hoofdpijn... En nee, ik heb niet eens gedronken
haha mijn comment had niet echt betrekking op het feit dat hij nederland FM niet werktquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 woorden: browser die HTML5 ondersteund
Ik heb niets tegen paarden, ik heb iets tegen de uitwassen van paardenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |