Met hun plakletters 'De Waterpyp'quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke school heb je op gezeten dan?
De Palm is wel zo'n tuigshop op zich, maar ik ging altijd naar de Waterpijp vroeger, niet veel beter.
Haha, ik op VC Mheenpark. Daar VWO gedaan eerst, dus ik zou ook naar Walterbosch gaan eigenlijk, dus ik heb wel een hoop exklasgenoten gehad daar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met hun plakletters 'De Waterpyp'
Ik zat op VC Walterbosch.
herkenbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.
Leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, ik op VC Mheenpark. Daar VWO gedaan eerst, dus ik zou ook naar Walterbosch gaan eigenlijk, dus ik heb wel een hoop exklasgenoten gehad daar.
True.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk
Walterbosch was een mooie tijd, veel plezier gehad. Maar goed, ik laat het topic niet verder ontsporen met Apeldoornroddels, want die gesprekken hebben we wel vaker gehad.
Laten we het weer hebben over hoe geweldig Utrecht is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk
Walterbosch was een mooie tijd, veel plezier gehad. Maar goed, ik laat het topic niet verder ontsporen met Apeldoornroddels, want die gesprekken hebben we wel vaker gehad.
ik zat in een les waar de leraar op het bord schreef. hij vroeg mij later een vraag, maar ik kon niks lezen wat er stond, al die letters gingen heen en weer.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me er nog van herinner is dat allerlei vrouwelijke klasgenoten heel geboeid om me heen zaten, omdat ik uiteraard op de praatstoel zat.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat in een les waar de leraar op het bord schreef. hij vroeg mij later een vraag, maar ik kon niks lezen wat er stond, al die letters gingen heen en weer.....
maar omdat ik altijd al een bijdehandje was geloofde hij mij niet dat ik het niet kon lezen, ik moest de klas uit
Ja bah, zo ondeugdelijkquote:
Precies!quote:
Ik ben er morgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het weer hebben over hoe geweldig Utrecht is.
HeatWave komt naar je toe deze zomer!quote:
Eerder de nuclaire meltdownquote:
We zijn reddeloos verloren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou Q, begin maar met het evacuatieplan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |