Dat is wel waar, het staat er altijd bij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hey er staat toch heel duidelijk bij die show "don't try this at home". Wijs die mensen gewoon daar op.
Wat een held is die ventquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef mc-Piel het volgende:
Cesar is mijn held.
Mijn hond blafte eerst als de bel ging, blafte bij andere honden, reet jonge kindjes open en poepte tegen het plafond.
Dankzij de tips van Cesar is ze nu een hardstikke lief schoothondje dat gek is op kindjes.
Ik ben geen Gausfan, wel ben ik een paar keer in zijn gedragscentrum geweest en ik vind dat hij daar goede dingen doet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is wel waar, het staat er altijd bij.
Maar ik ken het probleem TS, maar ik heb liever dat ze met tips van Cesar komen dan met tips van Gaus.. die slaan helemaal nergens op.
Je had een tubhond?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef mc-Piel het volgende:
Cesar is mijn held.
poepte tegen het plafond.
Genas hij ook je kanker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Dankzij Cesar Milan kreeg ik voor mijn hond 450 euro, dat was echt fantastisch!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die honden training nodig hebben![]()
Te dom om een hond op te voeden en te weten wat er bij komt kijken en het dan toch doen.
quote:
Ja! Gelukkig geen Blue waffle hondquote:
Wettelijk verplicht. Hondencursus niet. Tang -> Varken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mensen die auto rijles nodig hebben. Te dom om te kunnen rijden en te kunnen weten wat er bij komt kijken, en het dan toch doen!
Maakt geen fuck uit. Het gaat erom dat mensen graag iets willen waarmee ze niet bekend zijn en daar iets voor willen volgen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wettelijk verplicht. Hondencursus niet. Tang -> Varken.
Nee, ik weet hoe je een hond opvoed, in tegenstelling tot de meeste mensen die zo'n beest nemen en geen idee hebben wat ze in huis halen aan verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit. Het gaat erom dat mensen graag iets willen waarmee ze niet bekend zijn en daar iets voor willen volgen.
Nee, jij hebt liever zo'n josti die niet met hun hond heen gaat, er geen enkele controle over heeft en lekker overal op los laat zonder dat dat beest onder apel staat?
eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe je een hond opvoed, in tegenstelling tot de meeste mensen die zo'n beest nemen en geen idee hebben wat ze in huis halen aan verantwoordelijkheid.
Ik heb ook niets tegen puppy cursus, maar ik heb wat tegen 'goeroe's' die een hond die onhandelbaar is 'even recht komen zetten'. Dat betekent dat er in de opvoeding iets verkeerd is gegaan, daar kan ik slecht tegen.
Nou, sorry hoor... maar om een hond zijn nek praktisch te breken omdat het beestje niet wil traplopen is IMHO compleet debiel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef mvdejong het volgende:
De technieken van CM zien er af en toe best grof uit, maar zijn naar mijn idee ook noodzakelijk omdat de betreffende honden over het algemeen volkomen verziekt zijn door (vorige) eigenaren. En soms is het resultaat pure koppigheid, en ja, dan moet je de hond soms "breken" om er doorheen te komen. Als je je daaraan stoort, kijk eens hoe in een roedel wilde honden of wolven de orde wordt gehandhaafd, dat is ook "very tough love".
De technieken van CM gebruiken op een hond waar weinig mee mis is, is volkomen misplaatst, aan de andere kant zal bij sommige honden de Gaus-aanpak tot het soort problemen kunnen leiden waar dan wel weer een CM-aanpak nodig is voor correctie.
Het lijkt me ook niet goed als een dier doodsbang voor je is. Dan kan het wel luisteren maar lijkt me naar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor... maar om een hond zijn nek praktisch te breken omdat het beestje niet wil traplopen is IMHO compleet debiel.
Netzoals een halsband omdoen die stroomstoten afgeeftJa, zo kan ik ook wel een hond trainen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |