abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95529556
Ik ben al jaren bezig om honden op te voeden, te trainen en af te richten. Mijn favoriete hulpmiddelen zijn een clicker, trainingsdiscs en voer. De laatste tijd word ik, wanneer ik met honden bezig ben, steeds lastig gevallen door mensen die het beter weten. Dit omdat zij elke week de Dogwhisper kijken. Ik begin hier een beetje moe van te worden!

Zijn er meer Fokkers die Cesar moe zijn? Dan laat ik zijn gebruik van een prikker buiten beschouwing.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:17:36 #2
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95529808
Ik moet zeggen dat ik veel heb gehad aan de tips van Cesar, mijn hond Boyke was eerst niets mee te doen, enkel happen en blaffen naar andere honden en ook mensen. Door naar Cesar te kijken heb ik geleerd om de negatieve energie van de hond om te zetten naar positieve. Nu is hij een stuk rustiger en hoef ik niet veel geld neer te leggen voor een slechte hondentrainer.

Als hij niet luistert een knippen met je vingers en een ssshh geluid maken en Boyke weet genoeg. Of met mijn ene voet achter het standbeen een zacht tikje geven werkt ook prima.

Bedankt Cesar 14.gif
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_95529868
Haha TS is geen packleader.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:20:29 #4
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95529898
Cesar is mijn held.

Mijn hond blafte eerst als de bel ging, blafte bij andere honden, reet jonge kindjes open en poepte tegen het plafond.

Dankzij de tips van Cesar is ze nu een hardstikke lief schoothondje dat gek is op kindjes.

O+
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
pi_95529902
Hey er staat toch heel duidelijk bij die show "don't try this at home". Wijs die mensen gewoon daar op.
pi_95529920
Kan ik mij wel voorstellen. Dr zullen vast meerdere methoden zijn, maar al die leken die denken dat de ceasar-methode de enige juiste is... :')
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:21:23 #7
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95529935
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hey er staat toch heel duidelijk bij die show "don't try this at home". Wijs die mensen gewoon daar op.
Dat is wel waar, het staat er altijd bij.
Maar ik ken het probleem TS, maar ik heb liever dat ze met tips van Cesar komen dan met tips van Gaus :') .. die slaan helemaal nergens op.
pi_95529979
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef mc-Piel het volgende:
Cesar is mijn held.

Mijn hond blafte eerst als de bel ging, blafte bij andere honden, reet jonge kindjes open en poepte tegen het plafond.

Dankzij de tips van Cesar is ze nu een hardstikke lief schoothondje dat gek is op kindjes.

O+
Wat een held is die vent _O_
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_95530016
Mensen die honden training nodig hebben :')
Te dom om een hond op te voeden en te weten wat er bij komt kijken en het dan toch doen. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_95530139
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 09:21 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Dat is wel waar, het staat er altijd bij.
Maar ik ken het probleem TS, maar ik heb liever dat ze met tips van Cesar komen dan met tips van Gaus :') .. die slaan helemaal nergens op.
Ik ben geen Gausfan, wel ben ik een paar keer in zijn gedragscentrum geweest en ik vind dat hij daar goede dingen doet.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:29:54 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95530184
Dankzij Cesar Milan kreeg ik voor mijn hond 450 euro, dat was echt fantastisch!
pi_95530357
Ach kennelijk werkt jou methode beter dan de methode die die mensen zelf proberen anders komen ze toch niet naar jou?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:36:29 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95530371
Cesar doet goeie dingen, maar hij is ook compleet debiel.

Poos geleden een benner senner die de trap niet op wou, hij liep me een partij aan zijn riem te sjorren waardoor dat beest telkens klappen op zijn nek kreeg. Ik had echt zoiets van " Wtf? idioot" :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:37:21 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95530402
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef mc-Piel het volgende:
Cesar is mijn held.
poepte tegen het plafond.

Je had een tubhond?
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:38:13 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95530417
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Dankzij Cesar Milan kreeg ik voor mijn hond 450 euro, dat was echt fantastisch!
Genas hij ook je kanker?
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:39:10 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95530441
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die honden training nodig hebben :')
Te dom om een hond op te voeden en te weten wat er bij komt kijken en het dan toch doen. :')
:')

Ja, mensen die auto rijles nodig hebben. Te dom om te kunnen rijden en te kunnen weten wat er bij komt kijken, en het dan toch doen!
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:41:43 #17
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95530506
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Genas hij ook je kanker?
_O-

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je had een tubhond?
Ja! Gelukkig geen Blue waffle hond :@

Tevens, je ondertitel! ^O^
pi_95530645
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

:')

Ja, mensen die auto rijles nodig hebben. Te dom om te kunnen rijden en te kunnen weten wat er bij komt kijken, en het dan toch doen!
Wettelijk verplicht. Hondencursus niet. Tang -> Varken.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:48:41 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95530749
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wettelijk verplicht. Hondencursus niet. Tang -> Varken.
Maakt geen fuck uit. Het gaat erom dat mensen graag iets willen waarmee ze niet bekend zijn en daar iets voor willen volgen.

Nee, jij hebt liever zo'n josti die niet met hun hond heen gaat, er geen enkele controle over heeft en lekker overal op los laat zonder dat dat beest onder apel staat?
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:53:10 #20
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_95530921
De technieken van CM zien er af en toe best grof uit, maar zijn naar mijn idee ook noodzakelijk omdat de betreffende honden over het algemeen volkomen verziekt zijn door (vorige) eigenaren. En soms is het resultaat pure koppigheid, en ja, dan moet je de hond soms "breken" om er doorheen te komen. Als je je daaraan stoort, kijk eens hoe in een roedel wilde honden of wolven de orde wordt gehandhaafd, dat is ook "very tough love".

De technieken van CM gebruiken op een hond waar weinig mee mis is, is volkomen misplaatst, aan de andere kant zal bij sommige honden de Gaus-aanpak tot het soort problemen kunnen leiden waar dan wel weer een CM-aanpak nodig is voor correctie.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_95530928
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maakt geen fuck uit. Het gaat erom dat mensen graag iets willen waarmee ze niet bekend zijn en daar iets voor willen volgen.

Nee, jij hebt liever zo'n josti die niet met hun hond heen gaat, er geen enkele controle over heeft en lekker overal op los laat zonder dat dat beest onder apel staat?
Nee, ik weet hoe je een hond opvoed, in tegenstelling tot de meeste mensen die zo'n beest nemen en geen idee hebben wat ze in huis halen aan verantwoordelijkheid.

Ik heb ook niets tegen puppy cursus, maar ik heb wat tegen 'goeroe's' die een hond die onhandelbaar is 'even recht komen zetten'. Dat betekent dat er in de opvoeding iets verkeerd is gegaan, daar kan ik slecht tegen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:55:46 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95530997
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, ik weet hoe je een hond opvoed, in tegenstelling tot de meeste mensen die zo'n beest nemen en geen idee hebben wat ze in huis halen aan verantwoordelijkheid.

Ik heb ook niets tegen puppy cursus, maar ik heb wat tegen 'goeroe's' die een hond die onhandelbaar is 'even recht komen zetten'. Dat betekent dat er in de opvoeding iets verkeerd is gegaan, daar kan ik slecht tegen.
eens.

Ik kreeg de indruk dat je in het algemeen tegen puppy cursus oid was.

Maar aan de andere kant is het of je hond zo verpest laten of er een "goeroe" bijhalen die er miss nog wat aan kan doen.

Met de nadruk op misschien, want de meeste van die lui zijn zakkenvullers.
pi_95531025
Nu pas?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:57:00 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95531037
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef mvdejong het volgende:
De technieken van CM zien er af en toe best grof uit, maar zijn naar mijn idee ook noodzakelijk omdat de betreffende honden over het algemeen volkomen verziekt zijn door (vorige) eigenaren. En soms is het resultaat pure koppigheid, en ja, dan moet je de hond soms "breken" om er doorheen te komen. Als je je daaraan stoort, kijk eens hoe in een roedel wilde honden of wolven de orde wordt gehandhaafd, dat is ook "very tough love".

De technieken van CM gebruiken op een hond waar weinig mee mis is, is volkomen misplaatst, aan de andere kant zal bij sommige honden de Gaus-aanpak tot het soort problemen kunnen leiden waar dan wel weer een CM-aanpak nodig is voor correctie.
Nou, sorry hoor... maar om een hond zijn nek praktisch te breken omdat het beestje niet wil traplopen is IMHO compleet debiel.

Netzoals een halsband omdoen die stroomstoten afgeeft :') Ja, zo kan ik ook wel een hond trainen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:03:32 #25
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95531295
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, sorry hoor... maar om een hond zijn nek praktisch te breken omdat het beestje niet wil traplopen is IMHO compleet debiel.

Netzoals een halsband omdoen die stroomstoten afgeeft :') Ja, zo kan ik ook wel een hond trainen.
Het lijkt me ook niet goed als een dier doodsbang voor je is. Dan kan het wel luisteren maar lijkt me naar.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')