Hoi schatquote:
Slaap Davidje Slaap... voor eeuwig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat lammetje in de OP kijkt alsof 'ie me gaat vermoorden als ik slaap
Het dakterras, moppie...quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat dan? Gaan we ons huis mooi volplanten?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi schat
Ik bel het UWV af, werd duizelig wakker
Klopt, lekker tot dinsdagquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef Redbaron het volgende:
gvd slapen lukt niet![]()
Hopen dat ik nu voor altijd gezakt ben voor studie Uil
Jawel. word vrijdags alleen altijd zo vroeg wakker door de vuilnisophaaldienstquote:
Heb vannacht best goed geslapenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef norich het volgende:
[..]
Jawel. word vrijdags alleen altijd zo vroeg wakker door de vuilnisophaaldienstmaar toen gewoon verder geslapen
hoe is't daar?
da's maar 4 uur. vind ik niet bepaald veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb vannacht best goed geslapenvan 2 tot 6
8 uur minimaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef norich het volgende:
da's maar 4 uur. vind ik niet bepaald veel
Net zoveel als van maandag tot donderdag bij elkaar dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef norich het volgende:
[..]
da's maar 4 uur. vind ik niet bepaald veel
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net zoveel als van maandag tot donderdag bij elkaar dus
1 uur per nacht en dan overdag nog stage lopen, dat je dat volhoud,zelfs als ambtenaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net zoveel als van maandag tot donderdag bij elkaar dus
Ga ook aardig kapot nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
1 uur per nacht en dan overdag nog stage lopen, dat je dat volhoud,zelfs als ambtenaar.
Waar heb je er eigenlijk aan?, FOKKEN tot midden in de nacht ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga ook aardig kapot nu
Blij dat ik bijna weekend heb, zo weer op bed liggen
Nee, zit gewoon vol spanning en kan niet "ontladen"quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar heb je er eigenlijk aan?, FOKKEN tot midden in de nacht ofzo?
Van't werk ofzo?, sporten geen manier, paar KM hardlopen en dus kop op 0?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, zit gewoon vol spanning en kan niet "ontladen"
Onder andere door het werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Van't werk ofzo?, sporten geen manier, paar KM hardlopen en dus kop op 0?
Oke vreemd, nooit mee los geweest?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onder andere door het werk
Probeer 's avonds nog wel wat te voetballen of te vissen, maar kan de kop niet op standje 0 zetten
Ganjaaaaaa.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer 's avonds nog wel wat te voetballen of te vissen, maar kan de kop niet op standje 0 zetten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
deze week zit ik op gemiddeld 6 uur slaap per nachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |