En nou oprottenquote:Op vrijdag 15 april 2011 03:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
You're right!Very zelfs!
![]()
Laters...
Ja weet ik veel kan mij dat schelen. Ik schrok Domme Klootzak !!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Da's m'n broertje toch, domme muts!
Chillquote:Op vrijdag 15 april 2011 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel kan mij dat schelen. Ik schrok Domme Klootzak !!!
Yeah yeah.quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel kan mij dat schelen. Ik schrok Domme Klootzak !!!
Het is even verwarrend maar wat een kut bericht.. Bart tja lastig maar sterkte .....quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah yeah.Ik schrok nog veel harder, gister.
Anyway. Dat Secret Story is ook ten dode opgeschreven, of niet.
Om maar even in de terminologie te blijven...
Thanks. Zoals gezegd: plotseling, maar niet onverwacht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is even verwarrend maar wat een kut bericht.. Bart tja lastig maar sterkte .....
Die standen zijn gemanipuleerd, kan niet anders. Ben dri plaatsen gestegen terwijl ik er niet benquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tuurlijk... jij volgt de voetsporen van kokkie
![]()
[ afbeelding ]
je denkt dat het beter is als je ze ook nog eens ziet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:25 schreef superkokje het volgende:
Vultarian we gaan het licht weer aan doen, je trekt niet de goede mensen aan
quote:
ja beetje wel, zul je altijd zien, net als je naar bed wil gaan komen er ineens allemaal mensen langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je bedoeld
[ afbeelding ]
lekker dank je heb ik nodig..... het is laat geworden vannacht
Ik moet ff teruglezen... je hebt het toch niet uitgelokt hequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja beetje wel, zul je altijd zien, net als je naar bed wil gaan komen er ineens allemaal mensen langs
ik heb niks uitgelokt, ik heb het over toen jij er ook nog wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet ff teruglezen... je hebt het toch niet uitgelokt he
ff terug gelezen.... wij waren gewoon nog aan het bijpraten... ohquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb niks uitgelokt, ik heb het over toen jij er ook nog was
zat net te kijken naar het zonnetje ja, maar op mijn balkonnetje is het koudquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef MaryMouse het volgende:
De zon schijnt't is lekker zitten op het balkonnetje nu
De mijne op het oosten, kom je 's ochtends hier zitten, verkassen we in de middag naar de jouwequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zat net te kijken naar het zonnetje ja, maar op mijn balkonnetje is het koudheb balkon op het westen dus ik krijg het avondzonnetje
klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne op het oosten, kom je 's ochtends hier zitten, verkassen we in de middag naar de jouwe
quote:
yummie goed ideequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ook een stokje gezond?
[ afbeelding ]
Ik heb trek gekregen van de shoarma gasten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef MaryMouse het volgende:
wordt het veel te laat door.... ging gister pas slapen op een tijdstip dat ik normaal gesproken al halverwege mijn slaap ben
middag/avondquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Ceetje.. het volgende:
goedemiddag mary, vultarian, mark en niki![]()
![]()
![]()
![]()
Hooi Ceetje!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |