Je mocht hem nemen... TT stond al vast... tevreden erover?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:43 schreef Vultarian het volgende:
en ik laat me niet 2x achter elkaar beetnemen
Had ik het vol geblaft sorry hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:42 schreef MaryMouse het volgende:
ander muisje durfde geen lapo te nemen
ja, nieuwe ronde nieuwe kansen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mocht hem nemen... TT stond al vast... tevreden erover?
Jij was geen troll zei je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:42 schreef MaryMouse het volgende:
ander muisje durfde geen lapo te nemen
nee net niet.... ik had lapo sorryquote:
quote:
TROLLLLquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee net niet.... ik had lapo sorry
wat kom je hier nu trollen? moet jij de cos niet in de gaten houden?quote:
Nee al het tuig zit hier nu zie ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wat kom je hier nu trollen? moet jij de cos niet in de gaten houden?
pas twee dagen... dan ben je al heul lang niet in de SC geweest..quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:46 schreef dieenebart het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Ik zit al twee dagen aan de drank. M'n oma is vanavond overleden, op 96-jarige leeftijd. Ben er vanmorgen nog geweest!
RIP oma.
Je zit toch niet te trollen he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:46 schreef dieenebart het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Ik zit al twee dagen aan de drank. M'n oma is vanavond overleden, op 96-jarige leeftijd. Ben er vanmorgen nog geweest!
RIP oma.
I call Bullshit!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:46 schreef PC eend het volgende:
Ik kom hier ook niet voor mijn lol zeg maar
Ja, een jaar of tweequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pas twee dagen... dan ben je al heul lang niet in de SC geweest..
Zeik dan niet kutmuisquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee net niet.... ik had lapo sorry
Op zoveel tuig had ik natuurlijk niet gerekendquote:
Nee, zeker niet. Anders moet je ff Jumparound checken.quote:
doe' niet hoor ik stook alleen maarquote:
Ghehe, reken er maar op dat ik je in de gaten houquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op zoveel tuig had ik natuurlijk niet gerekend
Oh kut manquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Anders moet je ff Jumparound checken.![]()
Gisteren een hersenbloeding, vanavond overleden.![]()
Laatste grootouder, maar dus wel 96!
ach... en ook in ee tassie gestopt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Anders moet je ff Jumparound checken.![]()
Gisteren een hersenbloeding, vanavond overleden.![]()
Laatste grootouder, maar dus wel 96!
Ik de hulpmod, jij de hulp-admin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ghehe, reken er maar op dat ik je in de gaten hou
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... en ook in ee tassie gestopt?
Dat was toch met de oma van Joanna?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd
Sorry hoor... je weet hier echt af en toe niet wie loopt te fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:55 schreef dieenebart het volgende:
@PCEnned; ja, vrij naar. Plotseling, maar niet overwacht (ze was wel 96 ja...).
@Mouse: nee, we gaan haar volgende week pas cremeren. Zal kijken of ik wat as kan achterhouden
Ik niet; ik heb een verified account!quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry hoor... je weet hier echt af en toe niet wie loopt te fokken
Zegt niets Jurien heeft dat ook en loopt ook te fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik niet; ik heb een verified account!
ik zie helemaal geen Veetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 02:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik niet; ik heb een verified account!
Hij is dan ook niet 'dieenejurien'...quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zegt niets Jurien heeft dat ook en loopt ook te fokken
Ja maar jij bent bezopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat was toch met de oma van Joanna?
Kon er wel om lachen
ik ben daar korter in... slaap zacht en sta morgen gewoon gezond weer opquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:59 schreef dieenebart het volgende:
En ik ga slapen; joint is op...
truste, jongens en meisjes. Slaap zacht.
'
Op z'n Stephen Kings:
May your days be long, and your nights be pleasant.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:59 schreef dieenebart het volgende:
'
Op z'n Stephen Kings:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:59 schreef dieenebart het volgende:
'
Op z'n Stephen Kings:
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 15 april 2011 03:03 schreef Soury het volgende:
Jumparaound is volgens mij ook een fokker .. Best een kut grap
Wil je niet missen iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 03:03 schreef Vultarian het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed anders mis ik morgen m'n koffie date nog
Da's m'n broertje toch, domme muts!quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:03 schreef Soury het volgende:
Jumparaound is volgens mij ook een fokker .. Best een kut grap
Nou schiet mij maar lek wat is er zo lollig aan.quote:
En nou oprottenquote:Op vrijdag 15 april 2011 03:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
You're right!Very zelfs!
![]()
Laters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |