die had ze ook een liposuctie aangesmeerd terwijl die dat echt niet nodig hadquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, ik heb een docu van mamajo gezien waarin ze 18jarige meisje aanraadt om vooral een borstvergroting te nemen, omdat ze er zo goed van uit gaan zien. In diezelfde docu was te zien dat een 18jarige bloedmooi meisje dood was gegaan tijdens zo'n operatie. Dat wijf moeten ze echt opknopen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
Welterusten allemaal (of voor later)
Ja doe mij ook maar puur natuur. Het is dat ze zo'n leuk karakter heeft...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het allerergste vind ik nog, is nog dat ze er waarschijnlijk prima uitzag voor al die ingrepen.
Geen misdaad, maar ouder worden hoor bij het leven. En je niet lekker voelen is niet weg te spuiten. Daar is joanna een prima voorbeeld van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef Hatseflats89 het volgende:
wat is de misdaad om het weg te halen?...
Als je de optie hebt en je zit niet lekker in je vel dan wat houd je tegen...
Sommige mensen zijn er voor en sommige zijn er tegen. Zo is het met alles in het leven toch...
jij bent speciaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, dan vind ik het ook onzin. Maar dan is er iets dat veranderd is en wat je terug wilt ofkunt draaien misschien. Met 23 viel er weinig weg te spuiten of te liften bij mij iig
alles voor geld he........mensen tellen niet bij deze familiequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die had ze ook een liposuctie aangesmeerd terwijl die dat echt niet nodig had
Kijk, en daar heb ik met mijn donkere huid totaal geen last van!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik denk de waarheid onder ogen zien.
Pijnlijk voor heel veel mensen.(zo niet alle mensen)
no problemquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dan vatte ik je so what verkeerd op denk ik.Sorry!
kom op bulletjuhquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef akveor het volgende:
JoannaFlip, Flihhip kom je lekker bij me kroelen...
Nou nee, tien jaar later hangt en zakt alles wel maar toen nog echt niet hoorquote:
Helaas hebben ze niet door dat ze zichzelf ook te kort doen zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
alles voor geld he........mensen tellen niet bij deze familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |