Nee, dat had niet gehoeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Misschien erbij moeten vermelden dat ik 'printf' ook al heb geprobeerd.
echo $query eens, ik zie geen foutquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef Chandler het volgende:
Had ik gedaan maar resultaat was precies het zelfdedaarna veranderde ik de $extime = door het toevoegen van time() ?
Oke in dat geval zie ik door de bomen het bos niet meerquote:
1 | $result = mysql_query("SELECT * FROM `ftpuser`"); |
ja en je wilt meer users zien dus dan moet je meerdere keren echo'en, zie de codevoorbeelden op de eerder gegeven paginaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oke in dat geval zie ik door de bomen het bos niet meer
Op de een of andere manier krijg ik elke keer dezelfde user, dus ook wanneer ik bijvoorbeeld als query het volgende gebruik:
[ code verwijderd ]
Ja heb ik geprobeerd, volgens mij dan, maar ik krijg elke keer de zelfde user. Terwijl die user niet eens boven aan staat ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja en je wilt meer users zien dus dan moet je meerdere keren echo'en, zie de codevoorbeelden op de eerder gegeven pagina
1 2 3 4 | echo date("Y-m-d H:i:s", time()); echo ';;;'; echo date("Y-m-d H:i:s", $extime); print_r($this->db->queries); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | NSERT INTO `actions` (`expiredate`, `user_id`, `action`, `value`, `validate`) VALUES ('2011-05-14 22:42:51', '', 'password', '******@hotmail.com', '3372f4821e2757d7f9d38f958bc89ca1') |
php.net/mysql_num_rowsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja heb ik geprobeerd, volgens mij dan, maar ik krijg elke keer de zelfde user. Terwijl die user niet eens boven aan staat ofzo.
Maar oke, zal de pagina nog wel keertje doorlezen
Ow, volgens mij heb ik het alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja heb ik geprobeerd, volgens mij dan, maar ik krijg elke keer de zelfde user. Terwijl die user niet eens boven aan staat ofzo.
Maar oke, zal de pagina nog wel keertje doorlezen
nee dat is het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
php.net/mysql_num_rows
php.net/mysql_fetch_assoc (bv $list = mysql_fetch_assoc($query) geeft $list['veldnaam1'], etc)
http://bubble.ro/How_to_c(...)rayscale_in_PHP.htmlquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef Chandler het volgende:
Ik wil kijken of een afbeelding in grijstinten (zwart-grijs-wit) is opgemaakt met liefst GD hoe kan ik dit het beste aanpakken? alle kleuren analyseren en kijken of 90+% in zwart-grijs-wit waarden zit? of is er een andere manier?
SELECT project FROM tabel GROUP BY projectquote:Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef Crutch het volgende:
Stel ik heb een databasetabel:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik via mySQL alle unieke projectnamen in een array krijgen?
Dus in totaal drie waarden in de array: test, test2 en test3
GROUP BYquote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef mstx het volgende:
[..]
SELECT project FROM tabel GROUP BY project
Of met DISTINCT, ik weet niet wat sneller is.
Doe wel even een indexje leggen op project dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
GROUP BY
Stom, ik had het kunnen bedenken, thanks.
Mwah, het werkt zo prima (SQLite in Android).quote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Doe wel even een indexje leggen op project dan.
Ligt er aan wat voor type je datums hebben. Bij MySQL datetime-velden kun je gebruik maken van functies als datediff. Bij unix-timestamps zoals teruggegeven door time() kun je gewoon de getallen van elkaar aftrekken en delen door 24*60*60 (=aantal seconden in een dag).quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:36 schreef MrNiles het volgende:
hoe kun je rekenen met datums?
Bijv zoveel dagen tot verjaardag
of nu zoveel dd hh:mm:ss (lopende klok) tot pensioen
dat soort dingen
dus als ik data in een sql database zet dan kan ik dat met datediff doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor type je datums hebben. Bij MySQL datetime-velden kun je gebruik maken van functies als datediff. Bij unix-timestamps zoals teruggegeven door time() kun je gewoon de getallen van elkaar aftrekken en delen door 24*60*60 (=aantal seconden in een dag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |