Ja? Nooit echt gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kippenpootjes zijn koud lekkerder dan warm
Ligt er aan waar je heen vliegt. Maar drinken vanaf thuis meenemen gaat niet lukken inderdaad, drinken op het vliegveld kopen en dan meenemen in het vliegtuig is geen probleem (maar moet soms wel in een sealbag verpakt zijn).quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Katinkat het volgende:
Broodjes meenemen mag altijd, drinken niet.
Sure!quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
Bij BA hebben ze best goede maaltijden (Londen-Beijing) Sowieso, allerlei dingen verzinnen voor die 9 uurtjesMaar dingen zoals boterhammen etc. kan je gewoon meenemen ja, geen probleem!
Biertje doen als je hier bent?
PMquote:
Ze moeten wel goed gaar zijn natuurlijk, en geen week oudquote:
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daarmee het vliegtuig bent ingekomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef n0ir het volgende:
Je kan het gewoon meenemen, laatst een lading krentebollen en pakjes drinken meegenomen naar de VS.
Voor de zekerheid gewoon zorgen dat alles op is want alleen bij het invoeren is er een kleine kans dat ze moeilijk doen.
De security is nog al eens laks. Vorig jaar (op weg naar de VS!) werd iemand van de groep waar ik mee reisde extreem grondig gefouilleerd, op het perverse af. Maar aan de andere kant van de douane bleek ze wel een metalen schaar van 20 centimeter bij zich te hebben. Gewoon vergeten dat die in haar etui zat, maar de douane heeft het desondanks niet gezien.quote:Op maandag 18 april 2011 07:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daarmee het vliegtuig bent ingekomen.
Is dat zo? Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat vloeistoffen veel moeilijker te zien waren dan scharen etc. Is het alleen de vorm van flesjes die makkelijk herkend wordt, of zijn vloeistoffen echt te zien op de scan?quote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef jaco het volgende:
Ik denk dat buzz1291 op de pakjes drinken reageerde. Eten mag je inderdaad meenemen. Een schaar wordt mogelijk over het hoofd gezien op het scherm van de security als er wat andere metalen dingen omheen liggen. Vloeistoffen worden echter vrij makkelijk gedetecteerd door die apparaten.
wat een baasquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zat jaren geleden eens naast een neger die KFC had meegenomen.lijkt mij koud niet echt lekker, maar soit
Ik ben geen deskundige, maar zelfs met simpele apparatuur zoals je in musea wel eens hebt, weten ze een flesje water te vinden. Ik neem aan omdat vloeistoffen bewegen itt vast materiaal?quote:Op maandag 18 april 2011 11:34 schreef Orbis het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat vloeistoffen veel moeilijker te zien waren dan scharen etc. Is het alleen de vorm van flesjes die makkelijk herkend wordt, of zijn vloeistoffen echt te zien op de scan?
Zal koud vast niet minder zijn dan het gemiddelde vliegtuigvoer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zat jaren geleden eens naast een neger die KFC had meegenomen.lijkt mij koud niet echt lekker, maar soit
Dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:25 schreef jaco het volgende:
Ik denk dat buzz1291 op de pakjes drinken reageerde. Eten mag je inderdaad meenemen. Een schaar wordt mogelijk over het hoofd gezien op het scherm van de security als er wat andere metalen dingen omheen liggen. Vloeistoffen worden echter vrij makkelijk gedetecteerd door die apparaten.
Klopt, invoer is zeker een probleem. Mijn ouders zitten nu in Australië en daar mag je echt helemaal niks meenemen, zelfs voor medicijnen moest een formulier vantevoren ingevuld worden. Maar daar is ook het vervoer tussen staten al problematisch en mag je zaken zoals fruit bijvoorbeeld niet vervoeren tussen twee staten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus.
Daarnaast is het meenemen van eten volgens mij helemaal geen probleem, de uitvoer dus. De invoer wordt een heel ander verhaal. Ik zat vorig jaar op een vlucht AMS-EWR naast een stel die een hele grote AH boodschappentas meezeulden en daar continue uit zaten te consumeren naast de blijkbaar op verzoek door KLM verstrekte speciale fruitmaaltijden. Zullen wel een of andere allergie (vraatzucht?) gehad hebben. Maar bij de immigration op Newark Liberty vroeg die officer al wat ze bij zich hadden en bij de customs werden ze er gewoon uitgepikt. Gevolg onbekent.
Inprincipe mag je alleen dat meenemen wat onder de voorschriften valt= dus vaak een miniscuul flesje water van 100 ml.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:19 schreef o.us het volgende:
Ik zat er aan te denken om mijn eigen eten mee te nemen in het vliegtuig aangezien ik de laatste keer op de kop kreeg van de stewardessen dat ik steeds drinken wou (). En eten moest ik gewoon wachten.
Zo vlieg ik straks weer naar Beijing en dankzij die ervaring wil ik een paar broodjes smeren voor in de vlucht. Maar mag ik nog wel een zak bollen meenemen met een plakje kaas en tuinkruiden kipfilet?
Ik vroeg het aan de marechaussee en zeiden dat dit niet mocht maar ik hoor nog steeds wisselende verhalen van menschen.
En dat mag nu juist weer niet. Aangekochte tax free artikelen mogen in het vliegtuig niet (meer) genuttigd worden. Denk maar eens aan al die dronken engelsen op die vakantievluchten die onderweg vrolijk de flessen whiskey en vodka naar binnen aan hel klokken waren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:00 schreef rubje het volgende:
[..]
Inprincipe mag je alleen dat meenemen wat onder de voorschriften valt= dus vaak een miniscuul flesje water van 100 ml.Anders ligt dat bij spul dat je via taxfree inkoopt en dat kan je volgens mij weer gewoon in het vliegtuig als je wilt gewoon openen en nuttigen.
Ik zie je vaker posten met betrekking tot het vele vliegen, ik ben wel benieuwd wat voor werk je doet!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:31 schreef Drive-r het volgende:
Voor werk eet ik op korte vluchten nooit in het vliegtuig, tenzij ik echt geen tijd heb gehad op het vliegveld. Meestal eet ik rustig wat voor de vlucht als het nodig is. Op lange vluchten voor werk eet ik gewoon het vliegtuigvoer, dat is in business of first toch wel goed te doen (ik beperk het meestal tot fruit, salades en yoghurt/muesli).
Prive vlieg ik natuurlijk helaas anders, maar door het vele reizen ben je het vliegtuigvoer echt wel zat. Dus ik eet soms wat van tevoren, maar eigenlijk nooit iets op de vlucht zelf. Op hele lange vluchten wil ik dan soms wel iets meenemen van het vliegveld. Zeker op Heathrow kan je goeie sushi ofzo halen, mocht je echt iets nodig hebben.
Het is wat wennen, maar op een bepaald moment moet je 3-4 vluchten in de week en veel reizen toch gaan combineren met een beetje gezond leven. Dat betekent voor mij gewoon regelmatig eten en met name tijdens lange vluchten alles beetje licht houden.
Ik werk in finance, op een plek waar we geld van mensen investeren in bedrijven in Europa voornamelijk. Maar af en toe in Azie ofzo, en dan wordt er wat gereisd.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik zie je vaker posten met betrekking tot het vele vliegen, ik ben wel benieuwd wat voor werk je doet!PM mag ook, als je het wil zeggen althans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |