Misschien moet je dan drinken meenemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:19 schreef o.us het volgende:
Ik zat er aan te denken om mijn eigen eten mee te nemen in het vliegtuig aangezien ik de laatste keer op de kop kreeg van de stewardessen dat ik steeds drinken wou ().
Austrianquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef SpecialK het volgende:
Je kreeg op je kop van de stewardessen omdat je dorst had? Welke maatschappij is dat?
Geen idee, juist door de wisselende verhalen of het nou wel mag of niet ben ik er zo onzeker overquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef BrandX het volgende:
Waarom zou het niet mogenJe mag toch ook een zak snoep mee aan boord nemen?
Gewoon meenemen.. merk je het vanzelf.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Geen idee, juist door de wisselende verhalen of het nou wel mag of niet ben ik er zo onzeker over.
Zou wel zonde zijn als mijn bollen/rijsttafel/kapsalon niet mee mag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon meenemen.. merk je het vanzelf.
dan heb je het in ieder geval geprobeerd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als mijn bollen/rijsttafel/kapsalon niet mee mag.
Succes TS.quote:Bij twijfel bellen
Twijfelt u of u bepaalde goederen mag meenemen, dan kunt u bellen met: 0900 01 41, EUR 0.40 p.m. Bij twijfel over chemische/ontvlambare stoffen belt u met de Inspectie Verkeer en Waterstaat. Dit kan tijdens kantooruren op nummer +31(0)88 489 00
Ik gok dat je met je eigen drinken niet ver zal komen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je dan drinken meenemen.
Toch is de opmerking van GGMM nuttig. TS geeft aan dat hij veel dorst heeft gedurende de vlucht. Vervolgens worden er allerlei opmerkingen gemaakt over het meenemen van eten. Het oorspronkelijke probleem (dorst) is daarmee niet opgelost.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gok dat je met je eigen drinken niet ver zal komen.
Ligt er maar net aan.. destijds naar Italie geweest met een groep vrienden om naar Inter-FC Twente te kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gok dat je met je eigen drinken niet ver zal komen.
Kippenpootjes zijn koud lekkerder dan warmquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zat jaren geleden eens naast een neger die KFC had meegenomen.lijkt mij koud niet echt lekker, maar soit
Ja? Nooit echt gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kippenpootjes zijn koud lekkerder dan warm
Ligt er aan waar je heen vliegt. Maar drinken vanaf thuis meenemen gaat niet lukken inderdaad, drinken op het vliegveld kopen en dan meenemen in het vliegtuig is geen probleem (maar moet soms wel in een sealbag verpakt zijn).quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Katinkat het volgende:
Broodjes meenemen mag altijd, drinken niet.
Sure!quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
Bij BA hebben ze best goede maaltijden (Londen-Beijing) Sowieso, allerlei dingen verzinnen voor die 9 uurtjesMaar dingen zoals boterhammen etc. kan je gewoon meenemen ja, geen probleem!
Biertje doen als je hier bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |