Maar dan ben ik nu nog geen puberquote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je toen al ruzie had met je ouders om zakgeld en hoe laat je thuis moest komen was je een puber.
met een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitslapen 7:30, vroeg op 5:30![]()
ach, 't is een baan en het betaald redelijk
Dan word ik wel een beetje bang ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik wel juist heeeeeeeeeeeeeeel lief, okee?
Op die leeftijd was ik fan van de backstreet boys ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben sinds mijn 9e fan van Green Day en U2Is het dan nog een puberbandje?
0:00 in zicht, dan raakt het groene boekje uit zichtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
vroeg op is bij mij 06:15
Maar schattepopje, het is wel beter voor je als je zometeen lekker gaat slapen hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan word ik wel een beetje bang ja.
Morgen ben ik niet gek.quote:
Ja. Met je überbrave pakjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
He wat? Zit je op de schoolsite te kijken?
Ik dacht even dat je DW wasquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op die leeftijd was ik fan van de backstreet boys ofzo.
ik blijf het wel bijzonder vinden hoe mannen bepaalde dingen gewoon echt niet kunnen aanvoelen of opmerkenquote:
Dat probeer ik mijzelf ook voor te houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schattepopje, het is wel beter voor je als je zometeen lekker gaat slapen hoor
ik ben wel lief en begrijpend, maar dat laatste kan ik niet aan voldoenquote:
wow, jij met een nieuwe UIquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sta er niet meer opquote:
Je maakt wel een foto voor me he?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen ben ik niet gek.
Sterker nog, ik doe mijn woeste kapsel zelfs in een keurige scheiding.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je wel, wil je nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben wel lief en begrijpend, maar dat laatste kan ik niet aan voldoen
Ga maar posten voor de ingang daar. Ik moet om 10:00 uur daar zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je maakt wel een foto voor me he?
tsja..evolutionaire missers, dat zijn hetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik blijf het wel bijzonder vinden hoe mannen bepaalde dingen gewoon echt niet kunnen aanvoelen of opmerken
inderdaad, die heeft ook een UI die daar wat van wegheeftquote:
ok, je zit weer te veel in onz dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijdelijk hoor. Audrey Kitching blijft te geil.Maar ik moest even lachen om Dora.
Ehm..nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga maar posten voor de ingang daar. Ik moet om 10:00 uur daar zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijdelijk hoor. Audrey Kitching blijft te geil.Maar ik moest even lachen om Dora.
maar wel liefquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja..evolutionaire missers, dat zijn het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |