Nja views zijn nog niet zo erg, maar het eeuwige getroll is wel irritantquote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht al, die topictitel zal wel voor een verhoogd aantal views zorgen.
00:04 en 00:11 de rechter zijn zo cutequote:
Ow sorry hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het getroll valt nu wel mee hoor. Het is niet zo dat men niet eens mag reageren op een TT.
Best wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
00:04 en 00:11 de rechter zijn zo cute![]()
Dit vind ik nou, no offence, een typische LMGTFYquote:
Ik weet bij dat soort dingen nooit echt of ik nu echt zit te kijken naar wat er bedoeld wordt of niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vind ik nou, no offence, een typische LMGTFY
*jlrs*quote:
Mass Effect heeft nu helemaal geen gay scenes, dat is eigenlijk nou juist de grap.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet bij dat soort dingen nooit echt of ik nu echt zit te kijken naar wat er bedoeld wordt of niet.
Voldeed die aan jouw eisen dan? Ik had gedacht dat er wel iets was waar je op zou zijn afgeknapt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Bij Dragon Age heb ik idd menig maal geneukt met Zevran ja
Het was de enige keusquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voldeed die aan jouw eisen dan? Ik had gedacht dat er wel iets was waar je op zou zijn afgeknapt.
Ik had liever Alistair gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de enige keus
Hij was me iets te blond, hoerig en zonnebankbruin ja
Dan had ik dus tijd verspild met zoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mass Effect heeft nu helemaal geen gay scenes, dat is eigenlijk nou juist de grap.
In Mass Effect kun je kiezen tussen een mannelijke of vrouwelijke hoofdpersoon. Bij deel 1 had je als vrouwelijke hoofdpersoon wel de optie om een lesbische relatie te beginnen, maar als mannelijke hoofdrolspeler had je niet de optie voor een homoseksuele relatie. Bij Dragon Age (van dezelfde makers) was dat wel, compleet met seksscene, vandaar dat bij Mass Effect discussie/speculatie is over de aan- of afwezigheid van een gay plot.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ff tandjes poetsen voor Stanley en John en dan op de fiets richting Parktheater om de prijswinnaars van Friso te ontmoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, was 2 weken geleden al in Haarlem
quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:32 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Dat is lang geleden dat ik zo laat thuis ben gekomen van stappen. Afterparty met jongens van 21 tot 29. Ahum. Zat wel een leuke tussen. Zoende vrij wild!
och god, je hebt de halve cast weer afgerkt, SLET!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:32 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Dat is lang geleden dat ik zo laat thuis ben gekomen van stappen. Afterparty met jongens van 21 tot 29. Ahum. Zat wel een leuke tussen. Zoende vrij wild!
Leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Spamspamspam
http://frontpage.fok.nl/c(...)racht-in-de-zon.html
Mijn column.
Slet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:32 schreef Ang3l het volgende:
Halloquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och god, je hebt de halve cast weer afgerkt, SLET!!!
Dat dusquote:
Beetje misschien, maar misschien is dat juist wel de nieuwsgierigheid. Want uiteindelijk alleen maar blanke jongens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wie in dit topic vindt negers fysiek aantrekkelijk? En dit is niet eens een onzin-vraag. Serieus, wie hier valt er op negroide gelaatstrekken in combinatie met een donkere huidskleur?
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wie in dit topic vindt negers fysiek aantrekkelijk? En dit is niet eens een onzin-vraag. Serieus, wie hier valt er op negroide gelaatstrekken in combinatie met een donkere huidskleur?
Maar dat is nieuwsgierigheid (geven ze af als je over ze wrijft?) Ik heb het over aantrekkingskracht, dus dat je mensen selecteert op bepaalde fysieke kenmerken omdat je die kenmerken aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beetje misschien, maar misschien is dat juist wel de nieuwsgierigheid. Want uiteindelijk alleen maar blanke jongens.
Uiteindelijk vallen ze dus weer af, dus de aantrekkingskracht is kennelijk niet groot genoeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar dat is nieuwsgierigheid (geven ze af als je over ze wrijft?) Ik heb het over aantrekkingskracht, dus dat je mensen selecteert op bepaalde fysieke kenmerken omdat je die kenmerken aantrekkelijk vindt.
Alleen de donkere huidskleurquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Datquote:
dus geen negroïde gelaatstrekkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef wonderer het volgende:
DatDie kerel van Criminal Minds is wel mooi (Shemar Moore) maar die heeft een Europees aandoend gezicht.
Ja, precies. Best gek eigenlijk, want een Indonesische neus, die toch vrij veel weg heeft van een negroide neus, vind ik dan weer niet erg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus geen negroïde gelaatstrekken
Ik heb een indo-oom met een heeeeel erg grote indo-familie, dus ik heb heel wat indo-neuzen gezien, maar die lijken echt niet op negerneuzen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Best gek eigenlijk, want een Indonesische neus, die toch vrij veel weg heeft van een negroide neus, vind ik dan weer niet erg.
Bradley Cooper is overduidelijk niet neger... dat is de connectie...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zit er een verband tussen die 2?
Oh. Plat en breed, toch? Dat heeft de molukse vriendin van mijn moeder in ieder geval welquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb een indo-oom met een heeeeel erg grote indo-familie, dus ik heb heel wat indo-neuzen gezien, maar die lijken echt niet op negerneuzen.
Mijn halfbloed nichtjes hebben geen platte breede neuzen... vraag maar aan Ang3l die heeft ze gezien... nou ja, die heeft er in ieder geval 1 gezien. Maar die telt misschien niet want die heeft blauwe ogenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:01 schreef wonderer het volgende:
Oh. Plat en breed, toch? Dat heeft de molukse vriendin van mijn moeder in ieder geval wel
Ik ga vanavond uit eten en naar Alle Tijd.quote:
Ja, halfbloed. Haar kinderen hebben ook niet echt een indo-gelaat, alleen een kleurtje en donker haar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mijn halfbloed nichtjes hebben geen platte breede neuzen... vraag maar aan Ang3l die heeft ze gezien... nou ja, die heeft er in ieder geval 1 gezien. Maar die telt misschien niet want die heeft blauwe ogen
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
En dan nodig je de gang niet even uit?
Hoe heten we dan?quote:En dat is dus de reden waarom we nog geen leren jasjes met opdruk hebben!
Ik heb de afgelopen dagen nog geen tijd gehad om er goed voor te gaan zitten. Je wilt geen half werk, toch?quote:
Ander mailtjequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:29 schreef wonderer het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen nog geen tijd gehad om er goed voor te gaan zitten. Je wilt geen half werk, toch?
Ahhhquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ander mailtje
Ik wil weten of ik op gesprek mag komen... want ik schijt op mijn huidige baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik ben aangeschoten en hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef gastwatdefok het volgende:
Haaalllleeeeuuuuuwwwwww
...
hoe gaat het met mijn geile teddyberen
(invoordat furrie gerelateerde reacties)
Klopt. Dit is geen doodswens.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is Mike? Ik kwam dit gifje opeens tegen en moest aan 'm denken:
wil ik het weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
Blijft grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
Opeens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
4:09 MANLY TEARS HAVE BEEN SHEDquote:
ik herken het verhaalquote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Derde keer dat ik hem zie en ik blijf echt steeds zo ontzettend huilen![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 05:07 schreef Vlarp het volgende:
Wat is Pann toch een ongelofelijk ruk feest. En dan niet ruk als in ruk, want dat zou positief zijn. Het was, en is gewoon ruk!
Told you soquote:
Eens.quote:Op zondag 17 april 2011 05:07 schreef Vlarp het volgende:
Wat is Pann toch een ongelofelijk ruk feest. En dan niet ruk als in ruk, want dat zou positief zijn. Het was, en is gewoon ruk!
Op het eind was er dan wel een leuke jonge die bij me stond te dansen, maar die was ineens wegquote:
Leuke jonge?quote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op het eind was er dan wel een leuke jonge die bij me stond te dansen, maar die was ineens weg
Het kan ook door alcohol komen, man man manquote:Op zondag 17 april 2011 10:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leuke jonge?
Je hersenen zijn echt aangetast door dat grut.
Het was zo kut dat je jezelf maar verdoofd hebt?quote:Op zondag 17 april 2011 10:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het kan ook door alcohol komen, man man man
Nee Tomasso voelt zich te groot voor Pann, dat is wat anders.quote:Op zondag 17 april 2011 10:46 schreef Vlarp het volgende:
En, als zèlfs Tomasso zich te oud voelt op Pann dan zegt toch wel wat
Je moet toch iets?quote:Op zondag 17 april 2011 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was zo kut dat je jezelf maar verdoofd hebt?
Ik heb ook in de rij voor deur van Tivoli voorgesteld om naar huis te gaan, Tomasso vond het wel een goed planquote:Op zondag 17 april 2011 11:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had ook thuis kunnen blijven.
Wie was de spelbreker?quote:Op zondag 17 april 2011 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook in de rij voor deur van Tivoli voorgesteld om naar huis te gaan, Tomasso vond het wel een goed plan
De 3e persoon die mee wasquote:
Ook het voorstel om de Pann kaartjes voor de deur te verkopen aan een paar kleuters en dan de kroeg in te duiken sneuveldequote:Op zondag 17 april 2011 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden we ook gewone kroegen kunnen opzoeken trouwens. Niet dat ik weet wat leuk is, want ik ga nooit uit in Utrecht.
Je moet je vrienden zorgvuldiger uitkiezen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De 3e persoon die mee was. En Tomasso, die vond het zonde dat we net het hele stuk naar Utrecht hadden gereden
Volgende keer ga jij mee? Dan staan we daar wel leuk: 3 zuurpruimen op een rijquote:Op zondag 17 april 2011 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet je vrienden zorgvuldiger uitkiezen.
Precies en net voor we binnen zijn gaan we wel naar een echte kroeg.quote:Op zondag 17 april 2011 11:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende keer ga jij mee? Dan staan we daar wel leuk: 3 zuurpruimen op een rij
Deal!quote:Op zondag 17 april 2011 11:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Precies en net voor we binnen zijn gaan we wel naar een echte kroeg.
Geen ideequote:Op zondag 17 april 2011 11:16 schreef Vlarp het volgende:
Al vraag ik me af of er wel echte kroegen zijn in Utrecht?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden we ook gewone kroegen kunnen opzoeken trouwens. Niet dat ik weet wat leuk is, want ik ga nooit uit in Utrecht.
Zijn die er dan?quote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja maar, zelfs ik weet in Rotterdam leuke kroegen te vinden
Je moet weten waar ze zitten. In Rotterdam liggen de kroegen nogal verspreid. En de leukste zitten vooral net aan de rand van het centrumquote:
Oh, ja, de dinges. Dat kleine kot met alleen maar wijvenquote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb ooit nog eens in een enge homokroeg in Utrecht gezeten.
Niet toen ik er was, toen waren er vooral veel lelijke mannen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ja, de dinges. Dat kleine kot met alleen maar wijven
Ik hoorde dus bij de doelgroep.quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet toen ik er was, toen waren er vooral veel lelijke mannen.
Nee ik bedoelde de doelgroep van het café...lelijke mannen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Vlarp het volgende:
Je bedoelt dat die mannen op jou aan het jagen waren?
Ja ik kom nooit in Rotterdam dusjaquote:Op zondag 17 april 2011 11:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet weten waar ze zitten. In Rotterdam liggen de kroegen nogal verspreid. En de leukste zitten vooral net aan de rand van het centrum
Goed bezig.quote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja ik kom nooit in Rotterdam dusja
Ik werk in Capellequote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef gastwatdefok het volgende:
Rotterdam![]()
woon in Capelle, dus recht naast R'dam
Capelle valt wel mee, maar Rotterdamquote:
Hoi Tomassoquote:
Soms begrijp ik wel dat mensen mij voor iemand anders aanzien. Maar het verschil met Tomasso is toch echt wel heel erg groot.quote:
Hij zei groot.quote:Op zondag 17 april 2011 15:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms begrijp ik wel dat mensen mij voor iemand anders aanzien. Maar het verschil met Tomasso is toch echt wel heel erg groot.
Wie heeft dat gedaan?? Want ik las dat dat met de hand moest...quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef Great.Expectations het volgende:
http://forum.fok.nl/topicchain/209!
[nerd]quote:Op zondag 17 april 2011 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan?? Want ik las dat dat met de hand moest...
Of je neemt de geschiedenis van bepaalde Fok!'ers, dan kom je ook een heel eind.quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[nerd]
SELECT * FROM Topic WHERE topicname LIKE '%[HOMO]%' dan heb je het grootste deel van de topics wel
[/nerd]
Heb je de andere kant van het net nog gehaald?quote:
Ik had eerder van jou een *door stoel ploft* post verwacht.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verassende foto's? Neuh.quote:
Ahw, softie. Ik moest laatst wel denken aan Catfish toen ik iemand ging ontmoeten bij wie ik dacht "Ach, hij heeft zo'n uitgebreide facebook, hij zal wel een normaal persoon zijn"quote:Op maandag 18 april 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Aww
Erik... ik heb zaterdag weer zitten janken bij catfish
Ik vind het einde van de film gewoon zo hartbrekendvercheurend triestigquote:
Daarom jank ik bij deze ookquote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Vlarp het volgende:
Bij jankfilms jank ik over het algemeen ook niet... bij echt sneue verhalen wel
Toffe game is dat.quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
AoM
(Ik ben te lui om foto's te posten.)
Juist!quote:
Dat is een van de weinige games die ik vroeger wel eens speelde.quote:
Ik speelde deze:quote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige games die ik vroeger wel eens speelde..
Kings Questquote:
Tot en met 7 of 8 gedaan geloof ik.quote:
Ik t/m 8, maar die achtste was opeens heel anders 3d en veel minder zo'n puzzlespel, dus dat vond ik kut.quote:
Die eerste waren nog echt met het intypen van het commandoquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik t/m 8, maar die achtste was opeens heel anders 3d en veel minder zo'n puzzlespel, dus dat vond ik kut.
Jaaa die had ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Steve het volgende:
Het leukste spel op de pc vroeger vond ik Fort Boyard de legende..
Fort Boyard de uitdaging. Die vond ik minder leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh en ik had ook het echte tv-spel zeg maar op de pc.. dat je die opdrachten in die cellen moest doen
4 cd-roms aan puzzelen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jaaa die had ik ook![]()
![]()
Met die gesprekjes die je dan goed moest voeren omdat je anders niet verder kwamen items zoeken op echte locaties
Ja dat was voor die tijd echt zo geweldig gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Steve het volgende:
4 cd-roms aan puzzelen.. Dat je in het begin in je hotel een kopje koffie moest bestellen waar je het suikerklontje later van nodig had om een hond af te leiden enzo. Geweldig.
.
Dat was ook echt tof hoorquote:
quote:
En Repton... ik kon er maar niet aan wennen dat die stomme monsters uit die eieren kwamen...quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ook echt tof hoor! Net als de oude Duke Nukem.
Hi!quote:
Ja goedquote:
Neequote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja goed
Volgende week eindgesprek. Jeuj!
Hoe is het met u? Kinderboek al af?
Neequote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb je een goed gevoel over je eindgesprek?
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nah, ik betaal gewoon voor mijn boeken.
Whaha ik ben toch pas helemaal gerust gesteld wanneer ik het eindgesprek afgesloten hebquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef wonderer het volgende:
Hm. Nou ja, je hebt nog een week om een beter gevoel te krijgen.
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar het is wel lekker dat je weet dat je eigenlijk niet enorm kan verprutsen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whaha ik ben toch pas helemaal gerust gesteld wanneer ik het eindgesprek afgesloten heb
Die garantie had ik destijds ook... uiteindelijk werd het een 7... gewoon vertrouwen hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee
Maar volgens een docent op school hoef ik me er geen zorgen over te maken omdat ik toestemming had om mijn scriptie in te leveren. Dat houdt in dat ik een zes heb en het met mijn eindgesprek alleen maar hoger zou kunnen maken... Maar zo voelt het nog niet
Maar het klopt wel. Als je eenmaal je scriptie mag verdedigen ben je eigenlijk al geslaagd. Of je moet het wel ZO gruwelijk verneuken... maar dat doe je nietquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whaha ik ben toch pas helemaal gerust gesteld wanneer ik het eindgesprek afgesloten heb
En dan vooral die tekst eronder "dit is niet erotisch bedoeld"quote:Op maandag 18 april 2011 23:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha we gaan het zienquote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die garantie had ik destijds ook... uiteindelijk werd het een 7... gewoon vertrouwen hebben
Toen ik op het HBO afstudeerde waren er best wat mensen die na de afstudeerzitting te horen kregen dat ze een onvoldoende hadden. Nu op de uni weet ik straks wel dat ik geslaagd ben als ik mag verdedigen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Maar het klopt wel. Als je eenmaal je scriptie mag verdedigen ben je eigenlijk al geslaagd. Of je moet het wel ZO gruwelijk verneuken... maar dat doe je niet
Nou nou, 5 op een rijquote:Op maandag 18 april 2011 23:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat je op het HBO een vast tijdvak hebt om af te studeren, en bij de Uni mag je er (in principe) zolang over doen als je wil. Pas als je begeleider groen licht geeft mag je gaan verdedigen en dat groene licht geeft ie past als het voldoende is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Toen ik op het HBO afstudeerde waren er best wat mensen die na de afstudeerzitting te horen kregen dat ze een onvoldoende hadden. Nu op de uni weet ik straks wel dat ik geslaagd ben als ik mag verdedigen.
De boeken waar dat op gebaseerd is zijn meesterlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz... Nieuwe HBO-serie Game of Thrones.
Nja zo werkt het bij ons op de opleiding ook...quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je op het HBO een vast tijdvak hebt om af te studeren, en bij de Uni mag je er (in principe) zolang over doen als je wil. Pas als je begeleider groen licht geeft mag je gaan verdedigen en dat groene licht geeft ie past als het voldoende is.
Dan heb je iig een deadline, vind ik fijner.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Bartjebart het volgende:
Nja zo werkt het bij ons op de opleiding ook...
Een deadline? Nee niet echt... Wij kunnen elke maand afstuderen. Lukt het niet in april, dan ga je toch voor mei?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heb je iig een deadline, vind ik fijner..
Ik krijg net door dat je voor 30 juni afgestudeerd moet zijn, anders zwaait er watquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heb je iig een deadline, vind ik fijner..
zeg dat ook eens tegen die van mij...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat je voor 30 juni afgestudeerd moet zijn, anders zwaait er wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |