Nja views zijn nog niet zo erg, maar het eeuwige getroll is wel irritantquote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht al, die topictitel zal wel voor een verhoogd aantal views zorgen.
00:04 en 00:11 de rechter zijn zo cutequote:
Ow sorry hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het getroll valt nu wel mee hoor. Het is niet zo dat men niet eens mag reageren op een TT.
Best wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
00:04 en 00:11 de rechter zijn zo cute![]()
Dit vind ik nou, no offence, een typische LMGTFYquote:
Ik weet bij dat soort dingen nooit echt of ik nu echt zit te kijken naar wat er bedoeld wordt of niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vind ik nou, no offence, een typische LMGTFY
*jlrs*quote:
Mass Effect heeft nu helemaal geen gay scenes, dat is eigenlijk nou juist de grap.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet bij dat soort dingen nooit echt of ik nu echt zit te kijken naar wat er bedoeld wordt of niet.
Voldeed die aan jouw eisen dan? Ik had gedacht dat er wel iets was waar je op zou zijn afgeknapt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Bij Dragon Age heb ik idd menig maal geneukt met Zevran ja
Het was de enige keusquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voldeed die aan jouw eisen dan? Ik had gedacht dat er wel iets was waar je op zou zijn afgeknapt.
Ik had liever Alistair gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was de enige keus
Hij was me iets te blond, hoerig en zonnebankbruin ja
Dan had ik dus tijd verspild met zoeken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mass Effect heeft nu helemaal geen gay scenes, dat is eigenlijk nou juist de grap.
In Mass Effect kun je kiezen tussen een mannelijke of vrouwelijke hoofdpersoon. Bij deel 1 had je als vrouwelijke hoofdpersoon wel de optie om een lesbische relatie te beginnen, maar als mannelijke hoofdrolspeler had je niet de optie voor een homoseksuele relatie. Bij Dragon Age (van dezelfde makers) was dat wel, compleet met seksscene, vandaar dat bij Mass Effect discussie/speculatie is over de aan- of afwezigheid van een gay plot.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ff tandjes poetsen voor Stanley en John en dan op de fiets richting Parktheater om de prijswinnaars van Friso te ontmoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, was 2 weken geleden al in Haarlem
quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:32 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Dat is lang geleden dat ik zo laat thuis ben gekomen van stappen. Afterparty met jongens van 21 tot 29. Ahum. Zat wel een leuke tussen. Zoende vrij wild!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |