Laten ze volgende week die Jo maar eens flink sarren.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
ze moeten gerard ook wel hebben he? wat een contrast die twee opdrachten zeg!
Jottum....quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, maar daarvoor heb je wel Servio terug
Helaas zal daar geen rekening mee worden gehouden in de finalequote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef ZaZoe het volgende:
Geer is minder populair in den lande dan de cossen hier doen vermoeden, Sharon is een geducht tegenstander. Van Jo weten we al dat ze hoog scoort.
Mag niet vam Maik. Ze mocht niet als een hoopje gaan schreeuwen en huilen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
waarom jankt ze nu niet ?
Dat mag niet van mammajoquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Laten ze volgende week die Jo maar eens flink sarren.
En ineens weet ik waar Jerney Kaagman haar look vandaan heeft!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Het is dat mamajo die twee lijntjes (van de mondhoeken naar beneden) heeft laten wegspuiten en ondanks dat lijkt ze nog op een buikspreekpop.
een man een man een woord een woordquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Zeker sterk van Geer dat hij zich niet tot iets laat dwingen
ik heb het gevoel dat ze die meiden overal mee sparen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Laten ze volgende week die Jo maar eens flink sarren.
Krijg nou wat hahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ineens weet ik waar Jerney Kaagman haar look vandaan heeft!Dies natuurlijk ook bij Diana geweest!
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
een man een man een woord een woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |