Ja Siep is hier wel, maar niet als ik er benquote:
Straks even downloaden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
De nieuwe Graffiti 6 is ook weer fijn. Maar de cd valt tegen hoorde ik.
Ja netquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey c_a! Nog wat spannends gedaan vanavond?
Oeh. Hitsig heur!quote:
"the usual"quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin' down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend
Die is wel heul slecht gephotoshoppedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Rebecca ziet er ineens een stuk wijzer uit.
Dat zegt genoeg over jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee...ik moet morgen de hele dag ipv alleen "s ochtends..de baas is er smiddags en savonds niet.. Daarom wil ie dat ik er ben, anders vertrouwd ie t niet
'K maak ze allemaal KAPOT!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Pat heeft die dreiging dat hij iedereen een lesje kan leren. Fijne kwaliteiten zijn dat.
Ja dat kan weer niet ivm beveiliging enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien een maandje je dagindeling omgooien en extreem vroeg beginnen?
Ok, kut. Dan is het afzien voor 4 weekjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat kan weer niet ivm beveiliging enzo
Vast en zeker van welquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nee niks positiefs, vrijdag is altijd mijn dag en iedereeen schopt het in de war nu
Nu heb ik te kort weekend
Ow en baal zo van dat kantoor
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast en zeker van wel
En er zijn mensen die helemaal geen weekend hebben
jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, kut. Dan is het afzien voor 4 weekjes.
Maar dat duurt hier nog wel drie dagen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk weliedereen heeft weekend, of eventueel weekend door de weeks
Nee nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk weliedereen heeft weekend, of eventueel weekend door de weeks
Wie niet dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee niet
En trouwens... des te meer zul je van de za en zo genieten
Gewoon mensenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie niet dan?
En van het weekend ook klussenEn de huishoudelijke klusjes
Ga vanavond wel zuipen, gewoon..... Omdat het kan
Jaja probeer je er maar uit te lullenquote:
Dat was idd wel mijn doelquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja probeer je er maar uit te lullen
Und tahdah! Daar hebben we iets positiefs om naar uit te kijkenquote:Ik ga vanavond rijst kipkerrie eten
En dan zondag de vissticks
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was idd wel mijn doel
[..]
Und tahdah! Daar hebben we iets positiefs om naar uit te kijken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]uitkijken naar eten is mwah.
Heb gewoon zin om online te gamen enzo, maar zoals het er naar uit ziet gaat dat niet gebeuren
Ow vanavond denieuwe vriendin van onze beste vriend zien, hoop dat ze tof is
Maar....... Ik zit binnen, naar een lopende verwarming te kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer en kijk je maar naar het zonnetje buiten.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar....... Ik zit binnen, naar een lopende verwarming te kijken.
Rob zei, let op hetwater! Ik ben even gereedschap halen.
Zit ik hier naar een vollopende emmer te kijkeninteressant
Prima joh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik ben fftjes weg... geef ik daarna wel antwoord, goed?
Ik hoop het maar en dat ie haar ook echt leuk vindt want ze is zoooo verliefd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een raar joch, hopelijk is het een roos in een glas water en heeft ze er een goede aan.
Blijf als vriendin goed waakzaam. Maar jou kennende komt dat wel goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop het maar en dat ie haar ook echt leuk vindt want ze is zoooo verliefd.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blijf als vriendin goed waakzaam. Maar jou kennende komt dat wel goed.
je hebt nog ff om na te denkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
Ik heb me gesneden aan het kartelrandje van het vershoudfolie, waar je het aan af moet scheuren weet je wel.. Eerder vandaag ook al aan papier, ik ben echt een doos.
En ik moet de prono nog doen maar ik heb werkelijk geen idee!!!
ga jij de sc dweilen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, je mag ook in je broek plassen maar ik denk dat niemand daar blij van wordt
Gewoon wat invullen.. beter dat, dan helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
Ik heb me gesneden aan het kartelrandje van het vershoudfolie, waar je het aan af moet scheuren weet je wel.. Eerder vandaag ook al aan papier, ik ben echt een doos.
En ik moet de prono nog doen maar ik heb werkelijk geen idee!!!
Ik weet niet eens wie eruit is!! Dus die kan ik best in de top drie plaatsen ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon wat invullen.. beter dat, dan helemaal niks.
Jesse. Die donkerharige jaren 70-kapselquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie eruit is!! Dus die kan ik best in de top drie plaatsen ofzo.
Neee toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jesse. Die donkerharige jaren 70-kapsel
Sway ook? Okay..quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
Sway en Jesse moesten nog een keer
Ik vind van welquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sway ook? Okay..
Ed en Jantine in de herkansing, Jantine eruit, Adlicious, Pyke en Tim als top drie. Enigszins realistisch?
Nope, kan niet. Moet aangepast worden door een mod na een (ik dacht) 48uur.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef Lutte het volgende:
Kun je de OP niet open zetten zodat PatriQue telkens de afvaller door kan strepen? En wat is de puntentelling van de top drie?
Okay, balen. Want als ze het zo laat maken slaap ik door de uitslag heen hoor haha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, kan niet. Moet aangepast worden door een mod na een (ik dacht) 48uur.
Dan passen we de OP aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, balen. Want als ze het zo laat maken slaap ik door de uitslag heen hoor haha.
*bam*quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. k wou t net doen..haha
ik ga ff boodschappen doen.. tot zo!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
*bam* ik was eerst
http://twitter.com/#!/TAL_FOK/status/58940647780003840
http://twitter.com/#!/xfactorupdateNL/status/58941389517496320
Hij is gestopt, tot ie weer motivatie heeft, maar hij blijft wel gezonder eten. Dat heb zelfs ik meegekregen!!quote:
Ik ben versneld aan het afbouwen.. ben het ff zat.. na de zomervakantie weer verder..quote:
Ohw zo...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben versneld aan het afbouwen.. ben het ff zat.. na de zomervakantie weer verder..
alleen af en toe wel patatjes hoor.. en wijn
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Mijn muis heeft spierpijn in z'n wieletje ofzo. Hij rolt echt keitraag
owja verjaardag had je hequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga los vanavond, allemaal nieuwe mensen en dan ben ik verlegenna bier niet meer
Boos?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben er, nog steeds bietje boos maar ik heb wijn dus komt goed
Ja, nu boos daarnet furieus.quote:
Oh mijn ex man weer door de bochtquote:
Okay!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh mijn ex man weer door de bocht
Laat maar, heb net mijn goede zin weer gevonden
Jaquote:
Ooh okay.. Zit je mobiel nu?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet alles meekrijgen, nu ik zonder laptop zit
Nee pcquote:
Siepiequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben er, nog steeds bietje boos maar ik heb wijn dus komt goed
Haaiquote:
Haha super toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
Nou ja niet ideaal, maar ik kan kijken en typen dus ik doe het ermee
Ik ben vorige week na een half uur afgehaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef Koen66 het volgende:
owja zometeen XFactor.... wie kijken er nog actief?
vorige week was inderdaad kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben vorige week na een half uur afgehaakt.Maar ga het vanavond weer proberen!!
ik zit zometeen weer met vrouwlief te kijken als de koters naar bed zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef Kally het volgende:
Kijken is drama, maar het topic is zo gezellig
damn, krijg er ook zin in gelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
Mijn wijn smaakt wel erg goed
Dat heb ik al maanden niet meer gehad
Ja hoi!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef Koen66 het volgende:
owja zometeen XFactor.... wie kijken er nog actief?
Dan moet je pakkenquote:
ff retweeten ditquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[Newsflash] Er zit geen boze wolf in sneeuwwitje.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
Ik heb wel een topfavoriet.Maar die is nu aan het daten met een auto.
Do not snap.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
Ik heb wel een topfavoriet.Maar die is nu aan het daten met een auto.
Ik kijk voor het eerstquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog geen flits van een liveshow gezien, ik ben er helemaal uit.
Foei!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog geen flits van een liveshow gezien, ik ben er helemaal uit.
Aangeschoten wild?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aangeschoten ben
Sorry, moest ik in je oog mikken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aangeschoten ben
Om het goed te maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om het goed te maken!Dat zijn 2 puddingen op een skeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hetzelfde grietje dat c_a eerder wel leuk vond. Ik denk dat ze net uitademde.quote:
Ze mag de mijne.quote:
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een woordgrapje?
Ah, Pheno kopt 'm al in
Die weten dondersgoed waar het over gaat als ze op hun twaalfde al zwanger zijn!quote:
Huhu.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die weten dondersgoed waar het over gaat als ze op hun twaalfde al zwanger zijn!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die weten dondersgoed waar het over gaat als ze op hun twaalfde al zwanger zijn!
Nee, nu zit je in redroom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niks hij is Bob
En sorry ik zit in live, dacht dat dit redroom was
haan en kaas niet!quote:
wordt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt zo weer openbaar dronkenschap op een forum..
Drank zequote:
nee, het is al "is"quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is toch wordt?Of faal ik nu heeeel hard?
En pak ze hard aan als ze het vaut doen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh zo.
Ik schrok al, ik moet zondag nog bijles geven haha.
SPOILER: X Factor SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
c_a... de kandidaat die foetsie is, is....Alsof die nog raak kan klikken!SPOILER: X Factor SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
c_a... de kandidaat die foetsie is, is....SPOILER: X Factor SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat ik dan juist het slachtoffer zal zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
Zeg dat je weet waar Wilders zijn huis woont. En dat je vader hem nog kent van zijn studententijd. Rennen zullen ze verdomme.
Gelukkig geen X Factor, ik kijk het amperquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey mattie gozer, welk forum gaan we binnenkort van leiding voorzien?
Idem bij mij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig geen X Factor, ik kijk het amper![]()
.
Ik denk dat het mod-zijn ervoor zorgde dat ik het bleef volgen, ik heb vorige week na drie weken niet kijken de eerste liveshow gezien, maar ik heb het niet afgekeken. Ik kende de kandidaten niet en het enorme uitrekken van de show en het ellenlange stilstaan bij een kandidaat, die zelfs als hij/zij slecht zingt nog lovende kritieken krijgt, stond me ineens enorm tegen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idem bij mij.
Misschien TTK. Of is dit zagen aan stoelpoten?
Veel kletsen en kijken naar de trailers?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Is niet echt partyhard geworden
Maar morgenavond game avond. Onze nieuwe clan: IDK gaan zich voorbereiden op geard of war 3
Nee gears 1 spelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel kletsen en kijken naar de trailers?
Ben nu bezig met SOCOM 4, gewoon omdat ik die gisteren mee heb gekregenquote:
Ja ik weet het.. Normaal heb je zo een week of vier, drie voor de zomervakantie echt he-le-maal geen zin meer in school/huiswerk, maar het is nu dus al begonnen. Ik wil zomer, zon, zwembad, vakantie!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zit wel in de klaagmodus de laatste dagen, met je huiswerk.
40+ ? MIS zoekt ook nog modsquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey mattie gozer, welk forum gaan we binnenkort van leiding voorzien?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoi...
Ik moest eerst ff mijn zaterdagrondje doen hoor
Ze gaf zelf al aan niet echt creatief te zijn, maar het is wel een supermod.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Is BrandX ook een beetje een creo Theo?
Geen idee.. het staat iig nog openquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sinds februari heeft er niemand gereageeerd?
Het is een ze ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, het is een ze. Dat wist ik dus ook niet.Of ik heb het niet onthouden.
Ze is creatief in mod wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Is BrandX ook een beetje een creo Theo?
Oh, qua inzet wel, maar kutforum is kut blijft gelden hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef iBenny het volgende:
BrandX zou je nog op een forum over drollen kunnen zetten en ze maakt er wat van
Dag zeg ik...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, qua inzet wel, maar kutforum is kut blijft gelden hoor
Nietusquote:
Daarmee doel je niet op CRE toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, qua inzet wel, maar kutforum is kut blijft gelden hoor
Whaha.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik viel bijna in slaap door eht niks doen
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 16 april 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha.![]()
Ik lig op de bank, luister muziek (Hurts-Stay!!
) en lees en kijk SST en doe lekker geen huiswerk hihi.
Ja ehm....quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met je tentamens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |