SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef themole het volgende:
FPS
WOWNinja edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Opkomst van furher blatter
VO I
Ja,me antenne is kapot xD Dus binnenkort kan ik wel toevoegenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef FreezePop het volgende:
Voeg me toe op Xbox Live [QUINTUPLE]Tristan.
Haloquote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik ben vooral Halo/Crysis/Killzone fan
Maar Battlefield is ook wel lauw,vooral online
okee man XD XD XDquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Ja,me antenne is kapot xD Dus binnenkort kan ik wel toevoegen
Ik kan het wel,maar ben geen mietjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
niet kunnen quickscopen en zelf gesniped worden
Als jij terug gaat naar je eigen land,je klinkt als een intelligent turkjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef Dimens het volgende:
Hahah iksdeej ahahheha !!1111!21!#Eeinzwei.
Kinderen horen niet op dit forum te zitten, ga terug naar de basisschool.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Als jij terug gaat naar je eigen land,je klinkt als een intelligent turkje
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
quote:
Dat stukje over dat ik intelligent ben klopt wel, verder ben ik puur Nederlands.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef ecktebaas het volgende:
Bad company 2.[ afbeelding ]
Zelf raketten besturen.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dit dusDiklippen die dit ontkennen
Ik kneur ze altijd omver met m'n jeep.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Verbodsbord het volgende:
In Halo is het redelijk te controlleren, meestal maar 1 sniperrifle op een map, beetje in de gaten houden wie er mee loopt, sowieso bij Halo duidelijk te herkennen. Bij battlefield kunnen ze wel eens lastig zijn, maar heb je er genoeg middelen voor om ze te bestrijden, en bij TF2 gaat het zo snel dat je amper kunt campen met een sniper.
Onterechte klacht derhalve.
Halo
Battlefield
TF2
R700 met SP.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef DutchSpike het volgende:
R700.
M40A3.
Intervention.
En niet kunnen quickscopen...
HAHAHHAAHA moet je die gameplay zienquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Ik kan het wel,maar ben geen mietje
Grapjasquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Zith het volgende:
[..]
HAHAHHAAHA moet je die gameplay zien![]()
Duidelijk dat het bij deel 1 moest blijvenNietszeggende gebieden met nietszeggende poppetjes met nietszeggende bewegingen.
Dat kan in MW2 ookquote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef ecktebaas het volgende:
Bad company 2.[ afbeelding ]
Zelf raketten besturen.[ afbeelding ]
Homoquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat kan in MW2 ook![]()
Battlefield
MW2![]()
#winningquote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Snipen is wel chill...dan kan je rustig nog wat andere zaken doen (roken, drinken enzo)
Whaha MW2quote:
Dit, beste Fok!'ers, is pas een bazengame.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Team Fortress 2 FTW!
[ afbeelding ]
Sniper is cool
Dit is trouwens nog wel het enige stukje na CoD 2 dat prima te spelen is.quote:
Terechte klacht, maar sowieso Battlefieldquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Whaha MW2
De mensen die dat spelen en dan ook denken mee te kunnen praten over wat CoD is.
Beetje in het rond sprayen en cool doen met pakketjes.
Alles na CoD 2.
Denken dat Battlefield een bazengame isquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Niet weten van de baasheid van Battlefield.
Jij bent wel echt een slechte troll hequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Denken dat Battlefield een bazengame is!
Ach, ben zelf ook geen BF fan, het is wel lachen, maar niet vergelijkbaar met CoD. De gameplay is veel kutter, maar de epicness kan dan ook wel weer veel groter zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Terechte klacht, maar sowieso Battlefield!
Je hebt er duidelijk geen verstand van hèquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een slechte troll he
Wat is er beter aan de gameplay van CoD danquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, ben zelf ook geen BF fan, het is wel lachen, maar niet vergelijkbaar met CoD. De gameplay is veel kutter, maar de epicness kan dan ook wel weer veel groter zijn.
Maar inderdaad, mensen die beweren dat de BF gameplay beter is, zijn inderdaad van lotje getikt.
Is dit een trol?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is er beter aan de gameplay van CoD dan
Alles is overpowered als je er mee om kan gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:58 schreef Eenskijken het volgende:
ze zouden snipers binnen 10 meter onbruikbaar moeten maken.. snipers zijn veel te OP op korte afstand, iets wat een sniper JUIST niet moet zijn.
Want binnen 10 meter zou je met een sniper nooit iemand dood kunnen maken wil je zeggen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:58 schreef Eenskijken het volgende:
ze zouden snipers binnen 10 meter onbruikbaar moeten maken.. snipers zijn veel te OP op korte afstand, iets wat een sniper JUIST niet moet zijn.
kan wel, maar in het echt zie ik dat niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want binnen 10 meter zou je met een sniper nooit iemand dood kunnen maken wil je zeggen?
in BF BC 2 zie je ook veel snipers die close combat vechten en basically unzoomed schieten en vaak 1shot 1 kills hebben of met een pistool het ff afmaken. niet erg realistisch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
CoD = bullshit spray arcade game. Leuk als je even agressie kwijt wilt o.i.d.. Weinig realisme.
BF = tactisch en teamplay. Voor als je wat meer serieuze warfare wilt. Veel realisme.
En nu naar bed, kinders.
Als er zo'n gast closerange opduikt schiet je gewoon zonder te scopen hoor lijkt me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kan wel, maar in het echt zie ik dat niet zo snel gebeurendat iemand in afghanistan ff een taliban quickscoped als die uit een hoekje opduikt.
Want over het slagveld rennen met een shotgun is realistisch? Het blijft natuurlijk een spelletje he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in BF BC 2 zie je ook veel snipers die close combat vechten en basically unzoomed schieten en vaak 1shot 1 kills hebben of met een pistool het ff afmaken. niet erg realistisch.
CoD, waar je binnen 2 min een 3v3 pcw'tje hebt als je wilt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
CoD = bullshit spray arcade game. Leuk als je even agressie kwijt wilt o.i.d.. Weinig realisme.
BF = tactisch en teamplay. Voor als je wat meer serieuze warfare wilt. Veel realisme.
En nu naar bed, kinders.
Als ik met vrienden BF speel gaan we vaak vliegen of met een tank kutten. Dat is altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
CoD, waar je binnen 2 min een 3v3 pcw'tje hebt als je wilt.
BF, waar het pas leuk wordt met veel mensen, georganiseerd en op een grote map.![]()
Met goed teamwerk is BF leuk ja, maar hoe vaak krijg je dat nou voor elkaar.
Ach zonder teamwork is het ook best tof, beetje objectives aanvallen, ondertussen iedereen op je pad afmaken, stukje rijden in een tank, kapotgeschoten worden, huisje in rennen, huisje stort in, weer weg rennen, samen met 3 teammaten vanuit een huisje alle aanvallers kapotmakenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
CoD, waar je binnen 2 min een 3v3 pcw'tje hebt als je wilt.
BF, waar het pas leuk wordt met veel mensen, georganiseerd en op een grote map.![]()
Met goed teamwerk is BF leuk ja, maar hoe vaak krijg je dat nou voor elkaar.
Fifa met bierquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Überhaupt gaymen buiten spellen als Fifa met vrienden.
Halve wereld is gek van CoD. Boo fucking Hoo met je vlis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:19 schreef boekenplank het volgende:
Nerdstopic. Ene van der Vlis was ook gek van dat spel?
[ afbeelding ]
Dan heb ik niets gezegd, Boo fucking Hoo dan maar weer lekker verder Utreg Hoolie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Halve wereld is gek van CoD. Boo fucking Hoo met je vlis.
Watquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:24 schreef Verbodsbord het volgende:
TrouwensAce of spades
Beste shooter tot nu toe van 2011.
Ga zoeken dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:38 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wat
Sowieso games met titels van nummers
Als je van aliens houdt, doe dan tenminste Crysis ofzo.quote:
Het is nog zeer matig qua ontwikkeling, maar wel leuk om te spelen, beetje trenches graven enzoquote:
Houd dan verder ook je mond.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd, Boo fucking Hoo dan maar weer lekker verder Utreg Hoolie.
Powpow etc.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Als je van aliens houdt, doe dan tenminste Crysis ofzo.
Halo is echt zo gay
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Team Fortress 2 FTW!
[ afbeelding ]
Sniper is cool
Fijn dat jij ook nog even wou langskomenquote:Op zondag 17 april 2011 16:17 schreef Lindstrøm. het volgende:
alle kankernerds van FOK in 1 topic. gefeliciteerd TS, hoe krijg je het voor elkaar.
maar meestal zijn ze zo ver weg dat je geen kans maakt met je submachine geweer...quote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef linpunt het volgende:
als je weet waar het vandaan komt mik je daar toch gewoon op, ze blijven toch altijd campen.
ik spring er meestel op af ..quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar meestal zijn ze zo ver weg dat je geen kans maakt met je submachine geweer...
Iedere zichzelf respecterende sniper heeft je dan natuurlijk allang neergeschotenquote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik spring er meestel op af ..
spatie - spatie - spatie - klik- klik - klik - BAM
en anders v op hoop van zege..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |