Serieus, tenminste dat hoop ik wel, want ik wil maandag of woensdag gaan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
SERIEUS?![]()
Oh, beter. Even kijken wanneer ik kan.
Mijn huidige manager is helemaal wild van mij en mijn functioneren, maar ik weet niet of zij dat wil delen met een nieuwe werkgever, ze wil me natuurlijk niet kwijt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit een vervolgopleiding afgerond en heb ook een HBO/WO-functie weten te strikken. Als je inderdaad maar overtuigend genoeg bent in je brief en in een eventueel gesprek.
Kruiwagentjes helpen ook natuurlijk, heb je die?
aaahw, goedemorgen!quote:
haha misschien iets tè vroeg aan de koffie?quote:
tasquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:18 schreef smilez het volgende:
[..]
[..]
haha misschien iets tè vroeg aan de koffie?
tijd voor mijn tas koffie
Ik zou het toch voorstellen, zeker als het vooruitgang in werk en salaris betekent dan zou het ze sieren als ze je laten gaan. Bovendien is mijn ervaring dat referenties wel worden nagegaan en dan is het goed om een lyrische manager te hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn huidige manager is helemaal wild van mij en mijn functioneren, maar ik weet niet of zij dat wil delen met een nieuwe werkgever, ze wil me natuurlijk niet kwijt.
ooh daar!quote:
Nee, want volgende week kunnen we wel allebeiquote:
Oh, tof... Ik kan donderdagmiddag namelijk wel gaan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus, tenminste dat hoop ik wel, want ik wil maandag of woensdag gaan waarschijnlijk.
Ooooohquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want volgende week kunnen we wel allebei.
Vlaams iddquote:
Volgens mij is het ook Twents. Iig een afgeleide uit het Duits, ein Tasse caffee.quote:
Romantisch naar onbetaalbare auto's kijkenquote:
Bestaat er iets mooiers?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Romantisch naar onbetaalbare auto's kijken
Dat is altijd goed, heb ik met mijn huidige baan ook gehad, en kijk nu!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Functie van 'persoonlijk begeleider' binnen de zorg. Is een HBO-functie, en ik ben niet HBO opgeleid, maar ik mocht toch een poging doen hun interesse te wekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |