wow, vorig jaar alquote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Alle matte gloeilampen zijn sinds begin vorig jaar verboden in de gehele EU.
Kortom, die ga je in EU landen niet meer tegen komen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Even een bron ter ondersteuning:
http://www.duurzameenergi(...)-verbannen-5369.html
De heldere zijn in lage wattages nog tot 2012 te koop.
Dan is het geheel afgelopen met gloeilampen.
Genoeg groothandels met flinke voorraad dus...quote:Overigens is het wel zo dat de lampen nog verkocht mogen worden, zolang het maar oude voorraden betreft
En ze hebben er nog 4000+ liggen...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Nelis89 het volgende:
http://www.proelektro.nl/(...)hop[categoryid]=2610
Action had ze hier nooit, ook niet toen het wel mocht, maar niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koen, volgens mij heb ik er daar nog 1 of 2 van liggen, zal morgen even voor je kijken, die mag je wel hebbenEn ik zal even kijken of ze ze stiekem bij de Action nog hebben oid, als restpartijtje
Naja, als je na 2 jaar nog een voorraad hebt doe je het wel goed. Maar inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
Genoeg groothandels met flinke voorraad dus...
kan ik daar als consument gewoon kopenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Nelis89 het volgende:
http://www.proelektro.nl/(...)hop[categoryid]=2610
Nee, ze doen geen zaken met particulieren. Ik kan er wel wat bestellen voor je als je wil. Ze zitten zowat om de hoek bij mijn werk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik daar als consument gewoon kopen
klopt, kon ze hier in Zoetermeer vinden, maar ze vroegen er Eur 4 voorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Wokkel het volgende:
Een beetje lampenwinkel heeft nog wel een voorraad...
Zo te zien is dat inderdaad de goedkoopste optie. Emmen zitten ze zo te zien, klopt dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, ze doen geen zaken met particulieren. Ik kan er wel wat bestellen voor je als je wil. Ze zitten zowat om de hoek bij mijn werk.
yup.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo te zien is dat inderdaad de goedkoopste optie. Emmen zitten ze zo te zien, klopt dat?
lampen zijn niet echt zwaar toch, dus opsturen is niet echt al te duur. Als je er wat zou kunnen regelen zou het geweldig zijnquote:
Zal een pakketje worden, dus 6,75 dacht ik. Hoeveel lampen ben je nodig dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lampen zijn niet echt zwaar toch, dus opsturen is niet echt al te duur. Als je er wat zou kunnen regelen zou het geweldig zijn
in ieder geval 10. Ik bespreek het eerst nog eens even hier, Ik laat het zsm wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Zal een pakketje worden, dus 6,75 dacht ik. Hoeveel lampen ben je nodig dan?
Via DHL 4.95, duurt de verzending alleen ietsjes langerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Zal een pakketje worden, dus 6,75 dacht ik. Hoeveel lampen ben je nodig dan?
als ze er maar voorzichtig mee doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Via DHL 4.95, duurt de verzending alleen ietsjes langer
Als je slim bent bestel je extra zodat je +/- 5 a 10 jaar vooruit kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ieder geval 10. Ik bespreek het eerst nog eens even hier, Ik laat het zsm weten
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Even een bron ter ondersteuning:
http://www.duurzameenergi(...)-verbannen-5369.html
De heldere zijn in lage wattages nog tot 2012 te koop.
Dan is het geheel afgelopen met gloeilampen.
Je hebt tegenwoordig een "energiezuinig" alternatief voor de gloeilamp. Dat is een halogeen pitje in een gloeilamp. Het scheelt qua verbruik niet zoveel (90W lamp = 150W gloeilamp), maar schijnbaar mogen die wel gewoon verkocht worden in de EU. 90W is dan ook zo ongeveer het hoogste.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:19 schreef T42 het volgende:
[..]en hoe los je dat nu op in de wc en plekken waar een SPAARLAMP MEER VERBUIKT dan een gloeilamp?
ik kan nog steeds in de winkels hier gloeilampen kopen tot 200watt en dat zal altijd blijven![]()
alleen bij de meeste winkels verdwijnen ze maar niet alle gloeilampen kun je vervangen door spaar of led... dus zul je ze nog altijd ergens kunnen vinden.
owjah die was ik vergetenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig een "energiezuinig" alternatief voor de gloeilamp. Dat is een halogeen pitje in een gloeilamp. Het scheelt qua verbruik niet zoveel (90W lamp = 150W gloeilamp), maar schijnbaar mogen die wel gewoon verkocht worden in de EU. 90W is dan ook zo ongeveer het hoogste.
Gaan net zo snel aan als een gloeilamp en geven ook hetzelfde warme licht.
Bij verschillende bouwmarkten heb ik ze gezien, dus ik weet dat ze sowieso daar te krijgen zijn. Ik heb ze tot nu toe alleen nog van Philips gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |