quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[ONZ Radio] #1521 - I'm falling in love -> was ietsjes (2seconden) eerder
Viroooooquote:
Dat was wel echt timing, overigensquote:
Ik hoor je hier!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
deze ga ik heel hard meezingen. u bent gewaarschuwd
Jammer dat we het niet horen, ga je dan skreien in de mcdonalds als ik kom?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Playing hard to get findquote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
carooltje![]()
Ja klopt, verander het elke dag, beetje afwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt heh... Ik zat te F5en of er echt geen nieuw topic voor mij was, kwam er niets, drukte op invoeren, zowaar had iemand zelfde idee...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was wel echt timing, overigensOp de secondes na.
ja!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Jammer dat we het niet horen, ga je dan skreien in de mcdonalds als ik kom?
you're not the only onequote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel post editten/dmen? dan had je dat nl even moeten doen
ah, okquote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Royco1 het volgende:
Had samzz gepmed, maar mijn telefoon werkt niet lekker mee
[..]
ah ok dan is het je vergevenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad hoor?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
*kuch*quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Degene die me hier op wees, is echt écht geniaal
ip ding is iets aangepast... ik had er ook last vanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan helaas niet mee luisteren onderweg. Ik kan ONZ niet ontvangen op mijn telefoon. Heel vreemd
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Degene die me hier op wees, is echt écht geniaal
dat weet hij alquote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ip ding is iets aangepast... ik had er ook last van
Sympquote:
Zit die eigenlijk al met een eigen account op fok?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Viro het volgende:
ValHallen stop eens met zeer goede muziek te draaien, nu begint serena mee te dansen en zingen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit die eigenlijk al met een eigen account op fok?
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Viro het volgende:
ValHallen stop eens met zeer goede muziek te draaien, nu begint serena mee te dansen en zingen
wat ik normaal draai maar dan een beetje rustig repertoire en een stuk of 8 verzoekjesquote:
Oei verzoekjesquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ik normaal draai maar dan een beetje rustig repertoire en een stuk of 8 verzoekjes
nicequote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ik normaal draai maar dan een beetje rustig repertoire en een stuk of 8 verzoekjes
Op een of andere manier kom je nogal MPD'erig over op die momentenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Viro het volgende:
[..]
wil ze niet, anders is ze bang dat ze verslaafd raakt aan fok. Dus daarom post ze af en toe vanaf mijn account. Ze is vooral in de nacht actief
Ik doe 2 uur guilty pleasurequote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit is lekker Val
Je had de uren alleen beter om kunnen draaien
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier kom je nogal MPD'erig over op die momenten
gooi dat ff in de Pm danquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oei verzoekjesff kijken of ik wat kan verzinnen
Oke, helemaal topquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik doe 2 uur guilty pleasure
Alleen hebben ze het niet aangepast, de luie honden
Is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gooi dat ff in de Pm dan
Ik ga even de confrontatie aan met het gemalen water
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef quaas het volgende:
PINDAPINDAPINDAPINDA!quaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Alles wat ook maar enige pleasure is draai ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, dit is toch geen guilty pleasure, dit is gewoon een gruwelijke pleasure![]()
@vorige plaat, want fok werkte niet mee.
Deze plaat trouwens eigenlijk ook wel.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef quaas het volgende:
PINDAPINDAPINDAPINDA!Jij blijft maar vragen om meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wat alle MPD'ers zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
nu weet je waarom... because it's not me
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij blijft maar vragen om meersws ik klap jou. Ik ben een neger met een enorme penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Dit is zo'n lekker nummer
Jammer dat de rest zo ruk is
Durf je nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ja oke nu ophouden anders haal ik ToT uit die grot van je
dat is idd wat ik tegen je zei vanmiddagquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef quaas het volgende:
[..]
sws ik klap jou. Ik ben een neger met een enorme penis.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Dit is zo'n lekker nummer
Jammer dat de rest zo ruk is
of een grote kaas.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:34 schreef Viro het volgende:
[..]
truste me i will do it, i ain't afraid of some big fish
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat valhallen nu draait is muziek voor iedereen die van muziek houdt.
dit dusquote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Dat geldt eigenlijk niet alleen voor nu, maar voor altijd als ValHallen draait.
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 14 april 2011 21:34 schreef Viro het volgende:
[..]
truste me i will do it, i ain't afraid of some big fish
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Dat geldt eigenlijk niet alleen voor nu, maar voor altijd als ValHallen draait.
Nee, had wel prima gekunnen. Heb Spice Girls en Destiny's Child ook al moeten schrappen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag, komt TLC ook nog voorbij?
gewoon doen wat er in de spoiler staatquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 blèrt in zijn kop mee, want anders worden ouders hier boos
Jammer, die passen hier idd goed tussen. Maar All Saints is ookquote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, had wel prima gekunnen. Heb Spice Girls en Destiny's Child ook al moeten schrappen.
All Saints zitten er wel in
Zelfs ouders waarderen muziek dat ValHallen draaitquote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef gewoonfaye het volgende:
oke,nu ga ik even mijn fiets binnen zetten. moeders kwam al boos binnen, werd iets minder boos door de muziek en nu moet ik deze heilige muziekjes verlaten.
Fffuuuu
Alleen maar vanwege ValHallen's muzieksmaak word ik spontaan homoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Eerste homohuwelijk is onzin radio is bijna een feit.
Neger en homoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege ValHallen's muzieksmaak word ik spontaan homo![]()
Zal serena niet leuk vinden, halp!!!
Dit is sigwaardigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Zelfs ouders waarderen muziek dat ValHallen draait![]()
Ik wil ook trouwenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
Eerste homohuwelijk is onzin radio is bijna een feit.
Zal jou vannacht eens goed uitwonen, want ik steek 'm overal in wat warm is en een hartslag heeftquote:
helpquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal jou vannacht eens goed uitwonen, want ik steek 'm overal in wat warm is en een hartslag heeft
I'll be your witness my baby sisterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook trouwenEn vanhallen als dj en viro als getuige
mijn broeder
Wutquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, maar, maar, maar, dit is toch ook niet guilty
Oeh viroquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal jou vannacht eens goed uitwonen, want ik steek 'm overal in wat warm is en een hartslag heeft
Dit dus, 80's waren zo fout. Kijk maar naar de mensen die zijn geboren in de 80'squote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wut
Alle jaren 80 hiphop is per definitie guilty pleasure
Oké, dan kan mijn bruiloft nu al niet meer stuk!quote:
Ik reken een tarief van 1 euro per uur.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oké, dan kan mijn bruiloft nu al niet meer stuk!![]()
![]()
maar ik wil nog steeds VanHallen als dj
quote:
Na vandaag wil iedereen ValHallen als DJ op iedere party of trouwerijquote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oké, dan kan mijn bruiloft nu al niet meer stuk!![]()
![]()
maar ik wil nog steeds VanHallen als dj
quote:
ah, daarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
hij gaat nog een uurtje doorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef Viro het volgende:
Nog maar 12 minuten Guilty Pleasure met DJ ValHallen
Wel ONZ Radio logo erin zettenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
en voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
en 3fm = onzin radio ofc.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef quaas het volgende:
Viro.Daar deed je wel heel lang overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Guilty is wat anders dan fout he.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Verdomd, waarom is dit allemaal guilty, dit is toch prachtig?
dus pak uw zakdoekjes er maar bij heren en dames, sopt erop los. VanHallen draaitquote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Me too, maar rock dat ValHallen vorige keer draaide bezorgde mij een BiBroZaLo
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef quaas het volgende:
Viro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als reactiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik was een goeie aan het zoeken
Niet dat deze goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Me too, maar rock dat ValHallen vorige keer draaide bezorgde mij een BiBroZaLo
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Als reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dus pak uw zakdoekjes er maar bij heren en dames, sopt erop los. VanHallen draait
quote:
Om pics vragen heeft zeker geen zin??quote:
My Glansquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
hebben we nog wat liefs en zoetsappigs in de aanbieding?
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef quaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles wat koelkast zeg is waarquote:Koelkast zei: Viro > Chuck Norris,
Verderop in de show komen weer wat sentimentele krakersquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
hebben we nog wat liefs en zoetsappigs in de aanbieding?
Nouja, voor beiden schaam je je als je het goed vindt... toch? Voor de PSB moet je je schamen inderdaad, maar voor sommigen in dit uur niet heurquote:Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Guilty is wat anders dan fout he.
Van mijn BiBroZaLo?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Om pics vragen heeft zeker geen zin??
Jaquote:
quote:
zoetsappig?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
Hierna trouwens een trio echt foute nummers
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Who the fuck is that?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Faggot Fairys? Daar luister ik immers voorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
Hierna trouwens een trio echt foute nummers
Nummers die normaal nooit goed zou vinden maar het toch doen beschouw ik ook al guilty pleasure. Vandaar dit nummer en de Simple minds.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, voor beiden schaam je je als je het goed vindt... toch? Voor de PSB moet je je schamen inderdaad, maar voor sommigen in dit uur niet heur
Naatje wil je ons iets vertellen? Of beter gezegd uit de kast komen?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Faggot Fairys? Daar luister ik immers voor
Anders foutquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Faggot Fairys? Daar luister ik immers voor
Van jersey shore, Ik had ook kunnen plaatsen:quote:
Ik vind dat nummer geniaal, that's allquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Naatje wil je ons iets vertellen? Of beter gezegd uit de kast komen?![]()
ik hoop er wel opquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Anders fout
En ik heb nooit gezegd dat de Faggot Fairys voorbij kwamen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Van jersey shore, Ik had ook kunnen plaatsen:Ken ik ook niet, kijk geen TV tenzij F1 of KindernetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kindernet, dat is pas een guilty pleasurequote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ken ik ook niet, kijk geen TV tenzij F1 of Kindernet
Kindernet is baasquote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ken ik ook niet, kijk geen TV tenzij F1 of Kindernet
I knowquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kindernet, dat is pas een guilty pleasure
Idd oude cartoons van vroeger weer op TVquote:
Ik wil Yu-Gi-Oh terugquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
I know![]()
[..]
Idd oude cartoons van vroeger weer op TV
HEEEEE hoe is ut nou?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
yeey, heb internet hier.. alvast sorry voor mijn wazige posts![]()
speciaal voor jouquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik was echt zooo verliefd op Marky Mark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Knetter liefjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jeugdsentimentenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
I know![]()
[..]
Idd oude cartoons van vroeger weer op TV
kut, maar dankzij meds best vol te houden.. kleurtjes lopen over enzo.. en krijg ijsjesssquote:
Knetterquote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut, maar dankzij meds best vol te houden.. kleurtjes lopen over enzo.. en krijg ijsjesss
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
speciaal voor jouff KO trappen, wil geen concurrentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eej lieverd heb je het toch voor elkaar gekregen dat internetquote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
carooltje, schattie enzow haaaaai
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut, maar dankzij meds best vol te houden.. kleurtjes lopen over enzo.. en krijg ijsjesss
De ijsjes doen het hem, beterschap.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga niet op iedereen reageren hoor
hoi enzo. het gaat kut, ik trip op de meds, maar heb tv en internet en zeurende verpleegsters enzo.. krijg ijsjes
Beterschapquote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jaaaaa ik ontvang onzinradio luid en duidelijk.. al heb ik hem superzacht want mijn kop pleurt uit elkaar.. maar dat geeft niet.. dankzij ijsjes overleef ik het.. zit in mijn ijsjes uurtje
ik draai straks voornamelijk rustige nummersquote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jaaaaa ik ontvang onzinradio luid en duidelijk.. al heb ik hem superzacht want mijn kop pleurt uit elkaar.. maar dat geeft niet.. dankzij ijsjes overleef ik het.. zit in mijn ijsjes uurtje
* Carooltje79 wil ook een likje van je ijsjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is leukquote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet echt niet waarom ik dit iedje leuk vind
mooi om te horen dat het beter gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zat te wachten op je verzoekje(s)quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 wil ook een likje van je ijsje![]()
Sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat te wachten op je verzoekje(s)
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie draait straks en kan ik verzoekjes doen? al denk ik niet dat iemand um heeft ofzow
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie draait straks en kan ik verzoekjes doen? al denk ik niet dat iemand um heeft ofzow
Daar dus Knetter en ff via PMquote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat te wachten op je verzoekje(s)
YeeY!!! me gappyquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb soweiso een paar van jouw verzoekjes erin zitten straks
ONZ Radio is ONZ Radio niet zonder knetterquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat zijn jullie allemaal liefffff! ik dacht die zijn blij dat ze eindelijk rust hebben enzo..
carool tis wel perenijs.. lusjeda?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat zijn jullie allemaal liefffff! ik dacht die zijn blij dat ze eindelijk rust hebben enzo..
carool tis wel perenijs.. lusjeda?
Hoi hoi Popjequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet morgenochtend weer vroeg op, dus ik ga maar eens richting bed![]()
euhhh neequote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Popje.. heb je de groetsels enzo nog gekregen?
oh komt iemand zeuren dat ik moet slapen.. dach ut niet
Doei en bedankt voor het luisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Popjequote:
Pics van mijn piemel kan je krijgenquote:
Trustenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
zal wel weer 1 uur wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
YeeY!!! me gappyik ga proberen je hele show wakker te blijven.. tot hoelaat isda?
Okeu.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Popje![]()
![]()
[..]
Pics van mijn piemel kan je krijgen
da trek ik denk ik niet.. en mag ik denk ik ook niet.. ben nu in overlegquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
da trek ik denk ik niet.. en mag ik denk ik ook niet.. ben nu in overleg
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doei en bedankt voor het luisteren![]()
Thnxquote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Popje![]()
![]()
[..]
Pics van mijn piemel kan je krijgen
[..]
Trusten
ik zal ze in het eerste uur draaienquote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zeggen dat viro anders langs komt met metal muziekquote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je woont niet eens in de polder...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga zo maar eens in bed verder luisteren, met mijn polderinternet
ik zal precies om 12 uur je derde verzoekje instartenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goeie muziek en alls
om 12 uur wordt mijn laptop afgepakt.. tenzij er dan iets boeiends gebeurt dan krijg ik nog een kwartier.. dus allemaal boeiend gaan doen om 12 uur
Dat gaat dan wel goed komenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goeie muziek en alls
om 12 uur wordt mijn laptop afgepakt.. tenzij er dan iets boeiends gebeurt dan krijg ik nog een kwartier.. dus allemaal boeiend gaan doen om 12 uur
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal precies om 12 uur je derde verzoekje instarten
Heb je nu ook tollie's?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
in plaats van lollies heb ik nu ijsjes.. geniale uitvinding die ijsjes..
oh fuck off topic enzo.. ik ga wel ff niet posten enzo.
gaga YeeY enzo
Lilly Allen - Fuck You staat genoteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaga YeeY enzo
nee.. en heb liever ijsjes op dit moment.. geen zin in tolliesquote:
Eej meis, loopt er nog wat lekkers rond daar ??quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaga YeeY enzo
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lilly Allen - Fuck You staat genoteerd
jaaa man.. lag eerst met een lekkerding op zaal.. nu met een schijtwijf op een kamer beetje jammer.. maar vanmorgen was der zo'n ventje die mij wakker maakte.. dach ff dat ik nog sliep.. heerlijk.. mja niet in de positie om te versieren ofzo nu he whahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eej meis, loopt er nog wat lekkers rond daar ??
De La Soulheerlijk
Nu nog nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa man.. lag eerst met een lekkerding op zaal.. nu met een schijtwijf op een kamer beetje jammer.. maar vanmorgen was der zo'n ventje die mij wakker maakte.. dach ff dat ik nog sliep.. heerlijk.. mja niet in de positie om te versieren ofzo nu he whahahaha
Lekkere muziek.. en valhallen draait nu toch? ja die draait altijd goed enzo
Thanksquote:
ke toedels en zo.. slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ik ga er zo vandoor!
Was erg blij met deze tip
Hey Knetter hoe is het nu met jou meis....quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
carooltje, schattie enzow haaaaai
Doei en bedankt voor het luisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Doei doeiquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
ja kut enzo.. maar heb ijs en internet en televisie dus ik vermaak mequote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey Knetter hoe is het nu met jou meis....
zal ik dooenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doei en bedankt voor het luisteren![]()
En vaker luisteren he
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
ze hebben echt nog veel meer lekkere liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |