doet ze voor maik, geen twijfel over mogelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Let op, Maik mag blijven als Monique spinnen beet pakt. Gerard ook weg.
Er is geen logicaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
Leg eens even uit voor een niet-kijker als ik... Waarom is Karim weg, terwijl die helemaal niet genomineerd was ? Wat is daar de gedachte van de redactie achter ?
Hoe ver gaat iemand voor 'vriendschap'.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
Leg eens even uit voor een niet-kijker als ik... Waarom is Karim weg, terwijl die helemaal niet genomineerd was ? Wat is daar de gedachte van de redactie achter ?
hij is niet wegquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
karim heeft nog een geheim servio weet het geheim van karimquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
Ik kan zo niets verzinnen wat ik niet zou doen, wat ik uiteindelijk wel voor een ander zou doenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
tuurlijk kijken hoever iemand gaat voor een ander
ik gok op jo omdat cinthya haar grootste vriendin was hahahahhahaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Mo dat zal moeten doen met die spinnen.
Dus moest Gerard kiezen ofzo, of Karim eruit, of Gerard eruit ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hoe ver gaat iemand voor 'vriendschap'.
ikquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef D. het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er mensen in NL zijn die zouden willen dat Maik blijft
net als alexquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
Oei, da's een minpuntje voor jouquote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik![]()
maik is te weing in beeld geweest met gesprekken, alleen in de rol van wipkip gedrukt,
als hij in gesprek is luister ik graag naar hem, hij intrigeert me
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Oei, da's een minpuntje voor jou
Gelukkig stond je nog in de plus
Gerard moest kakkerlakken eten, als het niet lukte moest Karim direct het huis verlatenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Dus moest Gerard kiezen ofzo, of Karim eruit, of Gerard eruit ?
Of moeten ze nu een 'angst' uitvoeren, en als Gerard het dan niet doet, dat Karim dan wegblijft ?
Dan moet je toch vaker kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch wel het meest idiote wat ik tot nu toe op SST heb gezien.
kan elke keer toch weer erger hequote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch wel het meest idiote wat ik tot nu toe op SST heb gezien.
ja ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Mylene het volgende:
Ik wil nu eigenlijk de reactie van Joanna zien dat Philip haar moeder heeft gesproken.
Ik vind het sowieso een slechte zet om elke uitzending die streamlock erop te gooien.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Mylene het volgende:
Ik wil nu eigenlijk de reactie van Joanna zien dat Philip haar moeder heeft gesproken.
Heb ook liever Sharon als vriendinquote:Op donderdag 14 april 2011 21:34 schreef suzi1 het volgende:
dan heb je toch liever haar als schoonmoeke
quote:
Volgens mij zei ze "gefilmd"quote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef suzi1 het volgende:
maar wat zei sharon nou toen ze vertelde over die ramp dat ze die chinezen vroeg om hulp
ik verstond dat ze haar hadden gevild, maar dat zal t wel niet zijn geweest. vorige keer verstond ik t ook al niet
gefilmdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef suzi1 het volgende:
maar wat zei sharon nou toen ze vertelde over die ramp dat ze die chinezen vroeg om hulp
ik verstond dat ze haar hadden gevild, maar dat zal t wel niet zijn geweest. vorige keer verstond ik t ook al niet
gefilmd en doorgelopenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef suzi1 het volgende:
Passende PIquote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
doet me lke keer wel wat als ik haar erover hoor
Ik heb tot nu toe alle rampen overleefdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
eerste keer dat ik het haar hoorde vertellen deed t me ook best wel wat. maar nu niet meer. maar komt omdat ik zelf ook een ramp heb overleefd denk
dan juist toch? of niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
eerste keer dat ik het haar hoorde vertellen deed t me ook best wel wat. maar nu niet meer. maar komt omdat ik zelf ook een ramp heb overleefd denk
das ook weer waarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alle rampen overleefd
Huh, wat, ijs?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef suzi1 het volgende:
hey dat ijs is ook bij de plus in de aanbieding. net voor de daily 2 bakken gehaald
oh ja en naast haar in zwart meneertje '74quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef suzi1 het volgende:
even tijgerkleding zoeken tussen het publiek. dat is sunshine ofzo
ffe offtopic, welke ramp?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
Echtquote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
oh ja en naast haar in zwart meneertje '74
geen idee of ze elkaar kennenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Is het die met de pet?
Had niet gedacht dat meneertje een partner had
Ow, okquote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef Ransjih het volgende:
ik weet alleen dat ze beiden zouden gaan
Ben er ook bang voor jaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
denk toch dat het haar lukt, alles for the money
Tuurlijk, het gaat om haar eigen hachje.quote:
Ik eis verbeteringquote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef Ransjih het volgende:
sst is 1 en al teleurstellingdawwas alles ja
nee, ik dacht het ook al. hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef taxisjoof het volgende:
laat het karim zijn zei ze die past niet in da kastje muts hahahha
Jammer, ik heb haar nog nooit in dat huis gezien. Toen keek ik nog niet.quote:
donders, das scherp van jequote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef suzi1 het volgende:
en hoor hoe snel ze het foutloos opleest. zware dyslectie he
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef suzi1 het volgende:
Dyslectie is toch alleen met schrijven ? Het hoeft volgens mij niet te betekenen dat je dan niet iets foutloos kan oplezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef suzi1 het volgende:
voor dr... herstel voor anderen doet ze het wel
hahahah
jawel, dan dansen de letters voor je ogenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dyslectie is toch alleen met schrijven ? Het hoeft volgens mij niet te betekenen dat je dan niet iets foutloos kan oplezen.
haha ja ook gestolenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef D. het volgende:
De lijnen zijn gestolen
Ow wacht, gesloten is het
Dyslexie (uit het Grieks - dys- ("beperkt") en lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woordenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dyslectie is toch alleen met schrijven ? Het hoeft volgens mij niet te betekenen dat je dan niet iets foutloos kan oplezen.
Ik kijk gewoon een week nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef diditje64 het volgende:
owjeeh dat word een hele week janken voor Mo ik bereid me mentaal voor
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef RobbieBoy het volgende:
het Mo jankfestijn word u aangeboden door Kleenex
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef D. het volgende:
Zou eigenlijk wel vreemd zijn als Mo gaat janken. Ze denkt toch niet serieus dat Maik zou mogen blijven?
of mo jankt niet en denkt dat hij binnen 4 dagen weer terug komt. daarom hebben ze dat natuurlijk gedaan als hij echt weg gaat dat zij blijft hopen en niet jankenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef D. het volgende:
Zou eigenlijk wel vreemd zijn als Mo gaat janken. Ze denkt toch niet serieus dat Maik zou mogen blijven?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Stranger1977 het volgende:
Jajaja takketeef,.. dat weten we allemaal wel. Zeg nou maar dat onze maik lekker noar huus kan!
wil je plat?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef Stranger1977 het volgende:
Jajaja takketeef,.. dat weten we allemaal wel. Zeg nou maar dat onze maik lekker noar huus kan!
Gok iets van incest ofzeauquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ja maik he net een half chineesje
Komt nog welquote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Geen geschreeuw of iets anders van Mo? Jeetje. Ze weet zich gewoon in te houden!
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef Stranger1977 het volgende:
Gerard,... relax! Komt wel goed schatje HAHA
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]Maik eruit [ afbeelding ] die zie ik hoop ik nooit meer terug
Als je morgen de daily skipt, niet neequote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
en volgende week donderdag en die donderdag erna en daarna en daarnaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Als je morgen de daily skipt, niet nee
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
En komende donderdagavondenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
tja....................................retourtje dusquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
And what about Cyntia? Wazzup with her?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
And what about Cyntia? Wazzup with her?
moest zeker haar geknipt wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nu Servio er weer is wordt dat vast leuk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |