Dat is die niet waardquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van de zeikerds in onze SC.![]()
Maar hopelijk verzuipen ze die pisnicht vanavond nog in dat zwembad.
ook weer een punt iddquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Aimy het volgende:
We konden weten dat het Karim was die eventueel weg zou moeten. Cynthia en Servio weten zijn geheim immers.
En ik denk dat hij nu ook zn koffer gaat pakken ook.. tabee.. kom niet meer terug, hij heeft niemand nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt principes of je hebt ze niet![]()
En hij weet dat Karim dat respecteert.
En niemand heeft door dat het doorgestoken kaart is? Ik lig echt in een deuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Dit is de meest debiele beslissing ooit genomen op tv. Ooit. En dat is inclusief Gerard Joling.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Razor21 het volgende:
En als straks Maik echt weg moet denkt MO natuurlijk ach zal ook wel bij het spel horen. Hij komt wel weer terug.
Mwah, Karim was niet eens genomineerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
't is maar een spelletje. Ik vond de terugkeer van Maik debieler.
Da's een goeie.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Aimy het volgende:
We konden weten dat het Karim was die eventueel weg zou moeten. Cynthia en Servio weten zijn geheim immers.
Die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en Laura en Karim samen in de geheime kamer![]()
Ik vind dat wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Het is niet definitief, maar het is een zwaaaaaare naaistreek, stoken tussen twee beste vrienden.
Waarvan Karim niet eens genomineerd was
datquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
Monique moet spinnen pakken.
Doet ze dit niet, dan gaat Laura weg en komt Cynthia het huis in.
die kans zit er wel in denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
En Gerard die ondertussen opstapt....
Dat zou wel weer heel sneu voor Karim zijn, want die wil natuurlijk als hij terug komt dat Geer er nog is...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik denk dat hij nu ook zn koffer gaat pakken ook.. tabee.. kom niet meer terug, hij heeft niemand nodig
dat was ook debiel, maar ze zinken per week dieper. en ik hoop dat dat kijkcijfers ze dat duidelijk gaan maken de komende dagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
't is maar een spelletje. Ik vond de terugkeer van Maik debieler.
hij zal wel een geheime boodschap krijgen ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, hij houd zn woord...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Jep... Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krigen. De Stem heeft niets om mee te dreigen - Hij gaat er na een paar dagen sowieso weer uit..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's een goeie.
Dan moet servio z'n muil wel houden
principequote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
Valt me zo tegen van Gerard, niet veel voor zijn vriend Karim over. Zwak hoor.
Oh dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor.
Een beetje vriend eist dat niet van een ander, om kakkerlakken op te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |