Het heeft helemaal niks meer met RLS te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Day het volgende:
Dit is echt de grootste naaistreek die ik in een rls gezien heb!
HAHAHAHAHA dat zeggen jullie keer op keer maar steeds blijven jullie....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Day het volgende:
Dit is echt de grootste naaistreek die ik in een rls gezien heb!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
En Gerard blijft gewoon
Want Renate zei: Over een paar dagen komt Karim weer terug in het huis, en dan moet hij Gerard weer onder ogen komen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
En Gerard die ondertussen opstapt....
Iemand er uit pleuren die niet eens genomineerd isquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook debiel, maar ze zinken per week dieper. en ik hoop dat dat kijkcijfers ze dat duidelijk gaan maken de komende dagen.
Jawel, ze hebben het wel door.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En niemand heeft door dat het doorgestoken kaart is? Ik lig echt in een deuk.
als je maar van m'n biertje afblijftquote:
Oh wat moest ik lachen! Gerard joling!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Dit is de meest debiele beslissing ooit genomen op tv. Ooit. En dat is inclusief Gerard Joling.
Dan heb je net niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand er uit pleuren die niet eens genomineerd is![]()
Oke, niet voorgoed, maar dat weet de rest niet.
Gerard moest kakkerlakken eten en als ie dat niet deed moest Karim per direct het huis uit en komt Servio terug. Dus nu komt stervio terug.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Injetta het volgende:
Ik val er midden in. Wat is er in godsnaam nou gebeurd?
Wat was het dilemma van Gerard dan??
Ik begrijp er geen hout van en ik heb in het topic teruggelezen maar er staat niet wat er nou precies aan de hand is. Wat moest Gerard dan doen/kiezen?
Het is niet eerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ophef, daar is alles om te doen. Missie geslaagd.
Gerard heeft altijd gezegd geen ranzige dingen te gaan eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Injetta het volgende:
Ik val er midden in. Wat is er in godsnaam nou gebeurd?
Wat was het dilemma van Gerard dan??
Ik begrijp er geen hout van en ik heb in het topic teruggelezen maar er staat niet wat er nou precies aan de hand is. Wat moest Gerard dan doen/kiezen?
Dat hoop ik ook, dit is een smerige rotstreek en ik denk dat het nu voor iedereen wel duidelijk is wie er moet en zal gaan winnen daar.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook debiel, maar ze zinken per week dieper. en ik hoop dat dat kijkcijfers ze dat duidelijk gaan maken de komende dagen.
Servio zal afgeslacht wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef scooby-doo het volgende:
Ik denk ook niet servio echt welkom is.
nop hij wist dat dan karim moest gaan, dat was de opdrachtquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard weer tegen de Stem in. De hoofdregel ga niet tegen de stem in overtreden. Diskwalificatie.
je hebt gelijk. Ik ging er nog even met m'n stomme kop vanuit dat ze proberen een goed programma neer te zetten. Mea Culpa.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ophef, daar is alles om te doen. Missie geslaagd.
Wijn met bier.. neuh maar niet doenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
als je maar van m'n biertje afblijft
ik had het ook niet gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard heeft altijd gezegd geen ranzige dingen te gaan eten.
Nu moest ie wormen en kakkerlakken eten en als hij het niet deed moest Karim (niet genomineerd) per direct weg. Hij deed het niet.
Dat is wel echte vriendschap!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik ook niet
Karim eiste het ook niet toch? Die zei juist direct al dat als hij het niet kon hij het vooral niet moest doen.
Dat staat wel vast in contracten hoor, geen idee hoe het met geldprijzen zit maar een Servio of Cynthia is allang blij met elke minuut zendtijd.reclame die ze krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Aimy het volgende:
[..]
Jep... Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krigen. De Stem heeft niets om mee te dreigen - Hij gaat er na een paar dagen sowieso weer uit..
Waarom danquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
Gerard krijgt nu hoop ik wel extra stemmen.
En dan liep er net ook nog ineens iemand van buiten in het huis!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks meer met RLS te maken.
Het is een grote bullsheit.
Is voor hem misschien niet eens zo slecht, eens geconfronteerd worden met zijn misselijke zelf.quote:
Of juist niet... dunno.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
Gerard krijgt nu hoop ik wel extra stemmen.
Dat die ex-bewoners even komen en weer gaan vind ik ook niet zo'n big deal.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het wel door.
En hier de meesten ook wel.
Het komt er dus op neer dat ex-bewoner(s) weer even terugkeren en dan weer weg gaan.
Big deal.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef markna het volgende:
op twitter
Mensen die tweeten of überhaupt naar secret story kijken moeten zich heel diep schamen Zet 5 apen in een schuur en je hebt betere tv #sstnl
Getsie.... Tja.. dat is toch wel heel idioot. Ik zou voor geen miljoen een kakkerlak gaan eten...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard moest kakkerlakken eten en als ie dat niet deed moest Karim per direct het huis uit en komt Servio terug. Dus nu komt stervio terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |