abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95502262
Heb dit instrument wel eens vaker gezien op internet en er werd kort over geschreven in heel oude topics op dit forum, maar was vanmiddag bij de Tuinen en heb er maar eens zelf eentje gekocht. Eerlijk is eerlijk je krijgt er inderdaad een kippevel gevoel van, maar wat doet het uiteindelijk met je haren? Als ik een van de effecten moet geloven dan zou het de bloedsomloop op je hoofd verbeteren, roos tegen gaan en niet onbelangrijk...Ja haargroei bevorderen.

Wie heeft er ervangen mee en wat kan ik wel of niet verwachten van die apparaat?
pi_95502500
Ik zou gewoon genoegen nemen met dat het een fijn ding is. Als je er haargroei mee zou stimuleren dan zouden er vast geen kale(nde) mannen meer zijn en zou het doktersadvies zijn. Wellicht stimuleert het de bloedsomloop op je huid, maar of daar voordelen aan zijn :?
pi_95502532
Die dingen _O_
Of toch du vader?
pi_95503051
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef Spees_Eend het volgende:
. Als je er haargroei mee zou stimuleren dan zouden er vast geen kale(nde) mannen meer zijn en zou het doktersadvies zijn. Wellicht stimuleert het de bloedsomloop op je huid, maar of daar voordelen aan zijn :?
Als ik ga Googlen op hoofdhuidmassage en haargroei dan klinkt veel van wat ik lees veelbelovend. Kaalheid bij de meeste mannen wordt veroorzaakt door het hormoon DHT en is vaak ook nog eens erfelijk bepaald.

Maar het geeft wel een aangenaam ''prikkend'' gevoel op mijn hoofdhuid en de rest van mijn lichaam, dat werd door andere gebruikers op internet ook gemeld dat ze die ervaring hadden, maar lees maar weinig of er iemand is die beweerd dat het haar sneller en/of beter gaat groeien hiermee.
pi_95510339
dat hetr haargroei stimuleert/bevordert is echt onzin, als dat zo zou zijn zou niemand meer klagen over z'n haar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95546951
Hoe de neuk gebruik je dat ding :')
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_95548873
Niet zo moeilijk. Gewoon bovenop je hoofd zetten en dan langzaam naar beneden duwen tot je bij je voorhoofd komt, en dan weer terug
pi_95549959
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef SpamNinja het volgende:
Niet zo moeilijk. Gewoon bovenop je hoofd zetten en dan langzaam naar beneden duwen tot je bij je voorhoofd komt, en dan weer terug
Handig..
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_95767807
Even een update, heb de ''Prikkel'' ongeveer een week in gebruik en heb gemerkt dat als ik 2 keer per dag 3 tot 4 minuten per keer de prikkel gebruik dat ik beduidend minder last heb van jeuk op mijn hoofdhuid, zou te maken kunnen hebben dat de bloedsomloop in de hoofdhuid gestimuleerd wordt door de prikkel waardoor de jeuk minder wordt.
Dus het is toch ergens goed voor, wat het met de haargroei doet kan ik uiteraard (nog) niet beoordelen.

Mijn roos heb ik al zo goed als verholopen door het gebruik van natuurlijke antiroos shampoo van Zarqua, maar zou met het gebruik van de prikkel ook minder worden.
pi_96074217
Wat kost zo'n ding nou eigenlijk? Ik vind gekriebel en gewoel door m'n haar altijd superlekker en het ontspant wat als ik hoofdpijn heb, maar vriendlief is niet altijd aanwezig om door m'n haar te zitten :+
I reject reality and substitute my own
pi_96075027
¤0,033.5,54
Of toch du vader?
pi_96077780
Die dingen zijn echt verschrikkelijk. Ik kan er gewoon niet tegen, brrr.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_96126000
Die dingen zijn echt fijn, of ze de haargroei en bloedsomloop nou bevorderen of niet O+ O+ O+
pi_96157848
ik heb ooit zo'n ding gehad waar zelfs een trilfunctie op zat :')
harenkriebelen heerlijk... maar dat ding moet ik nooit meer op mn hoofd hebben :P
mn haar zat er ook nog in vast trouwens :{
pi_96164816
Ik heb ze ook bij de Action gezien voor minder dan een euro.
pi_96167471
Bij de Xenos heb je ze ook. En eh, mijn zusje heeft zo'n ding thuis... Echt fakking heerlijk!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')