Dat is echt vies. Geen vrouw die dat doet.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:39 schreef Dimens het volgende:
Ik neem haar eerst anaal en laat mij daarna pijpen.
Zoenen doe ik soberzo niet aan.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:39 schreef Dimens het volgende:
Ik neem haar eerst anaal en laat mij daarna pijpen.
Zoenen doe ik soberzo niet aan.
Als ze slikt.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:44 schreef Misan het volgende:
Zoenen jullie ook nog als je net in haar mond bent klaargekomen?
Nee, eerst tanden poetsenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:44 schreef Misan het volgende:
Er zijn vrouwen die dit doenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt vies. Geen vrouw die dat doet.
Wat ben jij smerig, mijn vriendin moet voordat ze gaat pijpen haar tanden poetsen.quote:
Ik probeer dat wel eens. Leuk om die reactie te zien. Mannen zijn echt vies van hun eigen sperma.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:44 schreef Misan het volgende:
Uhm......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat moet ik dus echt niet in mijn mond hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik probeer dat wel eens. Leuk om die reactie te zien. Mannen zijn echt vies van hun eigen sperma.
Dan kom ik toch wel goeie mannen tegen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik probeer dat wel eens. Leuk om die reactie te zien. Mannen zijn echt vies van hun eigen sperma.
Of de verkeerde...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kom ik toch wel goeie mannen tegen.
Dat jij nou vies van jezelf bent.quote:
Ik slik liever niet mijn eigen sperma, vind ik niet zo smakelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij nou vies van jezelf bent.
Ik verwacht dat dan ook niet, mij hoeven ze soberzo niet te pijpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef PMK111 het volgende:
Als je je eigen lul en sperma zoo vies vindt, wat ben je dan voor man als je verwacht dat je vriendin dat gaat slikken...
Ja inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Mariposas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt vies. Geen vrouw die dat doet.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Als je het leuk vindt... Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:11 schreef Fes1-2 het volgende:
Zoenen nadat ik in haar mond gekomen ben vind ik geen ramp hoor zeker niet. Alleen wel als het allemaal nog in haar bek ronddrijft en ze het precies om die reden doet - alsof ze het wil overgeven of zo.
Je pakt toch ook niet iemand op zn bek terwijl er nog een plas cola in je mond zit welke je nog niet hebt doorgeslikt? Of is dat ook normaal tegenwoordig?
Dan inderdaad. Maar mijn punt is dus als je dat niet met cola doet waarom dan wel met sperma snappie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:35 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt... Waarom niet?
Wel veel suiker in cola.
Zaad heeft een iets sexueel getintere lading (wheeee, ik zei lading) dan cola.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:38 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dan inderdaad. Maar mijn punt is dus als je dat niet met cola doet waarom dan wel met sperma snappie.
ja probeer het ook altijd maar dan word ik toch eerst vriendelijk verzocht om te gaan tandenpoetsen... wat flauwquote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Mariposas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |