Hoi,
Ik heb pas een nieuw abonnement afgesloten terwijl ik al een andere telefoon heb, dus heb ik deze telefoon die ik erbij kreeg niet nodig.
Het toestel is gloednieuw, in verpakking, compleet met bon, doos, alles, ongebruikt maar wel geopend (getest) en volledig simlockvrij (altijd geweest).
Het betreft een LG Optimus 2X Speed P990, het eerste dual-core toestel op basis van de nVidia Tegra2 processor en daarmee ook de snelste Android telefoon van het moment. Bovendien kun je hem aanmelden voor gratis 1 jaar lang VIP service direct van LG, waarmee je binnen 24 uur een vervangend toestel krijgt bij problemen of iets dergelijks. Dit gaat via de site van LG zelf gewoon met het serienummer.
Je kunt hem nu op komen halen in Eindhoven voor 400 euro of als je minder haast hebt kunnen we gewoon gaan bieden. Ik heb al biedingen van 370 en 400 euro ontvangen maar de eerste heeft het geld nog niet en de laatste wil dat ik hem 2 uur verderop kom afleveren. Ook is er een onzeker bod van 375 euro waar ik morgen meer van weet. Dan heb je een idee.