SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 14-04-2011 16:25:34 ]The view from nowhere.
Ja dat is wel een beetje storend, verder is het topic " versieren op latere leeftijd". En als je op latere leeftijd nog weg moet gaan bij je ouders om iets te gaan studeren ofzo, dan ben je ook niet helemaal goed bezig.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Lees ik nou goed in de OP dat het gaat om problematiek in het benaderen van vrouwen? Dus alleen heteromannen en lesbovrouwen kunnen hier hun problemen voorleggen?
Dit gaat al lang niet meer om versieren op latere leeftijd, daarom heb ik die post ook gemaakt. Zien we hier mensen van 30+ die advies vragen? Het zijn voornamelijk mensen van rond de 20 met mentale problemen, als je evengoed al bij je ouders weg bent, geldt dat advies nog prima.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje storend, verder is het topic " versieren op latere leeftijd". En als je op latere leeftijd nog weg moet gaan bij je ouders om iets te gaan studeren ofzo, dan ben je ook niet helemaal goed bezig.
De OP verdient nog wat aanpassingen dus.
Nee. Het is toevallig zo dat de mensen die posten vooral mannen zijn met dit probleem. Het topic staat met zo goed open voor vrouwen die problemen ondervinden bij het versieren/versiert worden. Er melden zich in het laatste deel al enkele aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Lees ik nou goed in de OP dat het gaat om problematiek in het benaderen van vrouwen? Dus alleen heteromannen en lesbovrouwen kunnen hier hun problemen voorleggen?
Blijkbaar wel. Ieder z'n eigen invulling dus. Als ik zie dat we voornamelijk mensen krijgen die sociaal erg onhandig zijn, met uitzonderingen van een paar mensen die even snel wat advies willen oppikken, dan gaat het veelal om het type persoon beschreven in de OP.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat volgens mij niet zozeer om versieren, maar om het krijgen en houden van zinvolle relaties. Of is dat mijn invulling?
Dat is ook mijn insteek. Zelfs nog breder. Beter inzicht krijgen in de redenen waarom het niet lukt. Redenen die van persoon tot persoon kunnen verschillen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat volgens mij niet zozeer om versieren, maar om het krijgen en houden van zinvolle relaties. Of is dat mijn invulling?
Moeilijk relaties aangaan ivm met issues.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:08 schreef Supersoep het volgende:
Daar heb ik al wat over geDM'd, maar daar komen we niet echt uit. "Versieren met een achterstand?"
We kunnen het topic beter splitsen. Twee topics dus:quote:Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:
De TT kun je prima aanhouden en laten we het ook hebben over de perikelen van oudere jongeren die moeite hebben met het vinden en binden van een vent of vrouw.
Ik word onderhand wel een beetje moe van posts over de mensen die in een sociaal isolement leven en het eindeloze doorhameren daarover en het overtuigen danwel aanpraten van dergelijke psychische stoornissen.
Goede post van Crutch en goede conclusie van jou.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We kunnen het topic beter splitsen. Twee topics dus:
1. versieren op latere leeftijd
2. Moeilijk relaties aangaan ivm met issues.
Vind ik een prima plan.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We kunnen het topic beter splitsen. Twee topics dus:
1. versieren op latere leeftijd
2. Moeilijk relaties aangaan ivm met issues.
Als je niet graag uitgaat? Dan doe je dat gewoon niet en zoek je het elders. Staat in de OP. Niet op plekken gaan staan waar je je niet op je gemak voelt. Bam.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:58 schreef Ordos20 het volgende:
Goed punt van Crutch: wat te doen als je een schurft hekel hebt aan uitgaan/geen vrienden aan je vorige relatie hebt overgehouden?
Ben zelf meer een einzelgänger, dus de vriendeloosheid boeit me niet. Maar alleen in de kroeg gaan staan is zo.... gaar. Hoewel de laatste keer wel succesvol was: leuke aansppraak gehad so who knows.
Dit topic is nooit geweest wat jij hier in zekere zin opsomt. Daarom ben ik eerder voor een verandering in de topictitel wat beter aansluit bij de OP en het gros van de gebruikers hier en dan start jij lekker een ander deel over leuke uitgaanstips, wat te doen na een lange relatie en zulks. Dan bouw je daar een kern van gebruikers op die daar dan op voort kan bouwen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:
De TT kun je prima aanhouden en laten we het ook hebben over de perikelen van oudere jongeren die moeite hebben met het vinden en binden van een vent of vrouw.
Ik word onderhand wel een beetje moe van posts over de mensen die in een sociaal isolement leven en het eindeloze doorhameren daarover en het overtuigen danwel aanpraten van dergelijke psychische stoornissen.
Sommige mensen (ja ook 30+) komen uit een relatie van een aantal jaren of waren zelfs een tijdje getrouwd, maar weten niet meer hoe ze op deze leeftijd weer in contact kunnen komen met anderen.
Daarbij heb je nog de mensen die nu pas beseffen dat ze het 'versieren' niet goed begrijpen en niet goed weten hoe ze een man/vrouw juist moeten behandelen.
Dat wil niet meteen zeggen dat je hier moet leren om een versierkunstenaar te worden, maar enkele tips van mannen en vrouwen die hier over meepraten in dit topic zouden best wel kunnen helpen, al is het alleen maar een hart onder de riem steken.
Vaak gaat het onderwerp in dit topic maar over één persoon (die ook meteen alle aandacht opeist)
Mensen ik wil gewoon lekker discussiëren over daten, liefdesperikelen, uitgaanstips e.d. voor mensen op latere leeftijd, juist ja, mensen die zich te oud voelen in een discotheek of helemaal niet van uitgaan houden.
Een tip voor mensen die niet naar buiten durven:
Luister naar tips van andere mensen of zoek hulp, maar ga niet lopen huilen in dit topic.
Dat je niet durft is begrijpelijk, hoef je je niet voor te schamen en er is hoop, écht. Ook al denk je zelf van niet.
Lieve mods, ik begrijp dat dit een moeilijk topic is om te modereren, maar de kant die het nu uitgaat is de richting van een topic voor mensen met een psychische stoornis, klinkt hard maar zo is het.
SC of geen SC? In de meeste gevallen van een topicreeks heb je het al over een SC omdat er mensen komen die graag doordiscussiëren over het onderwerp en elkaar een beetje willen leren kennen. Wat verwacht je anders van en sociaal platform?
Wel vind ik dat het een beetje binnen de perken van liefde enzulks mag blijven.
Laten we elkaar gewoon accepteren en niet steeds op de man spelen, maar help een oplossing te zoeken.
Pffff, hopelijk niet teveel gevraagd en hopelijk zijn jullie het me mij eens.
Zo niet, jammer dan, maar dan heb ik er ook geen zin meer in.
Mods, als je dit bericht liever in R&P feedback had gezien verplaats het dan maar als je wilt, maar dit moet bespreekbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |