SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je bestellen??? De foaming sugar scrub??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Oeh hij staat er bij! Ik ga ook weer bestellen
Hoeveel waren die eerst dan??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Euj, de scrubcakes zijn in prijs omhoog gegaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:33 schreef automatic_ het volgende:
" Gratis gastenzeepje" ¤ 0,00 ¤ 0,00 X
Pure Body Butter De luxe! ¤ 6,50 ¤ 6,50 X
Geuren : "Dupe LUSH Out on a Limb"
Cup Cakes ¤ 1,75 ¤ 3,50 X
6 Bruistabletten ¤ 6,00 ¤ 5,00 X
(aktie prijs ¤ 5,00) ¤ - 1,00
En dat past allemaal in een brievenbusdoosje
Nu heeft ze ook badolie en solid perfume van TOBquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:13 schreef automatic_ het volgende:
Oeh hij staat er bij! Ik ga ook weer bestellen
Had je er eigenlijk ook nog een Summer Sleep bij moeten doenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:16 schreef automatic_ het volgende:
Wat lekker hihi. Ik was vergeten om baby powder cupjes erbij te doen, dus heb haar nog ff gemaild
Jaaa die is echt zo lekkerquote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Had je er eigenlijk ook nog een Summer Sleep bij moeten doen![]()
Daar is ook een melt van, die is echtquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb nu doodlebug aan, die is ook heerlijk! Kreeg bij mijn bestelling op Pure Soap een gastenzeepje cadeau, genaamd 'delicious'. En dat issie zeker, ik blijf eraan ruiken![]()
O really? Die moet ik hebben!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar is ook een melt van, die is echt
Green Tea vind ik ook echt een aanraderquote:
Van de geurtjes die ik net postte zijn Monkey Farts en Lick Me All over redelijk zoet-fruitig, Nag Champa is zoals de wierook. De rest vind ik ook allemaal erg toegankelijke geurtjes.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Green Tea vind ik ook echt een aanraderVrij easy-going ook. Kan altijd en ik denk dat vrijwel iedereen em wel kan waarderen. Van uitgesproken foody of kruidig of zoet moet je maar net houden. Green Tea is vrij lichtzoetig.
quote:Bij een bestelling van minimaal 10 euro (excl. verzendkosten)
EEN GRATIS LIPBALSEM!
Bij een bestelling van minimaal 17.50 euro (excl. verzendkosten)
EEN GRATIS LIPBALSEM EN 2 PURE SOY WAX CUPJES
Bij een bestelling van minimaal 25 euro (excl. verzendkosten)
EEN GRATIS LIPBALSEM, 2 PURE SOY WAX CUPJES EN EEN BADJELLY
Geldig tot en met 31 juli!
U hoeft niets te doen! De gratis artikelen worden automatisch bij uw bestelling gevoegd.
------------------------------------------------------------------------------
17 juli
GRATIS 2 TEST CUPJES!!
Bestel gratis bij je bestelling de test cupjes in de geur Kismet, een dupe van Karma van LUSH
Het enige wat je moet doen is mij mailen welke geur je het lekkerste vindt!
Ik ben altijd op zoek naar de lekkerste geuren en de beste dupes! Ik heb nu 2 verschillende dupes van de geur Karma van LUSH van verschillende leveranciers. Wil heel graag horen welke jullie het lekkerste vinden?
Groetjes Lyanne
Thanks, ik ben wel benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |