Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Goede smaak dan![]()
Ik heb nog best wel een voorraad, ook nog van PS
Dan ben ik benieuwd of jij wel krijgt, omdat je geen mail hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
Oh, ik had bestelnummer 82, dat zal wel niks worden danVerder nog geen mail over gehad ofzo.
Dan krijg je geen mail denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef Lissy88 het volgende:
Ik heb ook nog geen mail gehad en ik heb 74.
Ooo okequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef Eef999 het volgende:
Nee, alleen dat het niet doorging en als ik betaald had (heb ik) zou ze het terugstorten
Jaaaa!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:02 schreef Eef999 het volgende:
Maak ik dat geld op bij PS als TOB scubs en bodylotion binnen zijn
Ik zie kaneel, caramel en kastanje of niet??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef automatic_ het volgende:
Er zitten een paar dubbele bij en een paar stinkertjes
[ afbeelding ]
Wat veel dubbelequote:Op zondag 29 mei 2011 14:30 schreef Lissy88 het volgende:
Mijn melts zijn ook binnen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel raar, je had na mij besteldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:58 schreef CindieY het volgende:
Nou, na een mailtje van mijn kant blijkt dat mijn bestelling bij m2s wel door gegaan is! Ik had uit voorzorg na jullie reacties hier maar niet direct betaald, gisteravond pas gedaan dus. Ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt.
Zou kunnen, ja. Ik had er 1tje besteld met 24.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:09 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Wel raar, je had na mij besteld![]()
Dan ging die van mij misschien niet door, omdat ik 2 dozen had besteld
Het dik gedrukte is van mijquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Wouw wat een bedragWat heb je allemaal besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
En, wat is het geworden?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef CindieY het volgende:
Bestelling van M2S binnen! Wel wat dubbelen en geurtjes waarvan ik het op het eerste gezicht nog niet zo weet, maar verder positief verrast! Nu nog verzinnen wat ik zo ga branden.
Spring time, die ik overigens nog steeds erg goed ruik. Zit nog in het brandertje, maar staat niet aan.quote:
Echt? Ik heb dit soort dingen eigenlijk nog nooit ergens in een Nederlandse winkel gezien.quote:
Ja, drie geurenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dit soort dingen eigenlijk nog nooit ergens in een Nederlandse winkel gezien.
Vanillequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, drie geuren
Framboos (heb ik er twee van gekocht), Vanille en nog iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |