Opzouten uit mijn struikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
Lays... geen vogeltjesdans?![]()
En euhm ik sta wel ergens een gladiool na te doen.
Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
Mn arm....en wij staan gewoon openlijk aan de via Gladiola hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
Lays... geen vogeltjesdans?![]()
Hoe je een gladiool na moet doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
Soms word ik moe van mezelf.... open google en ben dan alweer vergeten wat ik op wilde zoeken.
Nee Jo danquote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Gert het volgende:
Ik word moe van Mo en die slissende hazelip die er omheen hangt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Gert het volgende:
Ik word moe van Mo en die slissende hazelip die er omheen hangt.![]()
![]()
Ook zo'n pareltje.quote:
Bram werd al paar keer terug gefloten hij heeft vandaag een kort lontjequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef hondjes het volgende:
Zitting is geschorst tot 2 uur....Wilders....
Er wordt nu vastgesteld of Hendriks meineed heeft gepleegd..
Mooi weer..even shoppen.
ruzie met Eva...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram werd al paar keer terug gefloten hij heeft vandaag een kort lontje
Ontdekken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef hondjes het volgende:
IPAD2 gekocht..
Uit de doos gehaald en nu.....
Ja, net twee afleveringen. Raar dat er niet iemand is gediskwalificeerd, degene die begon met meppen, Michelle ofzo. Geef Amanda groot gelijk dat ze eruit is gestapt, dgktijd is geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:30 schreef spuitje het volgende:
Middag.
Eindelijk komt het beloofde zonnetje tevoorschijn, na een grauwe week.
Mar, heb je "echte meiden enz......." nog terug gekeken?
Wat bedoel je met alles? Heb je al gesynchroniseerd, net als je iPhone?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef hondjes het volgende:
Is er niet een handige manier om gelijk alles erop te zetten via je comp of Iphone
Ze vragen allemaal wachtwoorden en die weet ik ook allemaal niet meer..
Hoe groot moeten ze dat ding maken zodat jouw worststompjes erop passen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
Hihi, ik tikte gped ipv goed met m'n dikke vingers op m'n aaifoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |