Ik doelde meer op dat 'knagen'quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is oranje, het ziet er uit als een wortel, het smaakt als een wortel. Wat mot je nou. Komkommer?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik ben een wortel aan het pijpen.
Nopequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik heb trouwens geen worstevingers! Meneer Stompje.
Hè? Wat? Mijn naam is Haas!quote:
Nee vast nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:44 schreef mootie het volgende:
Nu zal ik nooit weten wat ik met die wortel deed.
Ik heb bewijsquote:
Truste Haasquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hè? Wat? Mijn naam is Haas!![]()
Bed enzo. Truste luitjes
Nou terrasje Breda, Moots moest mijn glas vasthouden dat kon ik zelf nietquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou terrasje Breda, Moots moest mijn glas vasthouden dat kon ik zelf niet
Ow jakut, die meet waar ik bij had moeten zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou terrasje Breda, Moots moest mijn glas vasthouden dat kon ik zelf niet
Twas watquote:
Die jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jakut, die meet waar ik bij had moeten zijn
Volgende keer dan Remlofquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jakut, die meet waar ik bij had moeten zijn
Kweet ut niet ik tril nog na na Bredaquote:
Wees maar blij dat je niet blauw bent dan, dan had je morgen weer een meetquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet ut niet ik tril nog na na Breda
Kliekjes en roddelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet blauw bent dan, dan had je morgen weer een meet
Maak muis en mij ff blauwquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Is Day er, zo ja zeg even dat ik niet zo kut ben als ik overkomquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Notequote:
Zal ik doen, als ze er is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Is Day er, zo ja zeg even dat ik niet zo kut ben als ik overkom
En nu verplicht naar alle meetsquote:
Hidi waar was je ik mis je bij sstquote:
sstquote:
Nou Moots wie gaan we even bannen. Oh nee dat mogen blauwe niet .. Nootjes strooien danquote:
Doe mij maar een paar positivequote:Op zaterdag 16 april 2011 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Moots wie gaan we even bannen. Oh nee dat mogen blauwe niet .. Nootjes strooien dan
Ohquote:
Heel veel nootjes in de COS <3quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Moots wie gaan we even bannen. Oh nee dat mogen blauwe niet .. Nootjes strooien dan
Je krijgt er duizend gratis als het konquote:
ja...als ik kijk liggen ze of op bed of in de zon of er is een streamlock.quote:
Do you want to lick my balls...they have nuts....quote:
Dan ben ik liever niet blauw en scheldt ze allemaal de tiefesquote:
You are nutsquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Do you want to lick my balls...they have nuts....
Eat mequote:
quote:
Jij hebt ook geen trek in nootjesquote:
Ja,,,moest eigenlijk bite me zijn natuurlijk, mjaquote:
quote:
Nou Remlof rent nu in zijn onderbroek door de straatquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja,,,moest eigenlijk bite me zijn natuurlijk, mja
Heeft ie weer teveel gezopen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Remlof rent nu in zijn onderbroek door de straat
Daar wil ik dan weer pics van zienquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hij leest alles wel goedquote:
Ik heb geen onderbroek aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
En Gert is er zeker niet?quote:
Wiequote:
Wel zijn bril op !!quote:
Met je blote tokus op je bureaustoel? Doe dan een badjas aan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched en ik ga er niet meer uit, dan kleed ik me toch niet aan
Heb ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Met je blote tokus op je bureaustoel? Doe dan een badjas aan!
Nou eigenlijk meer op fok dat vind ik wel grappig maar streams zelden. Ik kijk wel dagelijks de TVquote:
Dat zei ik toch ook niet? Alleen dat ik geen onderbroek aan hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit dan niet net te doen of je nakend bent
ja ok...ik ben vaak laat wakker en dan slaapt iedereen. bij andere RLS's was er vaak snachts iets te doen en ook heel gezellig op fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou eigenlijk meer op fok dat vind ik wel grappig maar streams zelden. Ik kijk wel dagelijks de TV
En dan nog zit ik te zieken op het forum, eerlijk zonder fok keek ik niet
Badmuts danquote:
Nou dat is soms wel zo maar deze gasten zijn zo duf !! Ik heb er ook niks mee dat scheelt ook welquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja ok...ik ben vaak laat wakker en dan slaapt iedereen. bij andere RLS's was er vaak snachts iets te doen en ook heel gezellig op fok
Dat zeg ik...ze liggen alleen maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is soms wel zo maar deze gasten zijn zo duf !! Ik heb er ook niks mee dat scheelt ook wel
Ochtendjas gut ik moet denkenquote:
En smiddags?quote:
Avondjas, zo een heb ik er ook!quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb dit ding nauwelijks in de ochtend aan
En als je er ook mee buiten loopt? Gewoon een jas?quote:
Niemand daar heeft mijn aandacht. Dat maakt het moeilijker om naar te kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg ik...ze liggen alleen maar![]()
(en ze blowen niet eens)
Nee suffie, gewoon een badochtendjas maar die je meestal 's avonds draagt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als je er ook mee buiten loopt? Gewoon een jas?
Dat jaquote:
ahh...logischquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee suffie, gewoon een badochtendjas maar die je meestal 's avonds draagt.
Toch niet zo'n saaie witte hequote:
Die is best cool !!! Voor vrouwen danquote:
Oh..meer zoietsquote:
Is de herenmode van wehkampquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is best cool !!! Voor vrouwen dan
Badjas ik schiet weer in de lachquote:
lolquote:
Dat zijn wel de besten natuurlijk! Nu heb ik een hmm microfleecefrubbelding. Heel lekker zacht, maar zo synthetisch als de pest, je zweet echt de pan uit.quote:
Ik wik er wel ééntje hebben eigenlijk. Ik doe het met lange T shirts aan de koffiequote:
Dit is gewoon puur katoen, perfect ding.quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn wel de besten natuurlijk! Nu heb ik een hmm microfleecefrubbelding. Heel lekker zacht, maar zo synthetisch als de pest, je zweet echt de pan uit.
Ik had er een, maar waar die is geblevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wik er wel ééntje hebben eigenlijk. Ik doe het met lange T shirts aan de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |