Das het enige wat telt popjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen geweldige oplossing, maar hij werkt voor nu
Go bikkel! Throw me a bloesempje!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
* spierpijn![]()
'avond. Poten omhoog en Real - Barca kijken.
Goed zo pukkeltje pietquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
* spierpijn![]()
Je hebt je poezelige pootjes toch wel eerst even verwend met een lekker badje etc.? Maar respect! Hoeveel km hebben ze je vandaag gedragen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
* spierpijn![]()
gooi je pc gewoon een glas water in zijn schjmoel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
Pc doet stom! Het scherm valt in slaap en valt dan met geen mogelijkheid meer wakker te krijgen.
Edit: Terwijl ik dit tikte had ik het door, gewoon even aanpassen na hoeveel tijd het ding een tukje gaat doen.![]()
Dan gaat ie vast plof doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gooi je pc gewoon een glas water in zijn schjmoel.
Meezingen op de maat van de ventilator?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef mootie het volgende:
En ik zit nu lekker keihard te zingen, met mijn koptelefoon op.
Muziekjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meezingen op de maat van de ventilator?
of met wat?
Muziekjes zijn leuk om mee te zingen, een ventilator is zo eentonig.quote:
Gewoon slopen en weer opbouwen, werkt bij mij meestal.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muziekjes zijn leuk om mee te zingen, een ventilator is zo eentonig.
Mijn daadloze modem is dood.
quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, was een leuke kroemiet, niet erg druk maar wel gezellig
We maken BX weer GC mod en Heatwave heeft nooit met Sjeen geneukt.quote:Op zondag 17 april 2011 03:07 schreef mootie het volgende:
Fuck that, roddels en achterklap, dat is wat we willen!
Zegt me niks, maar bedankt voor de infoquote:Op zondag 17 april 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
We maken BX weer GC mod en Heatwave heeft nooit met Sjeen geneukt.
Is dat genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |