Beesten in RLS heb ik altijd zeilig gevonden. Meestal te druk voor die beestjes. Zelfs het paard in DGK moest weg omdat er niet naar omgekeken werd. Om nog maar te zwijgen over die keffers van Amanda toen...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Vrolijke viervoeter
14 april om 15.05
Nieuwe bewoner in het Secret Story huis?
Binnenkort kunnen de bewoners een puppy adopteren. Dit schattige schepseltje heeft alleen nog geen troetelnaam. Daarom hebben we jouw hulp nodig. Tweet jouw suggestie tot 16.00 uur en gebruik #sstnl en #woef. Wie weet draagt het beestje binnenkort de door jou verzonnen naam.
dit is toch ziekelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Vrolijke viervoeter
14 april om 15.05
Nieuwe bewoner in het Secret Story huis?
Binnenkort kunnen de bewoners een puppy adopteren. Dit schattige schepseltje heeft alleen nog geen troetelnaam. Daarom hebben we jouw hulp nodig. Tweet jouw suggestie tot 16.00 uur en gebruik #sstnl en #woef. Wie weet draagt het beestje binnenkort de door jou verzonnen naam.
Een puppy adopteren en een naam geven om zo reclame te maken voor Woef wil toch niet zeggen dat dat er een puppy in het huis komt? Dat zou eerder anti reclame zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef MargrietV het volgende:
staat op sst site.... een puppy, dus een hondje.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef bull1966 het volgende:
dan heeft JoJo twee puppy's om te commanderen
ofquote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef waxmask het volgende:
Leuke naam voor de puppy:
Mogajekutwassen
Is best lang om tegen zo'n beessie te zeggen. Tegen de tijd dat je dat uitgesproken hebt heeft dat beest al lang op je schoot gepiest..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef waxmask het volgende:
Leuke naam voor de puppy:
Mogajekutwassen
Idd. er staat niet bij dat ie het huis in komt!!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Een puppy adopteren en een naam geven om zo reclame te maken voor Woef wil toch niet zeggen dat dat er een puppy in het huis komt? Dat zou eerder anti reclame zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is best lang om tegen zo'n beessie te zeggen. Tegen de tijd dat je dat uitgesproken hebt heeft dat beest al lang op je schoot gepiest..
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef bull1966 het volgende:
voorspellende geest :
mag ik ik ik ik mag ik ik ik mag ik 'm bulletje noemen
ik zie Servio wel binnenstappen met zo een mini-wolliebolliequote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
Idd. er staat niet bij dat ie het huis in komt!!
voorspellende geest :
hahaha, bekt beter dan "de Stem"quote:Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het wordt dus Bekstekkertje....Bekstekker af....Bekstekker kom....bekt best lekker....
nee want dan komt JoJo steeds aanrennen met vragende ogenquote:Het wordt dus Bekstekkertje....Bekstekker af....Bekstekker kom....bekt best lekker....
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef bixs het volgende:
wie
[..]
wie gaat het op de hond doen en waarom?
voorspellende geest :
Als het een teefje is vind ik Fenneke een betere naam.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gewoon de ouderwetse naam Bello.......... mocht het een teefje zijn Bella
Past net...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
hier is ze opzich wel knap
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
hier is ze opzich wel knap
Ni Hoaquote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als het een teefje is vind ik Fenneke een betere naam.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef bull1966 het volgende:
JoJo: karim vind me nog steeds leuk hoor , he karim ?
karim : ja als deurstop
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik zingt??? Hope Joanna gimme Hope Joanna ...
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef bull1966 het volgende:
JoJo: karim vind me nog steeds leuk hoor , he karim ?
karim : ja als deurstop
ik hoef geen hopen joannaquote:Maik zingt??? Hope Joanna gimme Hope Joanna ..
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef afca_oc het volgende:
ik ga maar eens op weg naar de etiquette les van genialex en de liveshow
wens me sterkte/plezier en/of hoop dat ik het overleef en niet gestalkt wordt.
veel plezier hier vanaaf
Vooral ook de tekst van het liedjequote:
Veel plezier, ben benieuwd naar je verhalen!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef afca_oc het volgende:
veel plezier hier vanaaf
veel plezier!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef afca_oc het volgende:
veel plezier hier vanaaf
Have fun!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef afca_oc het volgende:
veel plezier hier vanaaf
haar alldays zal binnenkort verzadigd zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 15:50 schreef bixs het volgende:
rode vloet in het zweenbad nu jo er in is
Heel veel plezier, en doe maar niet de groeten aan hemquote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef afca_oc het volgende:
veel plezier hier vanaaf
streamvoorkeur gaat toch daarheenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef liqrich het volgende:
wat doen die 2 toch kinderachtig gedoe
zelf muziek bij maaken denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef liqrich het volgende:
wat doen die 2 toch kinderachtig gedoe
wel een snoepiequote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef Aimy het volgende:
http://yfrog.com/gy2i4cp
Dit wordt de viervoeter... godzijdank geen buddha lookalike.
krijg link niet geopendquote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef Aimy het volgende:
http://yfrog.com/gy2i4cp
Dit wordt de viervoeter... godzijdank geen buddha lookalike.
linke soep.......quote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef m00h het volgende:
[..]
Link selecteren
kopieren
open een nieuw tabblad (leeg)
plakken in url balk
enter
nee het omruilen heeft er wel gestaan maar da's weer weg gehaald.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk een paar uur niet en dan allemaal nieuws ???
-cynthia en servio naar portugal ?![]()
-een pup in het huis![]()
cynthia en servio zouden een paar dagen omgeruild worden met geer en lau las ik op sst site ?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef m00h het volgende:
[..]
Link selecteren
kopieren
plakken in url balk
enter
Voor degene die het niet luktquote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef m00h het volgende:
[..]
Link selecteren
kopieren
plakken in url balk
enter
wat is de meer waarde hier van? (ik zie het niet)quote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk een paar uur niet en dan allemaal nieuws ???
-cynthia en servio naar portugal ?![]()
-een pup in het huis![]()
cynthia en servio zouden een paar dagen omgeruild worden met geer en lau las ik op sst site ?
Om op te eten ^^ maar daar doen ze het ook voor! we zullen dit beestje niet groot zien worden. Hoop dat ze er een lief baasje voor vinden na de show.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja thnx heb m net gezien, een moppie om te zien he??
Nou en of... Absolute winnaar (Winnares?) Van Secret storyquote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja thnx heb m net gezien, een moppie om te zien he??
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Voor degene die het niet lukt
[ afbeelding ]
misschien moet jo het huis hiervoor verlaten en krijgen de andere de pupquote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
wat een drolletjelijkt me wel gezellie, alleen eh het uitlaten ? of zal het weer voor een paar uur zijn ?
En bij de foto staat.. Dit KAN de nieuwe pup worden..
precies. Ik hoop ook niet dat dat beestje "geveild"gaat worden via een actie op de site ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef m00h het volgende:
[..]
Om op te eten ^^ maar daar doen ze het ook voor! we zullen dit beestje niet groot zien worden. Hoop dat ze er een lief baasje voor vinden na de show.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
precies. Ik hoop ook niet dat dat beestje "geveild"gaat worden via een actie op de site ofzo.
Ik heb veel moeite met dingen rondom diertjes.
En we moeten vanavond stemmen of ie wel of geen spuitje krijgt.quote:
JAAAAAAAAAAAAAA doe isssssquote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef suksan het volgende:
[..]
misschien moet jo het huis hiervoor verlaten en krijgen de andere de pup
wat vind mamajo hier van, of komt het van haar (leuk voor jo)quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Wat een leuke hond. Is deze al in Portugal of moet hij nog over gevlogen worden?
Tis wat he?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef m00h het volgende:
[..]
Haha nee ze is vrijwillig gevallen, maar nu wil ze niet echt meer opstaan enzo.
hotlinking werkt niet met je imagehostquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef sjampoeh het volgende:
Wie gingen ook alweer dineren vanaaf met faalex ?
De tafel is al gedekt (for real)
[ afbeelding ]
hoe zo puppyquote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef MargrietV het volgende:
Flip is maandverband vergeten. Kan Jo haar eigen berenschommels niet regelen, moet Fikkie dat voor haar doen.
zie je hem niet dan ? tsssquote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef m00h het volgende:
[..]
hotlinking werkt niet met je imagehostwel romantisch hoor
ze doet er wel iets voorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef liqrich het volgende:
probeert sharon stemmen te fixen door zo lomp te doen bij dat zwembad
dat heet volwassen gedrag toch.. sharon is al zo volwassenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef liqrich het volgende:
probeert sharon stemmen te fixen door zo lomp te doen bij dat zwembad
je wilde dit laten zien:quote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef sjampoeh het volgende:
Wie gingen ook alweer dineren vanaaf met faalex ?
De tafel is al gedekt (for real)
[ afbeelding ]
ze wachten op m.......quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef suksan het volgende:
[..]
dat heet volwassen gedrag toch.. sharon is al zo volwassen
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
loops ..... ware het niet dat hij een reutje is, die nog niet uit de kast is gekomen.
veel plezier!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Gamey het volgende:
Oke mensen ik wens jullie allemaal nog veel plezier, ik ga mijn spullen pakken, de auto in en op weg naar amsterdam.
Zal mijn best doen wat foto's te schieten, en een leuk verslagje te gaan maken.
nee zo makkelijk gaat dat nietquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Gamey het volgende:
Oke mensen ik wens jullie allemaal nog veel plezier, ik ga mijn spullen pakken, de auto in en op weg naar amsterdam.
Veel plezier, ben benieuwd !quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Gamey het volgende:
150 euro per uur.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee zo makkelijk gaat dat nietik eis eerst uitgebreide counselling voordat we in dat stadium komen
een schattige pup! Zou er zo mijn hart aan verliezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef poffu het volgende:
die pup is wel echt master. echt een mooi hondje.
Heeeeeel veel plezier en zwaaien he???quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Gamey het volgende:
een echte BANDITOquote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een schattige pup! Zou er zo mijn hart aan verliezen.
ik had minder gevraagd maar als je dat wil betalen, vooruit dan maarquote:
Misschien moet je vooraf even vragen of ze een veldbed voor je neerzetten. Dan kun je tenminste in je natuurlijke houding de show meemaken!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Gamey het volgende:
Je zult het vooraf aan me moeten betalen(<-uitleg voor dummies)quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik had minder gevraagd maar als je dat wil betalen, vooruit dan maar
Helemaal als het straks gaat vloeienquote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef liqrich het volgende:
joanna lekker zendtijd pakken in het zwembad
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef liqrich het volgende:
joanna lekker zendtijd pakken in het zwembad
Je begint je bijna af te vragen waarom die hond Woef nodig heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef poffu het volgende:
die pup is wel echt master. echt een mooi hondje.
vertellllllllllllllllllllquote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef MargrietV het volgende:
weet je... aan wat ik zo een hekel heb lol....?
????????????quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef MargrietV het volgende:
voor die pseudo wijsheden van jou? daar zal toch echt geld bijmoeten ipv dat ik ervoor zou moeten betalen, ik vergooi er mijn tijd mee, jij nietquote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je zult het vooraf aan me moeten betalen(<-uitleg voor dummies)
laura?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef MargrietV het volgende:
Compilatie van haar maken word best een opgave voor de regiequote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura van haar eigen bed naar een ligbed.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef MargrietV het volgende:
Nou die Veamer, die komt me zo eindeloos mijn strot uit. 1e plaats, dan die walgelijke Wagner grrrrrrrrrrrrrrrrr 2e plaats.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
voor die pseudo wijsheden van jou? daar zal toch echt geld bijmoeten ipv dat ik ervoor zou moeten betalen, ik vergooi er mijn tijd mee, jij niet
Ik betaal mijn kebab bestelling altijd vooraf met Ideal! Dus kom nu maar op met mijn voer, gek!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je zult het vooraf aan me moeten betalen(<-uitleg voor dummies)
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik betaal mijn kebab bestelling altijd vooraf met Ideal! Dus kom nu maar op met mijn voer, gek!
Kijk jij streams met reclame dan? Waarom?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef MargrietV het volgende:
Nou die Veamer, die komt me zo eindeloos mijn strot uit. 1e plaats, dan die walgelijke Wagner grrrrrrrrrrrrrrrrr 2e plaats.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik betaal mijn kebab bestelling altijd vooraf met Ideal! Dus kom nu maar op met mijn voer, gek!
IEquote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij streams met reclame dan? Waarom?
Blijkbaar wel want je voelt steeds de dwang om het eerste "tikje" (aanzetje) te geven.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
voor die pseudo wijsheden van jou? daar zal toch echt geld bijmoeten ipv dat ik ervoor zou moeten betalen, ik vergooi er mijn tijd mee, jij niet
bommie is backquote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuken.quote:
Niet meerquote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef beequeen het volgende:
Oh wacht, ze zit nu in het zwembad. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Niet te geloven hè?quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
En bij de boodschappen alleen hondenvoer..
De week van de hond volgende week!
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef K_L het volgende:
Weet niet of Laura wel blij is met zo'n krukje
beesten weekquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
En bij de boodschappen alleen hondenvoer..
De week van de hond volgende week!
Ik ook maar niet in een RLS.quote:
neu... ze hangt alweer over de bankquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef K_L het volgende:
Weet niet of Laura wel blij is met zo'n krukje
En ondersteund haar koppie ook goed, knap hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef Ransjih het volgende:
[..]
neu... ze hangt alweer over de bank
Gewoon meerdere malen op meerdere plekkenquote:
net als de schaapenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef flintekind het volgende:
En hoe wordt dat arme beest uitgelaten??
quote:
na 8 weken hebben ze nog instructies nodig...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dit krijgen we iedere week te zien
Aan ons om dat te voorkomenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef AYLI het volgende:
Zo, op de site ineens allemaal berichten over Maik. Ze willen hem er wel erg graag in houden.
Ze gaan een puppy mishandelen als kijkcijfermagneet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
hallo net terug van werk. Waarom hebben jullie het over een puppie en uitlaten?
staat iets van op de secret story sitequote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
omdat ze een puppy krijgen en het is een droppie!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
ze mogen een pup adopteren geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
weer wat voor de meiden, krijgen de jongens ook wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze mogen een pup adopteren geloof ik
ow een soort van laura maar dan op goeie batterijenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik denk dat ze een robot hond krijgen en die hoeft niet te poepen en te plassen en kan ook niet verhongeren of dood geknuffeld worden of slechte gewoontes aanleren
Hoho wat te denken van Karim en Geer die vinden het prachtig hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
weer wat voor de meiden, krijgen de jongens ook wat?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
weer wat voor de meiden, krijgen de jongens ook wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |