Dat vind ik echt zo ontzettend knap!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik cold turkey na 25 jaar en 2 jaar rookvrij.
En tering je houdt bijna een vakantie over.
er zit wel iets goeds in Luira maar dat moet je er eerst zelf indouwenquote:Ik zou haar zeker doen
bahhhhhhhhahahahahaaaaaaaaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er zit wel iets goeds in Luira maar dat moet je er eerst zelf indouwen
Ze past eerst op particulier, daarna gaat ze naar een KDVquote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef beequeen het volgende:
Laura heeft tijd om Koffietijd te kijken? Ze werkt toch 45 uur per week?
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er zit wel iets goeds in Luira maar dat moet je er eerst zelf indouwen
ze stuurt iedereen naar bed , ze moedigde mo net ook aan maar die wilde nietomdat het Maiks laatste dag is.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:40 schreef Sunshine1974 het volgende:
Karim heeft nu ook zin om te slapen, aangestoken door Luira?
hoe doe ik dat????quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef Urb het volgende:
Knag kun je de kluisstanden aanpassen in de OP?![]()
De huidige kluisstanden zijn:
Sharon: 36.483 euro
Philip: 19.018 euro
Laura: 11.613 euro
Karim: 6.500 euro
Gerard: 3.500 euro
Monique: 1.500 euro
Joanna: 1.000 euro
Maik: 1.000 euro
Bron: http://www.secretstory.nl/nieuws/2471/Geld+moet+rollen
NEINquote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef bull1966 het volgende:
cynthia of stervio terug het huis in ????????
i.p.v. gerard
weet niet waarom maar vind dit een geweldige context xDquote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef danilel het volgende:
[..]
ze stuurt iedereen naar bed , ze moedigde mo net ook aan maar die wilde niet omdat het Maiks laatste dag is.
Zegt Lau weer; "ik denk dat ie wel mee gaat slapen.......
(ze wil gewoon dat iedereen gaat slapen, zodat haar eigen geslaap niet opvalt....)
haha, had het zo niet door toen ik het schreefquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef m00h het volgende:
[..]
weet niet waarom maar vind dit een geweldige context xD
Stond net ook bij UPCquote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef bull1966 het volgende:
cynthia of stervio terug het huis in ????????
i.p.v. gerard
Je kan toch gewoon je post editen zoals elke andere post?quote:
Waar staat dat en wat bedoel je?quote:
Ja iddquote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef danilel het volgende:
[..]
ze stuurt iedereen naar bed , ze moedigde mo net ook aan maar die wilde nietomdat het Maiks laatste dag is.
Zegt Lau weer; "ik denk dat ie wel mee gaat slapen.......
(ze wil gewoon dat iedereen gaat slapen, zodat haar eigen geslaap niet opvalt....)
Wutquote:Spannende liveshow
14 april om 14.41
Cynthia en Servio onderweg naar Portugal.
De liveshow van vanavond zit vol verrassingen. Zo zijn ex-bewoners Cynthia en Servio onderweg naar Portugal. Wat is De Stem van plan? Daarnaast bereikt de Week van de Angst zijn climax. De Stem heeft nog een aantal pittige opdrachten die de bewoners live moeten uitvoeren. Uiteraard nemen we ook afscheid van een van de genomineerden. Moet Gerard, Maik of Sharon vanavond naar huis?
volgens mij puur om Angst aan te jagen......quote:Op donderdag 14 april 2011 14:47 schreef bull1966 het volgende:
ruilen oud bewoners servio en cynthia vanavond van plek met gerard en laura ? kijk vanavond om 20.30 naar de liveshow om te zien hoe dit afloopt
ja, jullie dus ook gezien...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:47 schreef bull1966 het volgende:
ruilen oud bewoners servio en cynthia vanavond van plek met gerard en laura ? kijk vanavond om 20.30 naar de liveshow om te zien hoe dit afloopt
WTF?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:47 schreef bull1966 het volgende:
Zo goed???quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef Urb het volgende:
Knag kun je de kluisstanden aanpassen in de OP?![]()
De huidige kluisstanden zijn:
Sharon: 36.483 euro
Philip: 19.018 euro
Laura: 11.613 euro
Karim: 6.500 euro
Gerard: 3.500 euro
Monique: 1.500 euro
Joanna: 1.000 euro
Maik: 1.000 euro
Bron: http://www.secretstory.nl/nieuws/2471/Geld+moet+rollen
Nee alleen mods kunnen TT aanpassen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je post editen zoals elke andere post?
Hoe je de TT verander ben ik zelf ook nog niet achter though, als dat al kan zonder hulp van modje.
Nee, moet een mod doen. Moet ik de TT aanpassen?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je post editen zoals elke andere post?
Hoe je de TT verander ben ik zelf ook nog niet achter though, als dat al kan zonder hulp van modje.
Alleen voor vandaag hoor, om Geer te steunen.quote:
Wees maar niet bang...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
Laura tegen Mo: Ga even lekker op bed liggen...
Mo: Nee dat is niet leuk voor Maik z'n laatste dag.... misschien...
Het lijkt erop dat ze zich helemaal heeft ingesteld op z'n vertrek.
Ik begin gewoon te hopen dat ie blijft.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira eruit en Servio erin zou ik zeggen
Ze komen tóch terugquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
Maar ik wil servio en cynthia helemaal niet terug
Ben benieuwd hoe ze deze twist nu weer gaan doen, word zowieso intressant maar waarom nu cCynthia en Servio, juist de 2 die ik liever niet terugzie.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Inderdaad er staat letterlijk:"Ruilen ou-bewoners Servio en Cynthia vanavond van plek met Gerard en Laura? Kijk om 20:30 naar de liveshow op Net5 om te zien hoe dit afloopt."
Gerard kan dus niet weggestemd worden.Het is dus of Maik of Sharon, maar aangezien Sharon flink voorstaat gaat Maik dus sowieso naar huis.
Maar Luira mag er van mij wel uitquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
Maar ik wil servio en cynthia helemaal niet terug
Yep, ruilen met Laura.quote:
laura is niet genomineerdquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef danaqui het volgende:
ja vandaag mag de kijker 2 genomineerden omwisselen met 2 oud bewoners! wie wil je terug #sstnl
6 minutes ago via TweetDeck
Dan mag ze wel een betere wave laten zettenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef Kiqy het volgende:
Cynthia????? Net of die ooit nog enige aansluiting kan vinden met iemand daar!
Gelul dus.quote:SST_Cynthia SST Cynthia
Iedereen al zin in de liveshow vanavond?ik wel! Word weer gezellig! #sstnl
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen voor vandaag hoor, om Geer te steunen.
quote:
Bijvoorbeeldquote:
hoe dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef bull1966 het volgende:
laura kan nog steeds genomineerd worden
goedemorgen !quote:Zo veel betekent onze stem nou ,- stelletje vieze huichelaars
Nee, gewoon als beeldvulling, neem aan dat ze geen kans meer maken om te winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef freaky40 het volgende:
En is dit dan tijdelijk of maken ze ook weer kans om het programma te winnen?
en lekker veel info van buitenaf meenemenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Day het volgende:
Ik denk dat zowel Cynthia als Servio verhaal mogen halen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:47 schreef suzi1 het volgende:
van mijn part ruilen ze vanmiddag al
dan ga ik ter plekke weer mijn oude leventje oppakken
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef shomila het volgende:
Als ze Gerard gaan inruilen voor Servio dan kijk ik niet meer.
gmtaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
Meesterzet van de programmamakers, ik ga iig kijken vanavond.![]()
![]()
De Stem loopt ons gewoon te fucken. Kijkcijfers opkrikken dus.quote:SST_Servio SST Servio
Vroeg wakker, op weg naar werk en vanavond live! Met #sst_sofia en #sst_guido gezellig #sstnl
wat moeten die ouders allemaal wel niet denken als ze die zo zien liggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze past eerst op particulier, daarna gaat ze naar een KDV
Tijd zat om koffietijd te kijken dus.
dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef shomila het volgende:
Haha ik ook, ik ga naar de liveshow dus ben benieuwd!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
Oh ja da's waar, zwaaien he??quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Haha ik ook, ik ga naar de liveshow dus ben benieuwd!
is idd hoe je het wend of keert een goeie zet, - maar heel nep tegenover de rest als zij omgeruild kunnen worden omdat de huidige bewoners meer hebben moeten vechten voor hun plaats in het huis.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
De kijker beslist dus dat zal toch niet gaan gebeuren?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef shomila het volgende:
Ja doe ik!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja da's waar, zwaaien he??
Ikke wel in de laatste weken gaan juist de meest bizarre dingen gebeuren (ik denk trouwens dat jij en vele anderen ook blijft kijken).quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef shomila het volgende:
Maar je had het vast geen meesterzet gevonden als ze Joanna er uit zouden ruilen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
Kan gefotoshopped zijn. Moet het eerst nog maar zien vanavond...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Hier staan ze volgens mij wel op sjiphol:
[ afbeelding ]
Hier ook hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ikke wel in de laatste weken gaan juist de meest bizarre dingen gebeuren (ik denk trouwens dat jij en vele anderen ook blijft kijken).
indd, tot maandag blijven en daarna weer doeiii doeiiiiquote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Day het volgende:
Ik vind het prima als ze een paar dagen komen logeren, maar echt omruilen dat kan écht niet!
Nee en ze moeten in geheime kamer blijvenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Day het volgende:
Ik vind het prima als ze een paar dagen komen logeren, maar echt omruilen dat kan écht niet!
doe maar op dat zoldertjequote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Nee en ze moeten in geheime kamer blijven
Ja maar Geer!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef Ransjih het volgende:
zou wel lauraas verdiende loon zijn ivm dat alex akkefietje
Ze doet mij altijd denken aan een Engelse toerist op Gran Canaria,quote:
het zou oneerlijk zijn, ze hebben dan allemaal informatie van buitenafquote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Day het volgende:
Het is ook raar dat het omruilen alleen kan met genomineerden. In feite zou Jo dan ook een keuze moeten kunnen zijn, die heeft alleen een wildcard gehad, maar is wel een genomineerdequote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze doet mij altijd denken aan een Engelse toerist op Gran Canaria,
die zijn ook altijd spierwit, of knalrood
Karim's geheimquote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef suksan het volgende:
[..]
het zou oneerlijk zijn, ze hebben dan allemaal informatie van buitenaf
Daar heb ik een eenvoudig antwoord op. Ik ben fan van alle bewoners, het maakt mij niets uit wie de show moet verlaten zo is het spel van deze stoeledans nu eenmaal. Ik deel ook niet in de hoofdprijs mee dus maakt mij niets uit wie het geld wint, ik gun het ze allemaal, snap je?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar je had het vast geen meesterzet gevonden als ze Joanna er uit zouden ruilen.![]()
Niet dat dat gebeurd want ze haalt de finale met gemak maar gaat om het idee.![]()
dat lucht op hèquote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef muzas het volgende:
wtf onder in beeld;
'ruilen oud-bewoners Servio en Cynthia vanavond van plek met Gerard en Laura? Kijk om 20.30 blabla'
NET 5 BLIJF GODVERDOMME VAN GEER AF!!!![]()
![]()
Servio voor luira is goed... maar die vieze zwerfhoer voor geer inruilen en ik kijk niet meer
Jaquote:
Lijkt me onwaarschijnlijk. Als er 1 eventueel gedwongen zou worden te vertrekken is dat Laura denkt mij en zelfs dat kunnen ze niet maken. Zeker niet met een ruil.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waarschijnlijk doen ze een Poll op de site wie er moeten ruilen, Jo of Gerard met Stervio en Maik of Laura met Cynthia
Heel veel plezier, en ik let op wie er heel hard zwaaitquote:Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ik ben weg, ga me alvast klaarmaken voor de liveshow
Ik zal zwaaien!![]()
![]()
Oke dan is het goed, het leek tot nu toe of je erg pro-Joanna was en anti-Gerard maar blijkbaar dus niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar heb ik een eenvoudig antwoord op. Ik ben fan van alle bewoners, het maakt mij niets uit wie de show moet verlaten zo is het spel van deze stoeledans nu eenmaal. Ik deel ook niet in de hoofdprijs mee dus maakt mij niets uit wie het geld wint, ik gun het ze allemaal, snap je?
sticker op je voorhoofd met "sunshine", dan zwaai ik terugquote:Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ik ben weg, ga me alvast klaarmaken voor de liveshow
Ik zal zwaaien!![]()
![]()
dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar heb ik een eenvoudig antwoord op. Ik ben fan van alle bewoners, het maakt mij niets uit wie de show moet verlaten zo is het spel van deze stoeledans nu eenmaal. Ik deel ook niet in de hoofdprijs mee dus maakt mij niets uit wie het geld wint, ik gun het ze allemaal, snap je?
nee joh is voor een dagje in de geheime kamer en dan ruilen ze weer terug....quote:Op donderdag 14 april 2011 15:02 schreef Blackprinces het volgende:
alhowel, Jo die contstant over de haren van cynthia zit te ouwehoerenKan nog wel eens leuk worden.
Maar daar hoeven ze geer toch niet voor weg te halen
Ja dat lijkt mij ook wel leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Sonera het volgende:
Zal wel weer met een sisser aflopen zoals alle grote dingen die tot nu toe voor op opschudding moesten zorgen! Denk dat ze even in het huis mogen en lau en geer verstopt worden ofzo ze weten ook wel dat veel voor Geer kijken.
Lijkt me wel leuk als ze ff tegen Mo zeggen hoe ze echt over komt..
Zoiets verwacht ik ook iddquote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Sonera het volgende:
Zal wel weer met een sisser aflopen zoals alle grote dingen die tot nu toe voor op opschudding moesten zorgen! Denk dat ze even in het huis mogen en lau en geer verstopt worden ofzo ze weten ook wel dat veel voor Geer kijken.
Lijkt me wel leuk als ze ff tegen Mo zeggen hoe ze echt over komt..
Dat staat wel vast in de contracten zowieso begreep ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef m00h het volgende:
als ze ex bewoners terug halen komt het laatste geheim in gevaar, dus hoop dat ze een beetje regels hebben en geen definitieve swap hebben gerocheld anders dikke vinger naar het programma,
vond haar best een mooie meid.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik vind Cynthia wel geil.. Servio daarentegen mag wegblivjen
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond haar best een mooie meid.
Alleen kreeg ik contstant het idee dat haar ogen er zouden gaan uitvallen...
mischien een fles tri voor haar verjaardag????quote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef bull1966 het volgende:
JoJo veranderd langzaam in een luipaard met die vlekken
maar servioquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat staat wel vast in de contracten zowieso begreep ik.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond haar best een mooie meid.
Alleen kreeg ik contstant het idee dat haar ogen er zouden gaan uitvallen...
Ik snap dat dat soms zo lijkt, maar aangezien het dus allemaal mijn favorietjes zijn om het zo maar te zeggen, geef ik graag wat tegengas als men er een bewoner uitpikt en die massaal gaat afzeiken ieder zijn lolletje toch? Ik neem het graag op voor pispaaltjes (onder het mom pak maar iemand aan van je eigen kaliber, of zoiets, mijn werkelijke eigen incaseringsvermogen is groot, soms worden anderen daar moedeloos van, maar men kan er altijd voor kiezen om om mij heen te lopen in plaats van er frontaal tegenaan).quote:Op donderdag 14 april 2011 15:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, het leek of je erg pro-Joanna was en anti-Gerard maar blijkbaar dus niet.![]()
Ja heel de dag verharen, Jo die knettergek daarvan wordt.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef Reksie1981 het volgende:
En Cynthia steekt natuurlijk niet zo af bij de andere qua bruin kleurtje, die kan er zo bij.
Lekker haren in het zwembad gooien, heerlijke tv lijkt me dat. En Geer die 3 weken lang alleen op zolde rmoet door brengen!
ik hoor mamajo in de uitzending nog zeggen dat haar dochter niet zo is als andere meisjes die direct een nieuwe relatie beginnen, ja hoor mamajo.....quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef Montagui het volgende:
En dan in de laatste week iedereen weer terug in het huis.....en dan wint Jurien! Bartje Boonstra
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef Montagui het volgende:
En dan in de laatste week iedereen weer terug in het huis.....en dan wint Jurien!
En Cynthia heeft nog een appeltje te schillen met Mo.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja heel de dag verharen, Jo die knettergek daarvan wordt.
Herrie in de tent, rellen en wij een keer spannende tv.
Ik kies dan voor Geer als t mag, maar het lijkt me wel leuk als ze eindigen waarmee ze begonnen waren. 15 bewoners.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef Montagui het volgende:
En dan in de laatste week iedereen weer terug in het huis.....en dan wint Jurien!
ondertiteling is veranderdquote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik kom ff tussendoor piepen, zag net wat op UPC staan. Pfffttttt, ik ga dat niet trekken hoor, als Gerard er voor 1 van die 2 uit het huis moet. Laura mag van mij en Servio mag ook komen, maar that's it, niet meer ellende hoor! (trouwens de bewoners hebben wel weer een nieuwe coupe nodig)
Goh, het was helemaal niet duidelijk dat je dat aan het doen was.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap dat dat soms zo lijkt, maar aangezien het dus allemaal mijn favorietjes zijn om het zo maar te zeggen, geef ik graag wat tegengas als men er een bewoner uitpikt en die massaal gaat afzeiken ieder zijn lolletje toch? Ik neem het graag op voor pispaaltjes (onder het mom pak maar iemand aan van je eigen kaliber, of zoiets, mijn werkelijke eigen incaseringsvermogen is groot, soms worden anderen daar moedeloos van, maar men kan er altijd voor kiezen om om mij heen te lopen in plaats van er frontaal tegenaan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
Die plekjes op Jo zien er wel grappig uit, net zo'n soort:nu doe je de hond toch echt tekort hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
Dus geen ruil?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:12 schreef Ransjih het volgende:
servio en cynthia gaan het huis in, hoe reageren de bewoners op hun terug keer
staat er nu
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap dat dat soms zo lijkt, maar aangezien het dus allemaal mijn favorietjes zijn om het zo maar te zeggen, geef ik graag wat tegengas als men er een bewoner uitpikt en die massaal gaat afzeiken ieder zijn lolletje toch? Ik neem het graag op voor pispaaltjes (onder het mom pak maar iemand aan van je eigen kaliber, of zoiets, mijn werkelijke eigen incaseringsvermogen is groot, soms worden anderen daar moedeloos van, maar men kan er altijd voor kiezen om om mij heen te lopen in plaats van er frontaal tegenaan).
OMG!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:12 schreef Ransjih het volgende:
servio en cynthia gaan het huis in, hoe reageren de bewoners op hun terug keer
staat er nu
Serieus, denk eerst na over een actie voor je het in een ondertitel gooitquote:Op donderdag 14 april 2011 15:12 schreef Blackprinces het volgende:
Hmmm ze ruilen dus niet ze komen gewoon terug dus
kwam ook bij mij opquote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef bull1966 het volgende:
ze gooien een proefballonnetje op en kijken hoe er gereageerd wordt op de forums ???
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook wel leuk.
Mo tegen servio: En hoe kom ik over op tv of mag je niks zeggen?
Servio: Mo meisje, ik zal als ik jou was niet veel in de media gaan terug kijken![]()
liever een half ei dan een lege dop .....quote:nou ja, wat een halve eieren daar bij regie?
Ik had een ruil niks gevonden. Maar van mij mogen ze wel terug hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Toch had een ruil voor meer opschudding gezorgd imho, maar zo is het ook goed
Bulletje?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
De bewoners kunnen een trouwe viervoeter adopteren. We hebben alleen nog geen koosnaam. Heb jij een idee? http://bit.ly/fYHBTh #sstnl #woef
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
![]()
![]()
![]()
![]()
nou dan heb ik wel een goed ideetje hoor.....pleur flip en jo er uit dan wordt het pas leuk daar....quote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef bull1966 het volgende:
ze gooien een proefballonnetje op en kijken hoe er gereageerd wordt op de forums ???
Niets zo veranderlijk als de mens...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoor mamajo in de uitzending nog zeggen dat haar dochter niet zo is als andere meisjes die direct een nieuwe relatie beginnen, ja hoor mamajo.....
nou ik had het hele plaatje servio in het secret story huis niet meer willen zien nadat hij simpelweg afgevallen is in de race :/quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef bull1966 het volgende:
[..]
liever een half ei dan een lege dop .....
hoewel ??
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef md89 het volgende:
Er komt een hond in t huis? Of bedoelen ze Servio..
Dennisquote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
De bewoners kunnen een trouwe viervoeter adopteren. We hebben alleen nog geen koosnaam. Heb jij een idee? http://bit.ly/fYHBTh #sstnl #woef
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
![]()
![]()
![]()
![]()
Voted voor Servio, maar ze komen beide het huis in (Cynthia en Servio)quote:Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie moet er vanavond het huis in ?
• servio
• cynthia
• niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ook mijn ideequote:nou dan heb ik wel een goed ideetje hoor.....pleur flip en jo er uit dan wordt het pas leuk daar....
Ze stoppen wel de 2 ex-bewoners erin die niet bang zijn voor een confrontatie.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Toch had een ruil voor meer opschudding gezorgd imho, maar zo is het ook goed
Moeilijke poll Mark.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie moet er vanavond het huis in ?
• servio
• cynthia
• niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
neequote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef Ransjih het volgende:
pleuw alex dr ook maar in dan, ik wil dat gezicht van laura wel zien als ie zn koffer weer uitpakt
Eensquote:Op donderdag 14 april 2011 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ze stoppen wel de 2 ex-bewoners erin die niet bang zijn voor een confrontatie.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef m00h het volgende:
scenario:
Servio gaat aan de zuip in het huis en verlult het laatste geheim, gaat weer shemale acties uitvoeren en kan weer opdonderen.
toen met dat haren conflict met jo bleef cynthia wel heel rustig,quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eens.
Zeker bij Servio is dat op zijn plaats, Cynthia zat er te kort in om daar echt een goed oordeel over te vellen maar ben wel benieuwd hoe het e.e.a. gaat uitpakken in het Huis der Geheimen
Je vergeet een bingoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef m00h het volgende:
scenario:
Servio gaat aan de zuip in het huis en verlult het laatste geheim, gaat weer shemale acties uitvoeren en kan weer opdonderen.
quote:SST_Guido Servio en Cynthia nemen beide hun telefoon niet op.. hmm okay.. ik dacht dat we vanavond uit zouden gaan?! Party poopers.. #sstnl 1 minute ago via web
quote:SST_Guido Ik ben ziek vanavond. Sorry. Ben niet in de liveshow. #sstnl half a minute ago via web
een puppyquote:Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef md89 het volgende:
Er komt een hond in t huis? Of bedoelen ze Servio..
Die is niet op d'r smoeltje gevallen, hoor. En ze heeft nu niks meer te verliezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toen met dat haren conflict met jo bleef cynthia wel heel rustig,
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef little_me het volgende:
haha ik zie die kop van mo al, als servioals laatste terug komt lopen de tuin in
White Body?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat heeft Sharon eigenlijk voor een tekst op haar lijf staan?
live life like you're -...--- to live it twice regie luisterde naar je lol (zou wel unable of iets saais staan)quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
ze hebben nog maar 1 geheim, alles voor de kijkcijfers was het tochquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af waarom je nu 2 ex bewoners in het huis zou willen plaatsen. Als de redactie confrontatie wil dan kunnen ze dat door middel van opdrachten toch zelf creëren?
Got fat?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ah cool thx, mooie spreukquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef m00h het volgende:
[..]
live life like you're -...--- to live it twice regie luisterde naar je lol
Ik hoop dat ze het niet doen om te verdoezelen dat er een publieks-favoriet uitgaat vanavond ( Gerard of Sharon ) Net als die zeer geslaagde handboeien-zooi bij Guido's exit.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af waarom je nu 2 ex bewoners in het huis zou willen plaatsen. Als de redactie confrontatie wil dan kunnen ze dat door middel van opdrachten toch zelf creëren?
ja vind ik ook heel erg raarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het niet doen om te verdoezelen dat er een publieks-favoriet uitgaat vanavond ( Gerard of Sharon )
Ik vind het wel een beetje raar datze eerst zeggen dat oa Gerard word geruild terwijl hij genomineerd dstaat en dat dat dan later ineens word weggehaald.![]()
Hoe slechter de kijkcijfers hoe beter de acties zijn die ze verzinnen, dus hopelijk blijven de kijkcijfers tegenvallen, dan hebben we iig betere beelden ivm zwaardere opdrachten en missies denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef little_me het volgende:
[..]
ze hebben nog maar 1 geheim, alles voor de kijkcijfers was het toch
ja die komt de haren verven mo had dat besteld namelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef m00h het volgende:
scenario:
nee, Servio komt Mo bashenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef Freule het volgende:
[..]
ja die komt de haren verven mo had dat besteld namelijk
ik help het je hopen want nu kijken is saai dat geslaap en gehangquote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe slechter de kijkcijfers hoe beter de acties zijn die ze verzinnen, dus hopelijk blijven de kijkcijfers tegenvallen, dan hebben we iig betere beelden ivm zwaardere opdrachten en missies denk ik.
zelfs de mannetjes achter de schermen onder de duim?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef Freule het volgende:
[..]
ja die komt de haren verven mo had dat besteld namelijk
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, Servio komt Mo bashen Maik Batsen~O>
Zo flauw! En dat continue!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan deze <--- UI ook weer ff van stal worden gehaald...
quote:SST_Guido Ik ga maar meedoen met de 'win een date met karim' wedstrijd. misschien krijg ik dan ooit nog de eau de cologne van de stem te ruiken #sstnl less than 20 seconds ago via web
Uhmmm lees eens wat er over de anderen wordt geschreven hier? Ook continu hetzelfde of dat nu positief of negatief is, toch voel je je geroepen hierop wel te reageren dus zal het je wel persoonlijk raken, mijn excuses daarvoor. Ik heb trouwens een kippennek, er komt niks zinnigs uit me, en lig liever in bed dan dat ik sta...voel me constant in de zeik genomen hier....quote:
Vast de bulldog van Jo.. let maar opquote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef danilel het volgende:
Die viervoeter zal wel een hamster zijn..====> Knagsje
nouuuuuuuuuuuuu dan kan je me helemaal opvegen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Vast de bulldog van Jo.. let maar op
kan niet met dat kunstgras.......quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zou wel een leuke zet zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Flipje zal wel alergisch zijn voor honden..
eten bulldogs gras dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:30 schreef danilel het volgende:
[..]
kan niet met dat kunstgras.......
Maar als ie de brief van Dennis om z'n nek heeft dan mag het vast wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
mwah een hamster of zo iets dergelijks is wel mogelijk......quote:Op donderdag 14 april 2011 15:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuu dan kan je me helemaal opvegen hoor.
Vind zoiezo dat daar geen dier in dat huis in moet..
En waar gaat het arme beestje heen na de uitzendingen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef MargrietV het volgende:
staat op sst site.... een puppy, dus een hondje.
In de Portugese versie hadden ze de laatste weken ook een huisdier (kat?) dacht ikquote:Op donderdag 14 april 2011 15:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuu dan kan je me helemaal opvegen hoor.
Vind zoiezo dat daar geen dier in dat huis in moet..
Lokale chinees..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:31 schreef m00h het volgende:
[..]
En waar gaat het arme beestje heen na de uitzendingen?desperate stink regie
dat zou zo cool zijn hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 15:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
Of een aligator voor in het zwembad als huisdier.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:31 schreef danilel het volgende:
[..]
kijk maar naar flip, die had ook al buikpijn nu hij het bulletje van Jo is
Tis Alex natuurlijk met zijn puppy-oogies!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Vrolijke viervoeter
14 april om 15.05
Nieuwe bewoner in het Secret Story huis?
Binnenkort kunnen de bewoners een puppy adopteren. Dit schattige schepseltje heeft alleen nog geen troetelnaam. Daarom hebben we jouw hulp nodig. Tweet jouw suggestie tot 16.00 uur en gebruik #sstnl en #woef. Wie weet draagt het beestje binnenkort de door jou verzonnen naam.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Vrolijke viervoeter
14 april om 15.05
Nieuwe bewoner in het Secret Story huis?
Binnenkort kunnen de bewoners een puppy adopteren. Dit schattige schepseltje heeft alleen nog geen troetelnaam. Daarom hebben we jouw hulp nodig. Tweet jouw suggestie tot 16.00 uur en gebruik #sstnl en #woef. Wie weet draagt het beestje binnenkort de door jou verzonnen naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |