Beesten in RLS heb ik altijd zeilig gevonden. Meestal te druk voor die beestjes. Zelfs het paard in DGK moest weg omdat er niet naar omgekeken werd. Om nog maar te zwijgen over die keffers van Amanda toen...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Vrolijke viervoeter
14 april om 15.05
Nieuwe bewoner in het Secret Story huis?
Binnenkort kunnen de bewoners een puppy adopteren. Dit schattige schepseltje heeft alleen nog geen troetelnaam. Daarom hebben we jouw hulp nodig. Tweet jouw suggestie tot 16.00 uur en gebruik #sstnl en #woef. Wie weet draagt het beestje binnenkort de door jou verzonnen naam.
dit is toch ziekelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Vrolijke viervoeter
14 april om 15.05
Nieuwe bewoner in het Secret Story huis?
Binnenkort kunnen de bewoners een puppy adopteren. Dit schattige schepseltje heeft alleen nog geen troetelnaam. Daarom hebben we jouw hulp nodig. Tweet jouw suggestie tot 16.00 uur en gebruik #sstnl en #woef. Wie weet draagt het beestje binnenkort de door jou verzonnen naam.
Een puppy adopteren en een naam geven om zo reclame te maken voor Woef wil toch niet zeggen dat dat er een puppy in het huis komt? Dat zou eerder anti reclame zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef MargrietV het volgende:
staat op sst site.... een puppy, dus een hondje.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef bull1966 het volgende:
dan heeft JoJo twee puppy's om te commanderen
ofquote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef waxmask het volgende:
Leuke naam voor de puppy:
Mogajekutwassen
Is best lang om tegen zo'n beessie te zeggen. Tegen de tijd dat je dat uitgesproken hebt heeft dat beest al lang op je schoot gepiest..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef waxmask het volgende:
Leuke naam voor de puppy:
Mogajekutwassen
Idd. er staat niet bij dat ie het huis in komt!!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Een puppy adopteren en een naam geven om zo reclame te maken voor Woef wil toch niet zeggen dat dat er een puppy in het huis komt? Dat zou eerder anti reclame zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is best lang om tegen zo'n beessie te zeggen. Tegen de tijd dat je dat uitgesproken hebt heeft dat beest al lang op je schoot gepiest..
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef bull1966 het volgende:
voorspellende geest :
mag ik ik ik ik mag ik ik ik mag ik 'm bulletje noemen
ik zie Servio wel binnenstappen met zo een mini-wolliebolliequote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
Idd. er staat niet bij dat ie het huis in komt!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef bull1966 het volgende:
voorspellende geest :
mag ik ik ik ik mag ik ik ik mag ik 'm bulletje noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |