Zijn mening vind ik niet zo erg, dat ge-Calimero isquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
poste een paar minuten geleden nog zijn mening in de COS
Zag het nadat ik hier gepost had..quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
poste een paar minuten geleden nog zijn mening in de COS
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn mening vind ik niet zo erg, dat ge-Calimero is![]()
wat zij zijn groot en ik ben kleinquote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn mening vind ik niet zo erg, dat ge-Calimero is![]()
Avond jesje en weltrustenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo avond allemaal![]()
kom ff zeggen dat ik niet dood ben...
![]()
ff bijgelezen en ik gaat nu naar bed
morgenavond kom ik denk ik weer gezellig kleppen en anders zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo avond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi Jesjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo avond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hooi Jesje!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo avond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo avond allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hooi Jesje!!!
Weltrusten!!
En tot morgen!!!
niet mijn schuld, ik had (net) geen lapoquote:
op jou had ik wel geduldig gewacht hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet mijn schuld, ik had (net) geen lapo
Ja, en PCeend met zijn vriendjes is altijd tegen onze huispsiech.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat zij zijn groot en ik ben klein
[ afbeelding ]
en da's niet eerlijk
Hmmm ik vind PCeend nogal mild deze dagen, die kan de psiech alle angsten die maar mogelijk zijn aanpratenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, en PCeend met zijn vriendjes is altijd tegen onze huispsiech.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
op jou had ik wel geduldig gewacht hoor
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm ik vind PCeend nogal mild deze dagen, die kan de psiech alle angsten die maar mogelijk zijn aanpraten
Lol, wie weet komt hij nog los als Je-dinges nog door gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm ik vind PCeend nogal mild deze dagen, die kan de psiech alle angsten die maar mogelijk zijn aanpraten
wil ik nog wel zien gebeurenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wie weet komt hij nog los als Je-dinges nog door gaat.
quote:
Lol! Dan kunnen we de krant bellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wil ik nog wel zien gebeurendenk dat MissJ dan zelfs aan de kant van pceend gaat staan
ik probeer dames niet teveel af te schrikken, valt me alleen wel op dat ze hier niet per ongeluk kwamen cossen toen er groot boven stond dat het over daten met mij gingquote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen bordje dit keer Vultarian... ook jij begint mild te worden
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik probeer dames niet teveel af te schrikken, valt me alleen wel op dat ze hier niet per ongeluk kwamen cossen toen er groot boven stond dat het over daten met mij ging
ik ben niet zo snel, maar als je denkt dat het kans van slagen heeft surequote:Op donderdag 14 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar 70 posts en we zijn toe aan een nieuwe TT "Speed daten met Vultarian" goed voor je?
Lol, hmm, poging 2 zo dan maar?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik probeer dames niet teveel af te schrikken, valt me alleen wel op dat ze hier niet per ongeluk kwamen cossen toen er groot boven stond dat het over daten met mij ging
het blijft steken hequote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:
best wel ja, groei ik uiteindelijk wel weer overheen hoorquote:
quote:
Hmm, en daarna Dating in the Dark met Vultarian?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nieuwe TT "Speed daten met Vultarian"
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en daarna Dating in the Dark met Vultarian?
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |