quote:
Lol! Dan kunnen we de krant bellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wil ik nog wel zien gebeurendenk dat MissJ dan zelfs aan de kant van pceend gaat staan
ik probeer dames niet teveel af te schrikken, valt me alleen wel op dat ze hier niet per ongeluk kwamen cossen toen er groot boven stond dat het over daten met mij gingquote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen bordje dit keer Vultarian... ook jij begint mild te worden
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik probeer dames niet teveel af te schrikken, valt me alleen wel op dat ze hier niet per ongeluk kwamen cossen toen er groot boven stond dat het over daten met mij ging
ik ben niet zo snel, maar als je denkt dat het kans van slagen heeft surequote:Op donderdag 14 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar 70 posts en we zijn toe aan een nieuwe TT "Speed daten met Vultarian" goed voor je?
Lol, hmm, poging 2 zo dan maar?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik probeer dames niet teveel af te schrikken, valt me alleen wel op dat ze hier niet per ongeluk kwamen cossen toen er groot boven stond dat het over daten met mij ging
het blijft steken hequote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:
best wel ja, groei ik uiteindelijk wel weer overheen hoorquote:
quote:
Hmm, en daarna Dating in the Dark met Vultarian?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nieuwe TT "Speed daten met Vultarian"
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en daarna Dating in the Dark met Vultarian?
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |