Precies mijn gedachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef Haque het volgende:
Je weet nooit wie er aan de andere kant van de lijn zit. Je zult haar (of hem) toch los moeten laten als die zo geheimzinnig doet, want waarschijnlijk is zij een hij van 50 met de hand in de broek.
Als je na 3x lezen (waarom 3x uberhaubt?) niet verder komt dan een emoticon zou ik toch eens prof. hulp zoeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb de OP 3 x gelezen en mijn enige reactie kan helaas niet anders zijn dat dit:
Of dat meisje waarmee hij een 'relatie' heeft, moet wel nep zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef reetveter het volgende:
Hahaha gooozer. Waarschijnlijk is het gewoon iemand uit je klas die je vies in de maling neemt. 2 jaar een relatie en nog nooit gezien. Dit moet haast wel fake zijn eigenlijk dit topic.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb de OP 3 x gelezen en mijn enige reactie kan helaas niet anders zijn dat dit:
Ja als dat meisje echt blijkt te zijn kom ik van mars en ben ik gebaard door een roze olifant met diamanten oren.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of dat meisje waarmee hij een 'relatie' heeft, moet wel nep zijn
Dit is nu al het meestquote:
Je slechte spelling en het serieus ingaan op een sarcastische reactie maken jou daarentegen ook niet slimmer. Ik zou toch eens prof. hulp zoeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als je na 3x lezen (waarom 3x uberhaubt?) niet verder komt dan een emoticon zou ik toch eens prof. hulp zoeken.
Het is wel een van de meest treurige dingen die ik gelezen heb inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dit is nu al het meesttopic van dit jaar.
slechte spelling? oh zorrie menear dhe gramatieca nasi.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je slechte spelling en het serieus ingaan op een sarcastische reactie maken jou daarentegen ook niet slimmer. Ik zou toch eens prof. hulp zoeken.
Dit dus idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |