Whehehehequote:
Hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier, je hebt gewoon een barreltje dag
Er is vast wel een dag voor belmiepenquote:
Had je strafwerkquote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, even heel hoofdstuk wiskunde overgeschreven, was niet netjes
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
Oh kut
Ik had de fles wasmiddel op de wasmachine laten staan, omdat ik ondertussen iets anders aan het doen was. Nou issie door het centrifugeren van de machine afgedonderd en zat mijn hele keuken onder het geconcentreerde wasmiddel
Keuken schoonmaken dan maarquote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
Oh kut
Ik had de fles wasmiddel op de wasmachine laten staan, omdat ik ondertussen iets anders aan het doen was. Nou issie door het centrifugeren van de machine afgedonderd en zat mijn hele keuken onder het geconcentreerde wasmiddel
Heb je een goede reden om de vloer maar eens goed schoon te makenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
Oh kut
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is vast wel een dag voor belmiepen.
handig! Nu is je wasmiddel al op voordat je begonnen bent met wassen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
Oh kut
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
Oh kut
Die is erquote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is vast wel een dag voor belmiepen.
emmer water er achter aan en schoon is de keukenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Muck het volgende:
Oh kut
je speelt met je gebit.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je een goede reden om de vloer maar eens goed schoon te maken
Wat zeg je nou, jij gaat daarheen om hun keuken te poetsen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je een goede reden om de vloer maar eens goed schoon te maken
Grapjasquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
emmer water er achter aan en schoon is de keuken
quote:
Zit je in de oven dan?quote:
Denk je nou echt dat ze ook nog voor em gaat staan bakken na zo'n opmerkingquote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Pas op anders maakt Muck mierzoete taartjes voor je!
Ik had nog gereageerdquote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij mijn kaasmonster nog gezien
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze ook nog voor em gaat staan bakken na zo'n opmerking![]()
[..]
Ik had nog gereageerdDus ja
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |