Ohja dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geschoten en daarna een brief in zijn buik gestoken.
hij werd daar altijd geperst armen jongquote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ragbroertje, je zit niet meer in radio topic toch?
ik word gehaat daarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef n8n het volgende:
[..]
hij werd daar altijd geperst armen jong
Echo echo echoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:44 schreef Michhas het volgende:
De arme schat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef n8n het volgende:
[..]
hij werd daar altijd geperst armen jong
Wat de fok moet ik daar doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Fokken.
Was maar een vraagje, no offence
what'd you do?quote:
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.
Zal allemaal wel, heb me daar al enkele weken niet vertoond.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezellig
ik wordt door iedereen gehaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.
Broer tochquote:
wellicht wederkeren. olie. vuur.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |