En ik maar aardig tegen je doen ook al heb je een KD onder de 1.00quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Bozz187 het volgende:
Oke c_a verdiend een plekje in de OP stef sommy sorry jullie zijn de zwakste schakels
oke stef mag ook hij doet immers aan kickboksen of iets en heb geen zin in pijnquote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ik maar aardig tegen je doen ook al heb je een KD onder de 1.00
Huh, Watquote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Bozz187 het volgende:
Oke c_a verdiend een plekje in de OP stef sommy sorry jullie zijn de zwakste schakels
1x gratis les is niks he.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke stef mag ook hij doet immers aan kickboksen of iets en heb geen zin in pijn
Brazillian Jiu Jitsu en Muay Thai overigens al heb ik al andere halve maand geen Muay Thai traning gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Michhas is bekend in alle windstreken van Fok!, dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh, Wat
Nee gek! Ik kwam alleen op de TT af
En zag opeens dat Michas hier zat
Echt? Nice. Kan ik een keer vechten met hem in real life.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik niet van ONZquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Straks komen al die gasten van ONZ ook hierheen omdat Michhas hier zit.
Wat train jij danquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Nice. Kan ik een keer vechten met hem in real life.
Ja ik zie hetquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas is bekend in alle windstreken van Fok!, dat blijkt maar weer
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er mis met ONZ!'?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zei ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik niet van ONZ
Het moet geen puinhoop hier worden!quote:
Oja...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het moet geen puinhoop hier worden!
We moeten BzP nog bestrijden.
Balen heb ook al en keer een jaar niet kunnen trainen vanwege kruisbandenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet meer. Mag niet meer vanwege mijn rug.
Ja maar jij mag weer.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Balen heb ook al en keer een jaar niet kunnen trainen vanwege kruisbanden
Oke wanneer gaan we?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef Bozz187 het volgende:
Oh als je dat doet stef kan ik je nog wel aan bring it on!!
Letterlijk, by mequote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar jij mag weer.ik mag gewoon nooit meer. Mijn rug is nu al gewoon verneukt.
LitmanenAFCAquote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
Welke username heeft die Stef trouwens dan? Ik houd het allemaal niet meer bij.
Wat op xboxlive of hier?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
Welke username heeft die Stef trouwens dan? Ik houd het allemaal niet meer bij.
Zonde van dat snoep.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe morgen deze voor je aan oke?
[ afbeelding ]
Mag ik ze eraf knabbelen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe morgen deze voor je aan oke?
[ afbeelding ]
LOL.quote:
Je kunt het nog veranderen he.. moet je wel betalen natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
StefAFCA een van mijn jeugdzondes was het nemen van die GT!
Is me echt te veel werk iedereen noemt me toch gewoon Stef op livequote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je kunt het nog veranderen he.. moet je wel betalen natuurlijk
Die foto hoeft van mij niet, straks wemelt het hier van de vrouwenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LOL.
Serieus, er moet een lijstje komen met wie wie is. Met foto.
Jouwe zou hier sowieso niet komen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Die foto hoeft van mij niet, straks wemelt het hier van de vrouwen
Je woont te ver wegquote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Die foto hoeft van mij niet, straks wemelt het hier van de vrouwen
Het plaatsen van foto's wordt volgens mij gedaan door de users zelf, dus hoe had jij dat willen voorkomen dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jouwe zou hier sowieso niet komen.
Ik ben een stiekeme mod, by night.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het plaatsen van foto's wordt volgens mij gedaan door de users zelf, dus hoe had jij dat willen voorkomen dan?
Niet gevreesd, ik zal jullie mijn foto's besparenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ben een stiekeme mod, by night.
GTA dus?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens tauch, vanavond is donderdagavond. Dat betekend veel procenten in mijn bloed krijgen en dan de vrouwen aanranden, niks beter zou ik zo zeggen.
Niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje natuurlijk en ik doe niet aan internetdaten
Ze schijnen wel een stevige grip te hebben. Ik kan tal van situaties bedenken waarbij dat van pas kan komen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt he, die zijn toch allemaal lelijk.
Zo zou je het ook kunnen zien. Ik noem het de jachtquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben niet thuis homeboy.
Over uurtje?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ze schijnen wel een stevige grip te hebben. Ik kan tal van situaties bedenken waarbij dat van pas kan komen.
Vraagt je vriend niet steeds waarom je mensen toevoegt op zijn account?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Voeg Slappyjoez even toe dan, want ik kom zo online.
Nee, ik woon te ver wegquote:
Ik heb geen verstand van meisjes in Limbolandquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nee, ik woon te ver weg
Nu denk jij: er wonen toch ook meisjes in Limboland.
En dit klopt, echter zijn dat allemaal hopeloze gevallen.
Meisjes uit limburg met een zachte g <3quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nee, ik woon te ver weg
Nu denk jij: er wonen toch ook meisjes in Limboland.
En dit klopt, echter zijn dat allemaal hopeloze gevallen.
Nee? Hij weet dat ik zijn account gebruik om met jullie te gamen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vraagt je vriend niet steeds waarom je mensen toevoegt op zijn account?
Ik heb ook een beetje zachte G.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meisjes uit limburg met een zachte g <3
(Hoe kan ik smileys op mn bb doen?)
Gewoon de smiley-codes uit je kop kennen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet je wat meer praten op Live zodat ik ervan kan genietenquote:
Kun je ze beter in Brabant zoeken... Of zou je dit charmant noemen?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja...
Maar de beste bashers van Fok! komen uit ONZ
Je mist niks in ieder gevalquote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van meisjes in Limboland
Ook niet van mannen uit Limboland trouwens
quote:
Met je puddingbuks?quote:
ey boy wat is je pingquote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
er is er toch maar 1 bij boquote:Op donderdag 14 april 2011 17:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hee gangsters, hebben jullie ook beide map packs trouwens?
Yezzur.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hee gangsters, hebben jullie ook beide map packs trouwens?
Sito? Neger whut?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:19 schreef Frankii het volgende:
Friet speciaal en een sito curry aaight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |