Uhu. Voel ik niets vanquote:Op donderdag 14 april 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar 3 jaar lang regelmatig seks op heb gehad?
nu alleen nog een Snes en mijn N64 bij mn ouders vandaan halenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt erop alsof je alles hebt!
Een maand later misschien wel, als je syf hebt.quote:
dat klinkt een beetje als mijn huis. - de psp en ds, +ps2 en n64quote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik alleen voor gamen.Ja en om te showen natuurlijk.
Maar ik houd wel van dit huis. Wii, PS3, XBOX 360 elite, psp, nintendo ds, 2 gamerpc's... Wat wil je nog meer?
Er werd mij aangeraden Black Ops niet te kopen, omdat ;ie kut is en MW2 tof is.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
Of nee beter gezegt: Ik ga in de hoek staan grapjes maken en jullie afleiden terwijl jullie in een dikke shoot-out zitten in Black Ops
Goed bezig wijquote:Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt een beetje als mijn huis. - de psp en ds, +ps2 en n64
Ik vind Black Ops juist veel vetter..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden Black Ops niet te kopen, omdat ;ie kut is en MW2 tof is.
dat verschilt echt per persoon vindt ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden Black Ops niet te kopen, omdat ;ie kut is en MW2 tof is.
Ik ben sowieso niet van de shooters.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik vind Black Ops juist veel vetter..
I love zombies mode
Kan.. ieder zijn ding.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van de shooters.
ene kant wel, aan de andere kant heb ik zoveel spellen dat ik af en toe niet weet wat ik wil spelenquote:
moet je killingfloor eens spelen, ook wel vetquote:Op donderdag 14 april 2011 13:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kan.. ieder zijn ding.
Zombies mode. Supervet. Je weet gewoon dat je uiteindelijk toch dood gaat.. het is maar de vraag hoelang je het volhoud
was er ooit vrij goed in!
Ken ik niet.. zal eens kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je killingfloor eens spelen, ook wel vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
jah mag nog 8 kwartierquote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
meh! ik heb gelijk geen zin meer. pff pas 2 uur
Het is al 2 uur!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
meh! ik heb gelijk geen zin meer. pff pas 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |