Dat is dan fake hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef Taartjeh het volgende:
een hele tijd geleden toen ik dit eens deed met vriendinnen.... Deed een jongen een naald in zijn plasbuisen wasknijpers op zijn lul hoebedoel je gestoord.
Nee volgens mij was dat niet fakequote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat is dan fake hoor.
Veel dingen zijn filmpjes daar.
En hoe weet je dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:09 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee volgens mij was dat niet fake
Maar dat is toch echt hoe doet hij dat?quote:
Is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt hoe doet hij dat?
Die benen zijn nepquote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt hoe doet hij dat?
maar dat is wel hilarisch als je het niet zelf bentquote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef Dirty_Robert het volgende:
Oppassen dus als een "dame" net iets te hitsig is. Voor je het weet sta je al fappend op YouTube, waarbij dan achteraf een of andere snorman achter die "dame" blijkt te zitten.
Toen ze weg was logte je stiekem weer in.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:45 schreef Draganta het volgende:
Ik deed het een keertje met mn vriendin samen. We zagen in totaal ongeveer 1 vrouw, 2 mannen en 20 piemels. Toen zijn we gekapt
We hadden een deal!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Toen ze weg was logte je stiekem weer in.
Aangezien je er kennelijk voor de vrouwen komt ben je niks beter volgens mij.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef Dirty_Robert het volgende:
Wie doet er weleens aan chatroulette?
Ik niet. Achterlijke kankersite is het. Vrouwen zie je er niet, alleen maar gefrustreerde rukkertjes.
Jij hebt pas recht van spreken als je minstens een D cup hebt. Beetje mij zitten afzeiken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Als je mooi bent duwen ze gegarandeerd niet op next
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Toen ze weg was logte je stiekem weer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |