Ik ook niet behalve dat mijn tanden helemaal recht zijn afgeslepen. Heb vroeger (3/4 jaar terug) al eens zo'n bitje gehad en ook mijn tanden van nu vergeleken met de gipsafdruk die toen is gemaakt en ze zijn wel een stukje korter sinds die tijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
In mijn slaap. Het is niet goed voor je tanden maar ik heb tot nu toe nog geen gevolgen ervaren.
Bij mij is het glazuur ook niet meer je van het inderdaad. Achja, afspraak is strakjes vraag wel even wat de gevolgen zijn op lange termijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik doe het een beetje als ik me concentreer, en ik heb lang nagels gebeten, wat hetzelfde effect kan hebben.
Gevolg is echter wel dat het glazuur op mijn kiezen vrijwel weg is, en dat ik soms heel veel last kan hebben met eten
Tsja, ik moet g ewoon echt jaarlijks worden gesealed. Ik denk na de zomer ook (21), aangezien ik er echt last aan ondervind. Soms kan ik weken niet met 1 of beide kanten eten omdat ik dan last hebquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bij mij is het glazuur ook niet meer je van het inderdaad. Achja, afspraak is strakjes vraag wel even wat de gevolgen zijn op lange termijn.
Oh, nee dan bijna niet. Heel af en toe.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar het gaat nu over natuurlijk knarsetanden
Als jij overdag knarst dan zou ik in jouw geval gewoon kauwgum gaan eten, dan beschadig je je kiezen niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef Phantomesse het volgende:
Net bij de tandarts geweest, volgende week een afdruk maken en week erop krijg ik mn plaatje. heb het niet gevraagd maar denk dat ik ook overdag een plaatje krijg. Dan doe ik het ook heel erg en dat vind ik echt vervelend. Ten eerste vragen mensen weleens of ik drugs op heb of zenuwachtig ben omdat ik heel veel beweeg met mijn kaak, en daarnaast ook nog eens tril en wiebel met mijn benen de godganse dag (adhd).
Ook de vorm van mijn gezicht is veranderd wegens mn kaakspieren. Achja, ooit zal het vast wel een keer van pas komen
Kauwgom hou ik een halfuurtje vol daarna ben ik dat spuugzat. Gebruik dat bijna nooit alleen in het weekend. Vraag volgende week gewoon of ik ook een plaatje voor overdag mag, blijven ze ook goed staan want mn onderste voortanden zitten wat losjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als jij overdag knarst dan zou ik in jouw geval gewoon kauwgum gaan eten, dan beschadig je je kiezen niet.
Ik heb jaren geknarst zonder dat ik 's nachts een gebitje in heb gehad, en dat is te zien aan mijn hoektanden
Helemaal vergeten, schrijf het zo ff op de afsprakenkaart.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je nog gevraagd aan de tandarts wat de lange termijn gevolgen zijn? Ben ook wel benieuwd aangezien ik 's nachts ook knars..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |