werkelijk dit is niet te gelovenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
ik hou ook van jou hoor psych....quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat doen ze ook bij een lief klinkende nickname om bijvoorbeeld knagsje met een lief klein hamstertje als avatar te maar eens te noemen (en net zo vele anderen), waar in werkelijkheid echter soms hele gemene dingen uit komen. Waarom ik als enige mijn nick dan zou moeten veranderen ontgaat me.
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
mijn topic kan dicht...het duurde zo lang tot er een nieuwe cos was...en toen opeens 2 hahaha
ik ook niet.. dus ik zal er ook nooit 1 openen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aan
het is heel makkelijk: druk als je lapo hebt op f5, druk de button "open nieuw deel " en verander het nummer en de titelquote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aan
hier een berichtje tiepen kost meer tijdquote:
Ik verwacht inderdaad ook niet dat Monique opeens wel relativeringsvermogen heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef akveor het volgende:
Karim: Als je vanavond vertrekt dan lig ik hier alleen op de kamer.
Ze verwachten dat Mo het moeilijk gaat krijgen mocht Maaik gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |