Botox als ruilmiddel? :pquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef liqrich het volgende:
zal joanna's moeder soms in de regie zitten dat ze ff een SL erin gooit als d'r dochter ligt te bekken
Nee lijkt maar zo hoor, al die zaken berusten op louter toeval.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef liqrich het volgende:
zal joanna's moeder soms in de regie zitten dat ze ff een SL erin gooit als d'r dochter ligt te bekken
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef ariehaan het volgende:
Gerard tegen Karim: He Karim, jij zit toch in zo'n programma waar mensen de hele dag op bed liggen?
en karim vond dat ze toch wel veel doen hoor zo over de gehele dagquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef ariehaan het volgende:
Gerard tegen Karim: He Karim, jij zit toch in zo'n programma waar mensen de hele dag op bed liggen?
Welnee die tienermeisjes vinden dat spannendquote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef MargrietV het volgende:
Dat ik wil niet en toch doen gedrag van Flip kan hem veel stemmen gaan kosten.
Geer is daar om elke keer balletjes op te gooien maar meestal worden ze niet begrepen door de bewoners.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef sjampoeh het volgende:
lau ligt nu onder t dekbed![]()
geer: karim je doet toch niet mee met zo'n programma dat je de hele dag in bed gaat liggen ?
De Djoon-show De Djoon-show was weer zoquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef wildstar het volgende:
Discussie
14 april om 10.28
Zodra Joanna wakker wordt vraagt ze aan Sharon waarom ze gisteravond zoveel herrie maakte.
Ze vindt dat als iemand ziek is, je diegene niet mag storen. Sharon snapt het probleem niet omdat Philip niet is wakker geworden van hun lawaai. Ze vindt dat Joanna wat overdreven reageert: Je bent niet zijn moeder of vriendin. Later haalt de blondine verhaal bij Karim. De Bollywoodacteur biedt zijn excuses aan en probeert Joanna te troosten. Het wordt haar allemaal even te veel en wil alleen gelaten worden.
Tranendal
14 april om 10.57
Het wordt Joanna even te veel.
Joanna ligt huilend op het zitje in de tuin. Philip komt poolshoogte nemen en wil weten wat er mis is met zijn maatje. Ze vertelt hem over wat er vannacht gebeurd is. Philip heeft er niets van gemerkt, ondanks de herrie is hij niet wakker geworden. Joanna legt uit haar medebewoners er vanochtend op te hebben aangesproken, maar ze is niet blij met hun reacties. Philip troost Joanna en uiteindelijk schuift de blondine aan bij het ontbijt. Zonder veel te zeggen eten de bewoner hun ontbijt
weet je wat het ergste is.. we zijn ons zo aan het ergeren, maar blijven kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:21 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
De Djoon-show De Djoon-show was weer zo
domme wichten dus, die nog niet hebben geleerd na te denken.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Welnee die tienermeisjes vinden dat spannend
ik kijk voor geer, karim en sjer de rest ergert me iddquote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef suksan het volgende:
[..]
weet je wat het ergste is.. we zijn ons zo aan het ergeren, maar blijven kijken
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze peerde hem, want geer wil graag een toneelstukje van 3min zien tussen karim en lau
Me toquote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kijk voor geer, karim en sjer de rest ergert me idd
Ja, [slome modus aan] daar heeft ze helemaal geen zin in [slome modus uit]quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze peerde hem, want geer wil graag een toneelstukje van 3min zien tussen karim en lau
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zijn Jo en dr hondje aan het tongelen jah?![]()
Is er al iets bekend over nieuwe tussenstanden? Niet dat die nou erg betrouwbaar zijn, maar goed?
Jo nog steeds boos?
Dan heeft ie gelogen....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik zie hem praten met laura.
Noordpool of Zuidpool?quote:
stond al in de vorige cosquote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Urb het volgende:
Deze dan ook maar meteen Wildstar. valt ook weer niet op he.
Joanna komt klagen
14 april om 10.09
Douchepartij loopt uit tot heftige discussie.
Tijdens de gezamenlijke nachtelijke douche, komt Joanna klagen. Ze vindt dat Gerard, Laura, Karim en Sharon veel herrie maken. Ze vertelt dat Philip vroeg naar bed is gegaan omdat hij zich niet lekker voelt. Ze vindt dat de vier wat meer respect moeten hebben voor hem. Zodra de blondine weg is, trekken de vier hier niks van aan en gaan gezellig door met wat ze aan het doen waren.
slquote:Op donderdag 14 april 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
Zijn die love birds alweer terug van hun liefdesnestje?
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
Zijn die love birds alweer terug van hun liefdesnestje?
Wat heeft die met Monique en Maik te maken?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
goeie morgen allemaal
ja hoor, het is weer zover...laura onder de dekens.............zucht
die lovebirdsquote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft die met Monique en Maik te maken?
Zoals Lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Urb het volgende:
Filmpjes online van de mensen die het samen wel gezellig maken in het huis.![]()
![]()
![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/2458/Nachtzwemmen?show=video
http://www.secretstory.nl(...)mt+klagen?show=video
Nu niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
goeie morgen allemaal
eindelijk. het kon toch ook niet uitblijven?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Laura krijgt echter wel kritiek nu van Sharon enGerard
Ik kan Joanna en Philip met geen mogelijkheid serieus nemen als love birds.quote:
Gerard is volgens mij een beetje bi hoor, geeft niet, dat nietquote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Urb het volgende:
Oh man, dat homo-erotic stukje van Gerard die tegen Karim op gaat rijden onder de douche en Sharon en Laura die zich meteen afwenden.![]()
![]()
Ik zie mo en maik als mistress en slaafquote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan Joanna en Philip met geen mogelijkheid serieus nemen als love birds.
Oh dat zou pas geweldig zijn, vanavond zitten ze samen in de live-show en melden dat aan het huisquote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Stability het volgende:
zijn mo en maik nog niet terug? het zou wel een stunt zijn als ze allebij stilletjes verdwijnen
Lau is ziek jaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
goeie morgen allemaal
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Urb het volgende:
Oh meeeeen, dat homo-erotic stukje van Gerard die tegen Karim op gaat rijden onder de douche en Sharon en Laura die zich meteen afwenden.![]()
![]()
Bezweken onder pre-luduvudu?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Oh dat zou pas geweldig zijn, vanavond zitten ze samen in de live-show en melden dat aan het huis
omg...echt waar? daar was vannacht niks van te zien..ze was ook niet bij karim weg te slaan he?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lau is ziek jaZe heeft fukking slecht geslapen deze week
Eigenlijk zie ik hun ook niet echt als love birds. Tenminste, als ze straks hun Portugese vogelkooitje uit zijn, zie ik hun 'liefde' geen lang leven beschoren. Het is nu meer wat lust, 'iets is beter dan niks' en schijnblindheid door weinig vergelijkingsmateriaal.quote:
ja, dat weten de kijkers ook nog niet he? en de kijkers weten ook nog niet dat het gerard niet om het geld te doen is, maar om een spel te spelen en te winnen....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef Urb het volgende:
Flip en Laura willen de kijkers ff gun-factor aanpraten, dat Gerard toch al miljoenair is.
Lijkt me stug ook Gerard wil best wel 100.000 euro winnen. Men wil juist miljonair worden omdat men geld wil hebben, anders leef je je leven anders lijkt mij.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dat weten de kijkers ook nog niet he? en de kijkers weten ook nog niet dat het gerard niet om het geld te doen is, maar om een spel te spelen en te winnen....
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dat weten de kijkers ook nog niet he? en de kijkers weten ook nog niet dat het gerard niet om het geld te doen is, maar om een spel te spelen en te winnen....
Sterker nog, mochten er slimme kijkers zijn dan weten ze dat het geld bij Geer waarschijnlijk het best terecht komt. Al zou hij de helft naar een goed doel doen is dat nog meer dan ieder ander in het huis zou kunnen. En die andere helft heeft hij in een jaar of wat vertienvoudigd.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Urb het volgende:
Filmpjes online van de mensen die het samen wel gezellig maken in het huis.![]()
![]()
![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/2458/Nachtzwemmen?show=video
Ach, dat maakt papa Mo wel duidelijk, die ziet toch echt zo'n mislukt fotomodel niet zitten voor zijn slimme dochter. Dat moet minstens een intellectueel worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik hun ook niet echt als love birds. Tenminste, als ze straks hun Portugese vogelkooitje uit zijn, zie ik hun 'liefde' geen lang leven beschoren. Het is nu meer wat lust, 'iets is beter dan niks' en schijnblindheid door weinig vergelijkingsmateriaal.
Hmm dat zou me verbazen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik zie Gerard er echt voor aan om sst te winnen en dan het rekeningnummer van Sharon Karim en Alex te vragen zodat hij die ton kan verdelen
Volgens mij mag dat belastingtechnisch niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik zie Gerard er echt voor aan om sst te winnen en dan het rekeningnummer van Sharon Karim en Alex te vragen zodat hij die ton kan verdelen
als hij dan maar niet zo dom is, om het op alex zn rekening te zetten, dat is de grootste klaploper die je maar kan verzinnen....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Investeren in entertainment bedrijfje perhaps met zijn drieën?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Flip maakt ook kans, hij wilde Flip helpen met z'n kroeg. Ik zie Geer het idd wel verdelen of in ieder geval iets geven aan favo bewonersquote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Dat was niet genoeg voor haar. Ze had die ton nodig om daar 'iets' te doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef m00h het volgende:
[..]
Sharon krijgt nog een vliegticket van hem
te beginnen met maik er uitquote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Misschien de volgende keer stelletjes nomineren, Maik en Monique en Philip en Joanna. Zijn we af van het gejank na afloop en het ruimt lekker op.
Vanavond is het de Mojank avond....mag jij raden waarom....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Misschien de volgende keer stelletjes nomineren, Maik en Monique en Philip en Joanna. Zijn we af van het gejank na afloop en het ruimt lekker op.
Graag of helemaal niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was niet genoeg voor haar. Ze had die ton nodig om daar 'iets' te doen.
voorbarig conclusiequote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lijkt me stug ook Gerard wil best wel 100.000 euro winnen. Men wil juist miljonair worden omdat men geld wil hebben, anders leef je je leven anders lijkt mij.
Niet? Maar als het geld van jou is mag je er toch mee doen wat je wilt of niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat belastingtechnisch niet.
ja die ticket wilde ze niet aannemen zei ze...maar haar ouders zijn toch ook wel flink vermogend?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharon kan zelf die ticket wel betalen, dat is het niet. Ze wil daar eventueel nog helpen met geldquote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ook zonder inmenging van families de schellen wel van hun ogen zullen vallen. Monique ziet dat Maik niet veel meer is dan een hol vat en dat zijn modellencarrière niet verder reikt dan de plaatselijke middenstander.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ach, dat maakt papa Mo wel duidelijk, die ziet toch echt zo'n mislukt fotomodel niet zitten voor zijn slimme dochter. Dat moet minstens een intellectueel worden.
En omgekeerd zullen de familie en vrienden van Mike wel duidelijkheid scheppen, flink video's kijken straks voor Maik
Inderdaad. Ze gebruikt die ramp als een excuus om een ton te winnen.quote:
Nee gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vanavond is het de Mojank avond....mag jij raden waarom....
Ow ja de beoogde doelen in de US? Daar zijn de hamburgers 2 keer zo groot en valt ze niet zo op tussen de andere fatso's...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, schenkingen gaan even door de handjes van onze lieve overheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Niet? Maar als het geld van jou is mag je er toch mee doen wat je wilt of niet?
Ja, vreselijk misselijkmakend.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gebruikt die ramp als een excuus om een ton te winnen.
Is weggeven aan een van hen hetzelfde als het over de balk gooien? Denk dat hij bijv Karim zijn wereldreis zeker gunt!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard heeft gezegd dat hij geen geld over de balk gooit (hij zou anders ook niet lang miljonair blijven), als hij wint verwacht ik niet dat hij het geld zomaar weggeeft.
Het mag natuurlijk wel. Maar het kost heel veel geld wat je moet afdragen aan de belasting.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Niet? Maar als het geld van jou is mag je er toch mee doen wat je wilt of niet?
ik weet het wel zeker dat hij karim daarbij gaat steunen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Is weggeven aan een van hen hetzelfde als het over de balk gooien? Denk dat hij bijv Karim zijn wereldreis zeker gunt!
Het zal eerder iets als investering zijn in bijvoorbeeld Flip z'n kroeg, Karim z'n muziek, Sharon haar doel,.... waarbij uiteindelijke opbrengsten natuurlijk erg welkom zijn maar ik denk dat hij hier redelijk flexibel meer om zal gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard heeft gezegd dat hij geen geld over de balk gooit (hij zou anders ook niet lang miljonair blijven), als hij wint verwacht ik niet dat hij het geld zomaar weggeeft.
ik ook!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker dat hij karim daarbij gaat steunen.
Kan me een dergelijke situatie wel voorstellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het zal eerder iets als investering zijn in bijvoorbeeld Flip z'n kroeg, Karim z'n muziek, Sharon haar doel,.... waarbij uiteindelijke opbrengsten natuurlijk erg welkom zijn maar ik denk dat hij hier redelijk flexibel meer om zal gaan
Tja is maar uit welk oogpunt. Ik vind een bootje niet echt belangrijk, zeker niet als je daar meeste tijd mee op het Ijselmeer zit en af en toe wat verder gaat. Als je bedoelt dat het geen patser is, weten we daar ook maar bar weinig over. Hij heeft een leuke auto en het huis is niet al te klein incl zinloze kunst. Over de balk smijten is maar een relatief begrip.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Zou ook goed kunnen ja!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het zal eerder iets als investering zijn in bijvoorbeeld Flip z'n kroeg, Karim z'n muziek, Sharon haar doel,.... waarbij uiteindelijke opbrengsten natuurlijk erg welkom zijn maar ik denk dat hij hier redelijk flexibel meer om zal gaan
ik hoorde haar toch ook duidelijk zeggen, dat ze ook nog een huisje wilde kopen met het geld... hoe kan je mensen in thailand helpen en dan ook zelf nog een huisje kopen.. of koop ze zo'n rieten hutje in thailand?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Sharon kan zelf die ticket wel betalen, dat is het niet. Ze wil daar eventueel nog helpen met geld
nee, maar ik denk dat die gasten van achter het wel weg hebben gehaald. karim wilde het dak op en kreeg meteen te horen dat hij de regels aan het overtreden was..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef knagsje het volgende:
weet iemand hoe dat ouijbord van het dak gehaald is?????
sterker nog, ik denk zelfs dat hij karim steunt in die wereldreis als hij niets wint.quote:
dat heb ik ook nog gezien ja...maar toch bedankt..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat die gasten van achter het wel weg hebben gehaald. karim wilde het dak op en kreeg meteen te horen dat hij de regels aan het overtreden was..
Ow dat heb ik niet gehoord, maar dan kan je niet veel met 71.000quote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef suksan het volgende:
[..]
ik hoorde haar toch ook duidelijk zeggen, dat ze ook nog een huisje wilde kopen met het geld... hoe kan je mensen in thailand helpen en dan ook zelf nog een huisje kopen.. of koop ze zo'n rieten hutje in thailand?
Zinloze kunst?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef waxmask het volgende:
Tja is maar uit welk oogpunt. Ik vind een bootje niet echt belangrijk, zeker niet als je daar meeste tijd mee op het Ijselmeer zit en af en toe wat verder gaat. Als je bedoelt dat het geen patser is, weten we daar ook maar bar weinig over. Hij heeft een leuke auto en het huis is niet al te klein incl zinloze kunst. Over de balk smijten is maar een relatief begrip.
YWquote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog gezien ja...maar toch bedankt..
Je weet dat 80% straks niks meer waard is?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zinloze kunst?
Je weet dat kunst een heel goede investering kan zijn?
Zijn twee verschillende, ergens staat een topic over Jo haar paquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Freule het volgende:
Weet iemand iets van de vader van Jo en Ian daar hoor/lees ik niets over.
Ligt er maar net aan waar je in hebt geïnvesteerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef waxmask het volgende:
Je weet dat 80% straks niks meer waard is?
Ze had het ook over een bedrijfje opzetten daar. En dat liet ze overkomen alsof het was om die mensen te helpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet gehoord, maar dan kan je niet veel met 71.000
Ik voel een terror Jaap doelquote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had het ook over een bedrijfje opzetten daar. En dat liet ze overkomen alsof het was om die mensen te helpen.
Zo schijnheilig! Zeg dan gewoon eerlijk dat je met dat geld meer geld wilt maken. Ga niet zo'n ramp als excuus gebruiken.
Gisteren weer Wallstreet gezien...Douglas verwoorde het goed hoe kunst inelkaar steekt deze dag.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je in hebt geïnvesteerd.
Sowieso vind ik het altijd een beetje vreemd om kunst zinloos te noemen. Dat je er zelf niks mee hebt, okay.
moet het wel een heel goed bedrijfje zijn, je mag daar niet zomaar iets beginnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had het ook over een bedrijfje opzetten daar. En dat liet ze overkomen alsof het was om die mensen te helpen.
Zo schijnheilig! Zeg dan gewoon eerlijk dat je met dat geld meer geld wilt maken. Ga niet zo'n ramp als excuus gebruiken.
Stranger! Ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het zal eerder iets als investering zijn in bijvoorbeeld Flip z'n kroeg, Karim z'n muziek, Sharon haar doel,.... waarbij uiteindelijke opbrengsten natuurlijk erg welkom zijn maar ik denk dat hij hier redelijk flexibel mee om zal gaan
Okee, als dat zo is, dan heb ik het verkeerd ingeschat. Maakt mij niet uit, al besteedt ze het aan haar toekomst. Maar dan idd eerlijk erover zijn en niet op het sentiment spelenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Okay ... Een 80ies film als referentiekader.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef waxmask het volgende:
Gisteren weer Wallstreet gezien...Douglas verwoorde het goed hoe kunst inelkaar steekt deze dag.
Het boeit haar ook helemaal niet. Ze wil gewoon een hoop geld. En dat is niet erg, dat zou ik ook wel willen. Maar haal daar geen rampen bij om medelijden te kweken. Daar walg ik van.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef suksan het volgende:
[..]
moet het wel een heel goed bedrijfje zijn, je mag daar niet zomaar iets beginnen.
preciesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het boeit haar ook helemaal niet. Ze wil gewoon een hoop geld. En dat is niet erg, dat zou ik ook wel willen. Maar haal daar geen rampen bij om medelijden te kweken. Daar walg ik van.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef MargrietV het volgende:
Laat ik nu meer vertrouwen hebben in de integriteit van Sharon,
Nee als voorbeeld. Heb me er wel meer in verdiept over de hedendaagse speculatie op de kunstmarkt. Was ook een goede docu over vorig jaar op TV.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... Een 80ies film als referentiekader.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
Zijn geer en sharon de enigen die het geld willen winnen?????????????
ja..... ik wil het ook wel krijgenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
Ik heb niet eens het idee dat Geer geld wil winnen. Maar zeker flip voor zijn kroeg en Karim voor zijn wereldreis en Jo voor nieuwe kleren en Laura??? en Mo ???quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Darakka het volgende:
Laura is al 4 generaties verder.. geen rennen, niet lopen, niet zitten maar 24/7
Haar botten structuur is ook niet gemaakt om lang te kunnen staan, door het lange liggen is ze ook zo lang geworden.
De lange nek is zo gevormd dat er vanuit lig stand makkelijk eten gepakt kan worden met de mond om zich heen. Dit is afgekeken van de Giraffe.
ben tevreden met wat ik heb.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef suksan het volgende:
[..]
ja..... ik wil het ook wel krijgen
laura weet ik niet, Mo wil schulden afbetalen en investeren in acteercarriere ofzo..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens het idee dat Geer geld wil winnen. Maar zeker flip voor zijn kroeg en Karim voor zijn wereldreis en Jo voor nieuwe kleren en Laura??? en Mo ???
Laura gewoon voor de heb, en Mo om zich nieuwe schaamlippen aan te laten meten.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens het idee dat Geer geld wil winnen. Maar zeker flip voor zijn kroeg en Karim voor zijn wereldreis en Jo voor nieuwe kleren en Laura??? en Mo ???
laura ook wel , denk ik...die wil misschien in bedden investerenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef knagsje het volgende:
nee maar ik lees nu hier alleen maar dat sharon en geer op de pot uit zijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef rita1959 het volgende:
Nou kijk aan, Maik en Mo weer terug van hun pees kamertje
Welke documentaire?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef waxmask het volgende:
Nee als voorbeeld. Heb me er wel meer in verdiept over de hedendaagse speculatie op de kunstmarkt. Was ook een goede docu over vorig jaar op TV.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
laura weet ik niet, Mo wil schulden afbetalen en investeren in acteercarriere ofzo..
Nee we denken dat 1 van de 2 gaat winnen!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee maar ik lees nu hier alleen maar dat sharon en geer op de pot uit zijn?
dat ze zo lang kan liggenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Berenjenafok het volgende:
Waarover complimenteert Gerard Laura?
die besteedt het om zich in te kopen in een bejaardenhuisquote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
[..]
laura ook wel , denk ik...die wil misschien in bedden investeren
Dat is pas een investering die gelijk staat aan je geld in de fik steken.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef Berenjenafok het volgende:
Mo wil schulden afbetalen en investeren in acteercarriere ofzo..
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Laura gewoon voor de heb, en Mo om zich nieuwe schaamlippen aan te laten meten.
Okayquote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Darklight het volgende:
sharon kan niet winnen, want die gaat vanavond naar huis
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Darklight het volgende:
sharon kan niet winnen, want die gaat vanavond naar huis
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailkunst.html?item=8191351 met Damien Hirst als voorbeeld genoemd.quote:
Ze is ''iets'' aan het verwerkenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Misiuuu het volgende:
De manier waarop Mo zich gedraagt en hoe ze praat! Helemaal verlegen ofzo? Stom kind!
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Darakka het volgende:
Laura is al 4 generaties verder.. geen rennen, niet lopen, niet zitten maar 24/7 liggen
Haar botten structuur is ook niet gemaakt om lang te kunnen staan, door het lange liggen is ze ook zo lang geworden.
De lange nek is zo gevormd dat er vanuit lig stand makkelijk eten gepakt kan worden met de mond om zich heen. Dit is afgekeken van de Giraffe.
Cool! Vanavond eens even kijken!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef waxmask het volgende:
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailkunst.html?item=8191351 met Damien Hirst als voorbeeld genoemd.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:58 schreef liqrich het volgende:
De tongelsessie van jo en flip word natuurlijk vanavond pas uitgezonden voor die extra 3 kijkers
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef rita1959 het volgende:
Heerlijk die lach van Mo die heb ik gemist
Ik hoor em vaak als ik droom en dan schrik ik bezweet wakkerquote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef rita1959 het volgende:
Heerlijk die lach van Mo die heb ik gemist
ik denk eerder 3 theelepels levenssap van Maikquote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
een zware nacht! Het was net zo rustig zonder haar.. Nu irriteer ik me weer!
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik hoor em vaak als ik droom en dan schrik ik bezweet wakker
ja maar kan ook d'r chonische blaasontsteking zijn, ik deel je irritaties, de eerste keer dat ze weer lachtte kreeg ik al van die nare kippevel..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
een zware nacht! Het was net zo rustig zonder haar.. Nu irriteer ik me weer!
Tussen de eerste en de tweede theelepel moest hij wel uitrusten hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
ik denk eerder 3 theelepels levenssap van Maik
blehh!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
ik denk eerder 3 theelepels levenssap van Maik
ranziiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggggggggquote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb geen SL, dus een mooie cap van Jo met Flip:
[ afbeelding ]
Heeft niks met MJ te maken. Ze willen gewoon unieke content voor de daily hebben, want dan gaan we natuurlijk met z'n allen kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
Ah ze zijn weer uitgetongeld dus de SL mocht er weer af van MamaJo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ranziiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggg![]()
![]()
Wat zei hij gisteren?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Darklight het volgende:
wat doet gerard aardig tegen monique, heeft die al in haar gezicht gezegd wat die gister zei?
Nee zeker
soms zet ik mijn tv gewoon uit zo erg irriteer ik me aan haar.. Brr!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef m00h het volgende:
[..]
ja maar kan ook d'r chonische
blaasontsteking zijn, ik deel je irritaties, de eerste keer dat ze weer lachtte kreeg ik al van die nare kippevel..
wat had hij gezegd dan.. heb het niet mee gekregen geloof ik.. sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Darklight het volgende:
wat doet gerard aardig tegen monique, heeft die al in haar gezicht gezegd wat die gister zei?
Nee zeker
Alsof de rest de hele tijd zo eerlijk naar elkaar toe zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Darklight het volgende:
Nee zeker
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alsof de rest de hele tijd zo eerlijk naar elkaar toe zijnZe zijn ALLEMAAL huichelaars.
Die zit nu te bellen met haar vent Dennis, ze heeft de brief gelezenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:06 schreef schizolientje het volgende:
Slaapt Joanna of zit ze al die tijd in de kvdw
ze ligt in het hondenhok op stream 3quote:Op donderdag 14 april 2011 12:06 schreef schizolientje het volgende:
Slaapt Joanna of zit ze al die tijd in de kvdw
Het lijkt het echte leven welquote:Op donderdag 14 april 2011 12:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alsof de rest de hele tijd zo eerlijk naar elkaar toe zijnZe zijn ALLEMAAL huichelaars.
Duidelijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:08 schreef m00h het volgende:
Ik zou een nanny-cam nemen nu ik dit heb aanschouwd
ow, wat heeft karim gedaan dan??quote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Urb het volgende:
Hoppa, Mo neemt Jo's kant van het verhaal klakkeloos over en vind de manier waarop Karim haar toesprak niet normaal!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef Darakka het volgende:
Wij zien Sharon op deze manier...
[ afbeelding ]
Luira ziet Sharon op deze manier..
[ afbeelding ]
Herrie gemaakt terwijl Flipje sliep. En zelfs na een ferme waarschuwing van Jo, waren ze nog niet stil! Foei, foei, foei!!quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie denkt die Jo dan wie ze isquote:Op donderdag 14 april 2011 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Herrie gemaakt terwijl Flipje sliep. En zelfs na een ferme waarschuwing van Jo, waren ze nog niet stil! Foei, foei, foei!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
indd ! en flip heeft niets van de herrie gemerkt toch?quote:
Ditquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Ginosa het volgende:
Een paar uur voordat hij het huis uit wordt geschopt, besluit Maik ineens te gaan praten... sorry dude, too little too late !!
het draait dus alleen om Jo en flip?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
[..]
indd ! en flip heeft niets van de herrie gemerkt toch?
Ja joh, dat er 3 mensen kans maken om eruit te gaan en dus hun 'laatste' avondje vierde, dat doet er niet toe!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
het draait dus alleen om Jo en flip?
Ja, de rest zit er voor spekkies en bonenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
het draait dus alleen om Jo en flip?
Smerig voor de hond inderdaad (een hond heeft minder soorten bacterien in zijn bek dan een mens)quote:
dat dus....en zo'n persoon staat dus hoog in de peiling om te winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Ja joh, dat er 3 mensen kans maken om eruit te gaan en dus hun 'laatste' avondje vierde, dat doet er niet toe!
Dat doet er allang niet meer toequote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Ja joh, dat er 3 mensen kans maken om eruit te gaan en dus hun 'laatste' avondje vierde, dat doet er niet toe!
Omdat meisjes en jongetjes fans alleen naar de daily kijken (en hyves)quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat dus....en zo'n persoon staat dus hoog in de peiling om te winnen![]()
![]()
Waarom dan altijd een tetanusinjectie en antibiotica als je gebeten bent???quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Smerig voor de hond inderdaad (een hond heeft minder soorten bacterien in zijn bek dan een mens)
doe ff je sarcasme mode uit?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef xklaartjex het volgende:
Joanna is de eerlijkste, oprechtste en zorgzaamste bewoonster van het hele huis, en ze wordt nu aangevallen op haar goedheid, door een heel stel achterbakse mensen, en ook al is de toon niet altijd even goed, de bedoeling erachter zeker wel en daar moet men alleen maar respect voor hebben inplaats van veroordelen
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef xklaartjex het volgende:
Joanna is de eerlijkste, oprechtste en zorgzaamste bewoonster van het hele huis, en ze wordt nu aangevallen op haar goedheid, door een heel stel achterbakse mensen, en ook al is de toon niet altijd even goed, de bedoeling erachter zeker wel en daar moet men alleen maar respect voor hebben inplaats van veroordelen
als ze zoveel respect heb... moet ze ook eens leren om naar een ander te luisteren... niet alleen als jo wil dat iedereen stil moet zijn, als jo wil praten....quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef xklaartjex het volgende:
Alleen als ik zoiets zeg volgt er een ellelange storm van reacties.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef xklaartjex het volgende:
is een nieuw lied....Jo de RATquote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
hou eens op met dat nep amsterdamse zingen !
hahaha maar als ze dat nou in stilte zouden zingen...is wat beter voor mn oortjesquote:
zo denkt joanna over zichzelf ook, en dat is nou net het probleemquote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef xklaartjex het volgende:
helaas ik moet niks, ik mag haar niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef xklaartjex het volgende:
je huilt alweer voor je geslagen bent he?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Alleen als ik zoiets zeg volgt er een ellelange storm van reacties.
(de kans is groot dan men zich nu niet zal willen laten kennen, ha ha ha.)
Ha ha ha helemaal niet. Het is allemaal te voorspelbaar geworden.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
je huilt alweer voor je geslagen bent he?
volgens mij wacht hij erop en verlangt erna.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
je huilt alweer voor je geslagen bent he?
Snap helemaal niet waar je het over hebt. Kan je niet beter je nickname veranderen? Mensen tuinen erinquote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Alleen als ik zoiets zeg volgt er een ellelange storm van reacties.
(de kans is groot dan men zich nu niet zal willen laten kennen, ha ha ha.)
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Smerig voor de hond inderdaad (een hond heeft minder soorten bacterien in zijn bek dan een mens)
omdat hij het nog steeds niet kan...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef suksan het volgende:
waarom probeer flip steeds amsterdams te praten??
dat dus ! echt smerig om een hond aan je te laten likken brrrrrrrrrquote:
Gelukkig kan ik idd wel erg om haar lachen ja, van mij mag ze nog blijven, het wordt anders zo saai en ik hou van clashes van tijd tot tijdquote:
Flip kijkt als Hagenees neer op Amsterdammers en heeft Sharon daar ook al een paar keer mee willen beledigen. Jo was ook al aan de beurt met haar Rotterdams accent. Meneer komt uit Wassenaar he??quote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef suksan het volgende:
waarom probeer flip steeds amsterdams te praten??
Preciesquote:Op donderdag 14 april 2011 12:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik idd wel erg om haar lachen ja, van mij mag ze nog blijven, het wordt anders zo saai en ik hou van clashes van tijd tot tijd
precies, zorgt mamajo wel voorquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
Flip wil dat Geer gaat!![]()
Denk dus dat ie gelijk krijgt
Denk niet dat hij bij haar nog kans maaktquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
diegene waar Maik morgen weer het nest in duikt.
Dan kelderen niet alleen de kijkcijfers, maar ook het aantal streamers drastisch.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
dan: bye bye SSTquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef m00h het volgende:
Kwam dit tegen op het mokkelforum
[ afbeelding ]
DoorligBillen
Dat doen ze ook bij een lief klinkende nickname om bijvoorbeeld knagsje met een lief klein hamstertje als avatar te maar eens te noemen (en net zo vele anderen), waar in werkelijkheid echter soms hele gemene dingen uit komen. Waarom ik als enige mijn nick dan zou moeten veranderen ontgaat me.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Snap helemaal niet waar je het over hebt. Kan je niet beter je nickname veranderen? Mensen tuinen erin
Heeft geen zin ze is in de laatste uren al verscheidene keren opgestaan om vervolgens weer naar een ander matras te lopen om uit te rustenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Darakka het volgende:
LAUWRA OPSTAAN... NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
Ja als Gerard eruit gaat vanavond stop ik ook met kijken (niet dat het hun wat uitmaakt by the way)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |