Zoals ik had gezegd: die jongens voelden helemaal niets, luisterden gewoon hun nummers alsof het dag als een ander was.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef Taartjeh het volgende:
Door gelijk met je grote bek die jongens aan te vallen. Dat is pas associaal. Dit kun je gewoon niet ontkennen. Associaal tegenover die vrouw en tegenover die jongens.
Nee, waarom? Kinderwagens gaan al ik-weet-niet-hoe-lang met de bus mee. En ik zie daar het probleem niet van in. Het is openbaar vervoer en openbaar is dus voor iedereen.quote:
Je hebt geluk dat je geen klappen hebt gekregen bemoeizuchtig mormelquote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoals ik had gezegd: die jongens voelden helemaal niets, luisterden gewoon hun nummers alsof het dag als een ander was.
Ik sluit me ook af voor de wereld, maar ik vergeet niet alles om me heen...
Ja behalve voor negers uiteraardquote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, waarom? Kinderwagens gaan al ik-weet-niet-hoe-lang met de bus mee. En ik zie daar het probleem niet van in. Het is openbaar vervoer en openbaar is dus voor iedereen.
In dit geval had ik het laatste achterwege gelaten als dat duo zich wat interactiever gedroeg...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef wise het volgende:
Tevens beleefd aan oudere mensen vragen of ze willen zitten, en dan een reactie krijgen van
zo oud ben ik niet eens, ik kan rustig blijven staan
en dan vervolgens omdraaien om tegen Greetje te zeggen;
de jeugd van tegenwoordig ect ect
ga eens dood
Ja, want iedereen heeft ook een rijbewijs en geld voor twee auto's.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik heb het nu over kinderwagens, iemand met een handicap kan er niets aan doen.
Nee hoor, ook voor negers.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja behalve voor negers uiteraard
Wat had jezelf trouwens gedaan als jij opstond voor die dame met kinderwagen en zij het aanbod afsloeg?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoals ik had gezegd: die jongens voelden helemaal niets, luisterden gewoon hun nummers alsof het dag als een ander was.
Misschien schaamde die vrouw zich wel voor jouw gedrag. Dit kun je nooit weten. Maar hier kun je wel van te voren rekening mee houden, alsnog kun je het netjes vragen, je weet helemaal niks van het leven van die jongens.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus jij weet wat ze voelen? Misschien houden ze zich wel sterk, maar doet het hun weldegelijk wat...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, want iedereen heeft ook een rijbewijs en geld voor twee auto's.![]()
Misschien moet je eens van je ruftende kamertje afkomen en de echte wereld eens ingaan, dan word je wereldbeeld wat reeëler.
Maar de kinderwagen moet wel op de daarvoor bestemde plek staan. Want als de bus een noodstop moet maken en dat ding staat in het gangpad...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef tuintegel het volgende:
Je hebt geen polio met een kinderwagen ... Een moeder kan best staan in zo een geval. Daarnaast vind ik alleen dat je uit beleefdheid voor invaliden of oude mensjes kunt opstaan .
Terug gaan zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Wat had jezelf trouwens gedaan als jij opstond voor die dame met kinderwagen en zij het aanbod afsloeg?
Met vijf keer vragen had ik minder bereikt dan direct in de aanval te gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Misschien schaamde die vrouw zich wel voor jouw gedrag. Dit kun je nooit weten. Maar hier kun je wel van te voren rekening mee houden, alsnog kun je het netjes vragen, je weet helemaal niks van het leven dan die jongens.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]_________!!!! Als je daar geen geld voor hebt moet je gewoon niet aan kinderen beginnen
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Misschien schaamde die vrouw zich wel voor jouw gedrag.
Ik had een fototoestel. Voor mij een kwestie die twee fotograferen, doorseinen naar de rechter en verzekeraar. Konden die twee mooi opdraaien voor een schadeclaim...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar de kinderwagen moet wel op de daarvoor bestemde plek staan. Want als de bus een noodstop moet maken en dat ding staat in het gangpad...
Ok, 1 is genoeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Wat een dom gelul. Dus je mag alleen aan kinderen beginnen als je geld hebt voor twee auto's?
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had een fototoestel. Voor mij een kwestie die twee fotograferen, doorseinen naar de rechter en verzekeraar. Konden die twee mooi opdraaien voor een schadeclaim...
Die vrouw in kwestie was autochtoon.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef zoalshetis het volgende:
wat is er met de schrijfsels van ts aan de hand? is het gewoon een allochtoon die zijn grote bakkes moet houden tegen onze hardstuderende autochtonen als er een profiterende, kinderbijslag uitmelkende allochtoon met kinderwagen in onze duurbetaalde vervoersmiddelen binnenkomt?
Oh dat doen ze toch wel standaard. Kijk maar eens in van die dubbele bussen, het gehele zitgedeelte achterin is 8 van de 10 keer zwart.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je geen klappen hebt gekregen bemoeizuchtig mormel
HAHAHAHA . Je hebt je zelf zo voorschut gezet he die vrouw moet ook hebben gedacht wat is dat voor een opgefokte sukkel.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: de vrouw had het aanbod vriendelijk afgeslagen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had een fototoestel. Voor mij een kwestie die twee fotograferen, doorseinen naar de rechter en verzekeraar. Konden die twee mooi opdraaien voor een schadeclaim...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |